Se indlæg|
"Gor" i fængsel
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 29/10-2006 06:20
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
Nattawud Daowang eller blot "Gor" vil nok være bekendt af en del herinde i kraft af hans websider: [url]www.thailandlife.com[/url], [url]www.learningthai.com[/url], [url]www.gorsworld.com[/url] og flere andre. Han startede allerede som 12-årig med at udgive sin første web-side og er vel nok thailands kendeste teenager, ihvertfald af offentligheden udenfor thailand. Det er trist at læse, at han nu afsoner en dom på 3 års fængsel i Samut Prakarn pga besiddelse af Ya Bah/amfetamin. Sådan en lovende ung gut ![]() Jeg poster her et link til hans fængsel: http://www.thaipr... da jeg kunne forestille mig, at dette også kunne have interesse for de, der følger med i danske James` sag, idet man kan få besvaret generelle spørgsmål omkring livet i et thailandsk fængsel. Websiden administreres af Richard Barrow, Gors gamle lærer, der har stået ham bi i tykt og tyndt. mvh rinpoche |
|
|
|
| dutling68 |
Lagt på d. 29/10-2006 09:45
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1381 |
ja det er sgu trist hvad stoffer kan gøre ved folk......![]() er der ikke nogle sider på thai om hans historie og ellers om Ya Bah/amfetamin. om hvad det gør ved folk så jeg kunne vise det til en jeg kender som er ved/er kommet ud i et misbrug.....
Redigeret af dutling68 d. 29/10-2006 09:46 |
|
|
|
| Linepigen |
Lagt på d. 03/11-2006 16:04
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 25 |
Nu har den søde dreng jo sådan set været på kant med loven siden han var meget ung, hvilket fremgår tydeligt af hans dagbog, så lovende, vil jeg måske ikke kalde ham. Men det er synd, når man ser på hans familie, og hvilke muligheder han har (haft). Jeg synes, det er værre for hans kone og hans lille pige. |
|
|
|
| nicefarang |
Lagt på d. 03/11-2006 19:15
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 420 |
Jeg kender godt de sider han står bag. Har rigtig mange besøgende. Gad vide hvad der sker med dem / firmaet nu ? |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.