Se indlæg|
Mission: Arbejde i Thailand
|
|
| Jesper_Hein |
Lagt på d. 16/07-2006 13:08
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 112 |
Jeg er lidt grøn omkring de formelle ting ifm. opholdstilladelser osv, så bær over med mig, hvis mine spørgsmål forekommer "dumme" ![]() Jeg har efter flere ture til Phuket forelsket mig i dykker-livsstilen og især smilets land, og vil gerne forsøge at leve dykker-drømmen ud med start i Phuket. Hvordan er reglerne for en udlænding og arbejde / ophold i Thailand? Kilder hævder, at det koster penge for arbejdstilladelse, og man som privatperson selv skal betale, hvis ikke din arbejdsplads betaler, er der noget om det? Min optimale løsning ville være et (deltids)job i min nuværende job-funktion (controlling, økonomi) og dermed beholde dykningen som en hobby, men efter mange timers søgen på nettet har jeg endnu ikke fundet en job-portal, som kan hjælpe mig. Har i nogle forslag? Endvidere kan jeg forstå, at der er en masse regler for, hvilke områder man må beskæftige sig med For at lære Thai har jeg startet noget hjemmestudie. Har i forslag til en nem (og gerne billig måde) at kunne bygge videre på det studie, både i DK og Thailand? Ord skulle gerne blive til sætninger, og så advanced er min cd-rom udgave ikke, hehe ![]() Tak for eventuel input ![]() MVH Jesper |
|
|
|
| Payanak |
Lagt på d. 16/07-2006 16:43
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2597 |
Prøv at gennemgå denne hjemmeside grundigt, så skulle du få svar på de fleste af dine spørgsmål. |
|
|
|
| lindegaard |
Lagt på d. 16/07-2006 19:06
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 332 |
http://www.jobsdb....htm?43968 var måske en start, held og lykke med det.. omne ignotum pro magnifico
"everything unknown appears magnificent" |
|
|
|
| Jesper_Hein |
Lagt på d. 16/07-2006 20:24
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 112 |
lindegaard: mange tak for link, det er helt sikkert til stor hjælp ![]() |
|
|
|
| somkid |
Lagt på d. 31/07-2006 11:21
|
|
Begynder ![]() Antal indlæg: 8 |
http://www.jobtop... http://www.nation.../index.php ( I begge tilfaelde skal du nok aendre sproget til engelsk) Har ikke selv haft saerlig meget held med dem, men jeg mener at disse 2, samen med den der er naevnt tidligere, er de stoerste. held og lykke. Dine henvisninger er ændret til links. Redigeret af falang yao d. 31/07-2006 13:14 |
|
|
|
| Nordstroem |
Lagt på d. 09/11-2006 11:10
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 80 |
Hej, Prøv at skriv på [url]www.scandmail.com[/url] det er en sammenslutning af scandinavier i Asien, og der kan du klikke dig ind på Thailand og dansker, og så spørge løs om arbejde. Michael Redigeret af d. 09/11-2006 11:22 |
|
|
|
| Eigil |
Lagt på d. 09/11-2006 11:27
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 74 |
Du kan jo prøve om der er noget på denne [url]www.jobsdb.com[/url] Hilsen Eigil Redigeret af d. 09/11-2006 12:23 |
|
|
|
| Novicen |
Lagt på d. 09/11-2006 12:34
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 143 |
Hej Jesper_Hein Måske kan du også bruge dette link? Det er Thailands Udenrigsministeriums hjemmeside, hvor du blandt andet kan finde oplysninger om aktuelle visa-regler mv. http://www.mfa.go... Iøvrigt, held og lykke! ![]() Venlig hilsen Novicen Hvis dit liv var en film - Gad du så selv at se den i biografen?
|
|
|
|
| Payanak |
Lagt på d. 23/11-2006 12:30
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2597 |
Saa er det ultimative dykkerrelaterede job paa Phuket ledigt! [url]www.phuketgazette.net/classifieds/graphicalads/2col.asp?id=68832&ref=20061123182225[/url] |
|
|
|
| solmand |
Lagt på d. 23/11-2006 13:01
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 320 |
hmmmm det ser da ud til at man godt må drikke ha ha så det er nok et godt job.....solmand![]() ![]()
Thailand er et godt sted at tag til.og de har dejlige søde kvinder men næsten umulige at få herop pga vores defekte lovgivning.............
|
|
|
|
| Spring til debat: |








. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 
















