Se indlæg
 Udskriv debat
karon eller Kata beach :-D
phitsanulok
Hejsa.. jeg skal 10 dage til Phuket om en lille uges tid.

Nogen der kender nogen gode hoteller elller guesthouses paa enten Karon eller Kata beach??

Jeg leder efter noget til under B1000 :-D

jeg vil da ogsaa meget gerne horer om andre gode raad til de to stranden, eller ander steder paa "oen"

Tak for hjaelpen


CoolGrinSmileWinkShock
 
www.shirtfreak.dk
ChristianR
Nu skriver du ikke om du skal alene afsted eller hele familien.
Jeg har boet forskellige steder på både Katabeach og Karon.
Skriv lidt om hvad du regner med at lave der udover selvfølgelig at ligge ved stranden.

Mvh./Chris
 
phitsanulok
heheh, jeg bor i Thailand for tiden og skal en tur derned med kaeresten. Vi vil gerne bo taet paa stranden, men eller vil vi nok bare slappe af og korer lidt rundt paa oen.

havde haabet paa at finde noget af bo i med, aircon og tv til under B1000...

Ja og saa skal vi fejre min 24 aars fodelsdag (gammel nok til at faa kaeresten med til dk) med mine bedste foraeldre som kommer til phuket d8 nov i en maaned :-D

Haaber at hoere lidt mere. vil helt bo paa karon eller kata.


Christian
 
www.shirtfreak.dk
solmand
prøv dette hotet der er dansk ejet og jeg har været der flere gange ..det er ski godt....

http://www.little...huket.net/

mvh solmandGrin

Link er aktiveret
Redigeret af falang yao d. 03/11-2006 10:37
Thailand er et godt sted at tag til.og de har dejlige søde kvinder men næsten umulige at få herop pga vores defekte lovgivning.............
 
Spring til debat: