Se indlæg
 Udskriv debat
Arrangementer for unge?
Linepigen
Hejsa,
jeg er lige flyttet til København, og kunne pga. min baggrund godt tænke mig at komme i kontakt med andre unge thailændere, look kreungs og andre med interesse for Thailand og Thai kultur.
Nogen der ved noget eller vil være med til at arrangere noget?

tomu
Hey Thamawat...

godt initiativ..Jeg ved ikke hvor mange unge der er medlemmer af DTW, men vi kan sikkert godt samle et par stykker til en lille sammenkomst.Smile

Linepigen
r03;tomu skrev:
Hey Thamawat...

godt initiativ..Jeg ved ikke hvor mange unge der er medlemmer af DTW, men vi kan sikkert godt samle et par stykker til en lille sammenkomst.Smiler03;

Fedt nok, det er jeg glad for at høre! Grin
Er du i Thailand eller Danmark nu?

tomu
jeg er i DK nu..kender faktisk ikke særlig mange med thai relation - faktisk så kender jeg kun enWink

Linepigen
Ja, og er det ikke ærgerligt? Jeg vil vædde med, at der er nok, der gider mødes, hvis man bare kommer i kontakt med dem. Mine grandkusiner (på 16 og fra vendsyssel) kender en masse herovre, men de er en del yngre end os.. Ved ikke, om det er så relevant, selvom jeg egentligt synes, at vi burde lave noget, for alle der har lyst...

K K
Hey Thamawat.
Velkomme til DTW.
Jeg er godt nok ikke fra KBH men der er vist noget med fodbold.
D. 14 okt. Altså den her måned i Thaitempel.
Jeg har faktisk mange venner fra Thailand men desværre er jeg/vi fra Jylland.
Du må godt få min msn hvis du vil snakke eller udveksle et par ord?
Ellers så er du velkomme til at kigge forbi Jylland eller hvis du nu kommer forbi så må du gerne kontakt mig CoolWink

Linepigen
Fedt nok! Det vil jeg da gerne med til. Ved du, hvor man kan få flere oplysninger?

falang yao
Hej Line,

Desvære har både Watthai (Stenløse) og WatPa (Dragør) en "dårlig" vane at informerer i sidste øjeblik om de forskelige arrangementer som skulle være på tale. De forholder sig mere til mund-til-mund metoden (jungletelefonen).
Begge templernes hjemmesider er ikke blevet opdaterede længe.
Jeg skal se om det kan lykkes mig at få fat i "TO" (tidligere bestyrer af Thai Esan 3 på Amagerbrogade) som er medarrangerør til Foldboldkampen og få nogle facts angående begivenheden d. 14.10.06. Alternativet er hans halvbroder som redigerer "Thai Expats i Skandinavian" og se om der er skrevet noget om det der.

http://www.scanda...un_code=th

M.v.h., M. Rasmussen Cool
Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk

falang yao
Hej Line,
Så lykkedes mig at komme i kontakt med Stenløse templet , og fik en behalig samtale med en der hedder Chak.
Han fortalte at det er Stenløse templet der fejrer "fødselsdag" den 10.10.2006 og festen bliver afholdt den 14-10 på Nørregymnasiet, Mørhøjvej 78 i Brønshøj.
Desuden vil det blive afhold den årlig fodboldturnering (kun thai/lukkrung) på banerne i Ølstykke.
Chak har lovet at "droppe" nogle informationer om begivenhederne her i DTW .
P.t. er de 30 tilmeldte spillere, men hvis der er interesse blandt vores medlemernes børn/børnebørn, vil det måske være muligt at stille et nyt hold op.= D.T.W.F.C Grin

M.v.h., N. Rasmussen Cool
Redigeret af falang yao d. 07/10-2006 17:10
Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk

Linepigen
Tak for indsatsen! Grin

Spring til debat: