Se indlæg|
Pakke til Thailand
|
|
| jhmh |
Lagt på d. 04/11-2004 12:51
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 23 |
Hej jeg er nu her på siden, men jeg kan se at der er mange kloge mennesker her. Jeg har pt et lille problem; Min kone vil gerne sende en pakke til hendes familie i Thailand Det drejer sig om 10-15 kg Det vil koste mellem 500 og 1000 kr med Post Danmark lidt an på hvordan man sender. Er der nogle her der ved om det kan gøres billigere, hvor lang tid det tager er ligemeget. Det er til surin i Østthailand MVH JHMH jhmh
|
|
|
|
| John |
Lagt på d. 04/11-2004 17:54
|
|
Administratorer ![]() Antal indlæg: 2171 |
Hej Prøv at spørg Thai-John på Vardevej i Esbjerg, han importerer en del og jeg tror at han også sender til Thailand, måske har han plads!! John
john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
| jhmh |
Lagt på d. 08/11-2004 12:29
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 23 |
John skrev: Hej Prøv at spørg Thai-John på Vardevej i Esbjerg, han importerer en del og jeg tror at han også sender til Thailand, måske har han plads!! John :D Jeg kender Thai- John udemærket og vil spørge ham næste gang vi er der og handle Det havde jeg ikke lige tænkt på Tak for svaret jhmh jhmh
|
|
|
|
| caskan |
Lagt på d. 20/11-2004 10:56
|
|
Begynder ![]() Antal indlæg: 8 |
Når man nu ikke kender Thai -John hvad gør jeg så? Har selv kigget lidt rundt på nettet uden det store resultat. Men det må da være muligt at kunne få sejlet en flytte kasse eller to til Bangkok. Caskan Redigeret af caskan d. 20/11-2004 11:14 |
|
|
|
| solmand |
Lagt på d. 20/11-2004 11:50
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 320 |
Hej Når jeg sender ting til Thailand gør jeg det altid pr skib, det tager gerne 2-3 mdr men er meget billigen end pr luft. jeg sender gerne tøj til vores famalie i Nord Øst Thailand, samt venner og bekendte, de har ikke mange penge deroppe, ![]() ![]() der er kun ris marker, og de får ca 120 Bath for at arbejde en dag fra kl 6 om morgen til 6 aften. det er jo ikke mange penge, men kan vi så hjælpe med lidt tøj så gør vi det. ![]() ![]() ![]() Mvh Olsen ![]() ![]()
Thailand er et godt sted at tag til.og de har dejlige søde kvinder men næsten umulige at få herop pga vores defekte lovgivning.............
|
|
|
|
| caskan |
Lagt på d. 20/11-2004 13:09
|
|
Hej olsen Har du også en adresse på det firma du bruger. På forhånd tak. mvh. Caskan |
|
|
|
| isaan |
Lagt på d. 20/11-2004 13:43
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 289 |
hej olsen vi bruger også det med at tage tøj o.lign med til isaan når vi tager over og besøger familie og venner , de kan sagtens bruge tøjet da de ikke har ret meget heller , det er tøj som vi ikke kan passe mere det fejler jo ikke noget . ![]() det vil vi gerne glæde dem med helt sikkert ![]() vh.isaan
Redigeret af isaan d. 20/11-2004 13:45 |
|
|
|
| solmand |
Lagt på d. 21/11-2004 09:36
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 320 |
Jeg brugte post Danmark. mvh Olsen Thailand er et godt sted at tag til.og de har dejlige søde kvinder men næsten umulige at få herop pga vores defekte lovgivning.............
|
|
|
|
| isaan |
Lagt på d. 21/11-2004 16:47
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 289 |
Hej jeg vil tro at man kan få et shippingfirma i f.eks i århus/København til at hjælpe med den slags da der med jævne mellemrum kommer skibe og laster til Thailand , men så kan man ligeså godt pakke en stor trækasse med alt muligt , måske det var en mulighed .vh.isaan
|
|
|
|
| falang yao |
Lagt på d. 23/11-2004 13:48
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1075 |
Hej Caskan, Jeg har lige talte med shipping firmaet MAHE freight A/S , Fuglebæksvej 5-9, 2770 kastrup, tlf. 32 48 00 00 og der fik jeg oplyste at det vil være alt for dyrt at sende en "lille pakke"(5-10kg) med skib til Thailand fordi der er en minimum i container på 1m3 eller 1 ton. Ham jeg talte med var i "skib" afd., og han henviste til sin kollega Allan Lind i luftfragt afd. , ring selv og høre nærmere. M.v.h., M. Rasmussen
Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk |
|
|
|
| caskan |
Lagt på d. 24/11-2004 09:59
|
|
Tak for svaret, jeg vil brøve at ringe til dem. Caskan |
|
|
|
| bahtman |
Lagt på d. 27/11-2004 08:30
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 199 |
skal du sende noget til thailand, skal du nok lige kigge forbi denne side, det kan jo tenkes at thailand vil havde at i betaler skat af jeres pakke![]() [url]www.asean.or.id/economic/customs/info_th.htm[/url] |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.