Se indlæg|
visa
|
|
| Herman |
Lagt på d. 05/11-2006 16:01
|
|
Begynder ![]() Antal indlæg: 15 |
Hejsa jeg skal til Thailand d. 4-12-06 til d. 3-3-07 altså i 90 dage jeg har fået visa som gælder fra d.24-10-06 til d. 23-1-07 kan jeg bruge det?? det er et spørgsmål om jeg skal få det rettet eller kan det visa bruges, de er lidt svært at forstå om det kan bruges eller ej når man taler med konsulatet pr. telefon Hilsen Herman Redigeret af Herman d. 05/11-2006 16:28 |
|
|
|
|
Lagt på d. 05/11-2006 16:21
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
husk alle dage skal telles med, både den dag du lander og den dag du rejser hjem. du kan vel ændre dit visum |
|
|
|
| Santhumpon |
Lagt på d. 06/11-2006 09:54
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 227 |
Hej Hermann. Hvorfor er datoerne på dit visa ikke de samme som dine datoer ankomst 4-12-06 til afrejse d. 3-3-07. Hvis du bruger det visa med datoerne d.24-10-06 til d. 23-1-07. Er du jo ulovligt i Thailand fra den 24-1-07 til 3-3-07. Da dit visa du har nu udløber 23-1-07. mvh Torben. Redigeret af Santhumpon d. 06/11-2006 09:56 |
|
|
|
|
Lagt på d. 06/11-2006 11:11
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Som jeg har forstået dette spørgsmål. Så er dit visa gyldigt i perioden 24-10-06 til 23-1-07 dvs at du skal indrejse i denne periode og fra den dag du ankommer (i overstående periode) til thailand, gælder dit 90dage visum dsd |
|
|
|
| Good for Falang |
Lagt på d. 06/11-2006 11:23
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 218 |
Hej Herman Hvis jeg var dig, ville jeg sende spørgsmålet i en E-mail til ambassaden, så har du det sort på hvidt. Mvh. Good for Falang ![]() |
|
|
|
| Herman |
Lagt på d. 06/11-2006 17:52
|
|
Begynder ![]() Antal indlæg: 15 |
Hej alle Angående datoen i mit visa så er det en fejl fra den Thailandske amb. for jeg udfyldte skemaet rigtigt med afrejse d. 3-12-06 så hvorfor de så har givet mig en anden dato kan jeg ikke forstå. tak til alle for deres svar!! tager ind til amb. i morgen for at høre deres forklaring! Hilsen Herman |
|
|
|
| falang yao |
Lagt på d. 06/11-2006 17:53
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1075 |
Hej Hermann, Det er sikkert tale om en "kommunikations'brist". HVIS du lander i BKK d.4.12.06 så skal dit visum også være gældende fra den dag og ikke fra den 24.10.06 hvor du har formentligt angivet ansøgningen. Da jeg rejste i Juni til TH og skulle være der i 35 dage behøvede jeg et 60 dage visum gældende fra den 14.06.06 (ankomstdag i BKK) og jeg ansøgte i Maj måned. Som Falang foreslog vil jeg også anbefale dig at kontakte ambassaden hurtigst muligt og få ændret datoen til den 04-12-06. M.v.h., M. Rasmussen
Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk |
|
|
|
| sabai sabai |
Lagt på d. 07/11-2006 12:31
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1258 |
Klap lige hesten... Dit visa skal tages ibrug indenfor de anførte datoer..Når du så kommer til Thailand får du et stempel der siger hvor længe du må opholde dig i landet (afhængig af visa type ) turist visa 60dage Non immigrant 90 dage. Kort og godt dit visa træder først ikraft når du lander i thailand :Tag det helt roligt alt er som det skal være !
[img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.
Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung ! |
|
|
|
| xxxx |
Lagt på d. 07/11-2006 12:52
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1135 |
Tal med Ambassaden og glem alle andre teorier.. le-si |
|
|
|
| dantha |
Lagt på d. 07/11-2006 14:26
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 20 |
Der er ikke min oplevele , jeg fik en masse bøvl og måtte betale for "overstay" for det antal dage som mit visum var overskredet med ,til trods for at jeg kun havde opholdt mig i Thailand i 50 dage (visum 60 dage ) Så min opfattelse af visum må være at man skal udrejse inden udløb på visum (skrevet i passet ) ps: Mit visum gjaldt indenfor en periode af 90 dage,MEN stadig kun med ophold af max 60 dage indenfor perioden. MVH Jørgen |
|
|
|
| Herman |
Lagt på d. 07/11-2006 18:05
|
|
Begynder ![]() Antal indlæg: 15 |
Tak til alle!!!! Jeg var på den Thailanske amb. og der blev sagt som der også er blevet skrevet, det glæder først når jeg er landet i Thailand! Jeg vil gerne takke for alle jers svar!!!!! mit visa er et Non immigrant 90 dage Hilsen Herman Redigeret af Herman d. 07/11-2006 18:06 |
|
|
|
| Spring til debat: |








. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 












