Se indlæg|
Thai fest
|
|
| Linepigen |
Lagt på d. 09/11-2006 10:33
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 25 |
Jeg havde faktisk læst om det inden, og derfor tænkte jeg på, at vi måske skulle samles og tage derud i samlet flok? More information will follow! I N V I T A T I O N I anledning af Hans Majestæt Kong Bhumipol Adulyadejs 60 års jubilæum på tronen inviterer den Thai-Dansk Handelsforening i fællesskab med den Kongelige Thailandske Ambassade i Danmark, det Thailandske Handelskontor og Thai Airways International alle interesserede i Danmark til i fællesskab at fejre vores kære konge. I den anledning vil vi gerne invitere alle vore medborger i Danmark, samt deres familier og venner til at deltage i den festlige fejring af Hans Majestæt Kong Bhumipol Adulyadejs 60 års jubilæum på tronen. Festen holdes med henblik på at vise vores store hengivenhed over vores kære konge, samt for at samle midler til det kongelige velgørenhedsarbejde. Ved festen vil der være mange forskellige slags underholdning. Bland andet opførelse af kongens musikkompositioner (http://www.kanchanapisek.or.th/royal-music/index.en.html) , danseopvisning, kabaret show, udstilling af kunsthåndværk samt udstilling om det kongelige velgørenhedsarbejde. Der vil være mulighed for at købe souvenirs, samt mad og drikkevarer. Frk. Sindie Sirinda Jensen, Thailands representant ved Miss World 2005 konkurance har indvilliget til at berige festen med sin deltagelse. Arrangementet finder sted den 25 november 2006 fra kl. 16:00 til kl:22:00 i Mødesalen på Nørre Gymnasium, Mørkhøjvej 78, Brønshøj. G R A T I S -- E N T R E Yderligere oplysninger kan fås ved telefonisk henvendelse til den Thai-Dansk Handelsforening på tlf. 33 79 70 60. |
|
|
|
| Badladz |
Lagt på d. 09/11-2006 13:21
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 41 |
Hej Thamawat Jeg følger gerne med dig ihåb om en lille dans ![]() regards Badladz |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.