Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
|
sød og pæn thaipige søger mand
|
|
| suphanburi |
Lagt på d. 17/11-2006 12:07
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 17 |
hej alle jeg tager til thailand 13 december hvor jeg skal lave et turistvisa på 3 månder til min kones kussine hun er 27 år pæn og sød. hun har lige mistet sin mor og er allene .har et barn på 5 år som bor ved x manden i en anden hun har arbejdet som frisør i suphanburi hvor hun bor. så hvis du er en mand mellem ca 30-50 år der godt kunne tænke dig af gifte dig med hende. jeg håber hun kommer til april. så hvis du er intraseret i af møde dang.så send en mail. ![]() ![]() ![]() ![]() . |
|
|
|
| ebeth |
Lagt på d. 17/11-2006 13:21
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 586 |
Stakkels Daeng! |
|
|
|
| Locturian |
Lagt på d. 17/11-2006 14:35
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1383 |
Det var da en forkasteligt måde at annoncerer på! Hun kan vel møde kærligheden på reel vis, kan da ikke passe at hun skal kastes i armene på den første den bedste, bare fordi hun savner en til at forsøge sig
|
|
|
|
|
Lagt på d. 17/11-2006 14:51
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Det var da en forkasteligt måde at annoncerer på! hvorfor dog forkastelig det kunne da tænkes der var en der var interesseret her , i dette forum der er jo mange medlemmer |
|
|
|
| latour82 |
Lagt på d. 17/11-2006 15:12
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 377 |
[quote]Locturian skrev: Det var da en forkasteligt måde at annoncerer på! Jeg har plæderet det samme som du gør i tidligere tilfælde, nu har jeg dog valgt at tie. Vores syn på at finde en partner er nok farvet af den måde hvorved at man har fundet sin egen partner. Jeg gjorde det på den måde som jeg finder rigtig, nemlig ved et spontant møde, at det tilfældigvis var i Bangkok at jeg fandt min udkårene som så blev Thailænder, var tilfældighedernes spil, hun kunne lige så godt være New Yorker hvor jeg har rejst væsentlig mere til end Thailand. Andre møder deres ved Netdating, kontaktannoncer, kontaktberauer eller via familie eller bekendte som kender en sød partner. Hver især, syntes man nok at det er den helt rigtige måde uanset hvordan man finder sin partner. Jeg kan personligt ikke påstå at jeg har ændret holdning, men det er en helt anden sag ![]() Niels |
|
|
|
| Payanak |
Lagt på d. 17/11-2006 15:39
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2597 |
Hvis hun virkelig er paen og soed saa kan du jo starte med at sende hende til Bangkok. Ungen er jo allerede parkeret hos eksmanden, saa det er jo ikke en rigtig familiepakke...eller? Hvor meget sadan cirka regner du med at tinsoten loeber op i? Hun er jo brugt saa det er vel ikke saa meget... Hey har hun straekmaerker paa maven? Hvilken haarfarve har hun? Hvad med oejenfarven? Og hvor meget faar du egentlig i kommision for dette projekt? P.S. Hun maa foerst komme paa mandag. (Skal lige ordne nogle andre...ting...foerst) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
| oleskyum |
Lagt på d. 17/11-2006 15:41
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 716 |
Locturian skrev: Det var da en forkasteligt måde at annoncerer på! Hun kan vel møde kærligheden på reel vis, kan da ikke passe at hun skal kastes i armene på den første den bedste, bare fordi hun savner en til at forsøge sig ![]() Hvis du virkelig kan forages over dette, så tænker jeg lidt over, hvordan du klarer hverdagen på en ferieø i Thailand. Jeg forstår udmærket, hvad du tænker og mener, men jeg så mange unge Thaier med forelskelsen i øjnene eller dollar tegn, du kan selv vælge, hvad du mest forventer eller tror. Sådan ser det altid ud når en Thai og en farang er sammen og vil man forarges er Thailand og turistområderne det helt rigtige sted at opholde sig, så kan forargelsen få hel frit spil. Prøv nu at se verden som den nu engang er, for du skal blive rigtig forarget, hvis det naturlige her er, at kusinen nu har en enorm gæld til 20 % om måneden i renter. |
|
|
|
| kenneth |
Lagt på d. 17/11-2006 16:06
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 58 |
Samma magsura svar varför inte skriva nåt positivt... Kenneth... |
|
|
|
| Badladz |
Lagt på d. 17/11-2006 16:33
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 41 |
Øøøh kunne man måske prøve habitten først, bare får nu at se om den nu også passer ![]() Regards Badladz |
|
|
|
| Locturian |
Lagt på d. 17/11-2006 16:34
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1383 |
oleskyum skrev: Locturian skrev: Det var da en forkasteligt måde at annoncerer på! Hun kan vel møde kærligheden på reel vis, kan da ikke passe at hun skal kastes i armene på den første den bedste, bare fordi hun savner en til at forsøge sig ![]() Hvis du virkelig kan forages over dette, så tænker jeg lidt over, hvordan du klarer hverdagen på en ferieø i Thailand. Jeg forstår udmærket, hvad du tænker og mener, men jeg så mange unge Thaier med forelskelsen i øjnene eller dollar tegn, du kan selv vælge, hvad du mest forventer eller tror. Sådan ser det altid ud når en Thai og en farang er sammen og vil man forarges er Thailand og turistområderne det helt rigtige sted at opholde sig, så kan forargelsen få hel frit spil. Prøv nu at se verden som den nu engang er, for du skal blive rigtig forarget, hvis det naturlige her er, at kusinen nu har en enorm gæld til 20 % om måneden i renter. Om jeg bor i Danmark, Thailand, Tyskland, Rusland eller på Maldiverne, vil det stadig forarge mig, når kvinder bliver "givet" væk til en lucky mand med pengepunden i orden. Kan da godt være at hun er "desperat" og hun virkelig savner en mand, men man sætter da ikke bare 2 vildt fremmede sammen. Som nævnt, skal hun ikke sørge for sin unge, den har ex-manden - Og går da stærkt ud fra at hun har både arme og ben, så hun burde være i stand til at forsørge sig selv, måske dog ikke på farang-status. Som det også bliver nævnt, er der dating-sider, kontakt-bereauer, cafe'er, mødesteder, diskoteker og alt muligt andet, for dem der søger kærligheden. Det forarger mig når der står "Kvinde gives væk til mand der har penge og vil have hende" (Ikke ordret, men sådan læses det). Må da også være en virkelig desperat mand der går ind til sådan et "ægteskab" og det lufter meget af det muslimerne gør, når de bare sætter 2 unge sammen, fordi det har familien nu bestemt. Det ender som regel også godt, med æresdrab og hvad ved jeg. Mennesker der nu engang ikke har valgt hinanden til at starte med, har nok få chancer for at blive lykkelige sammen. Selvfølgelig skal man ikke skære alle over én kam, der er undtagelser, men pointen er, friheden til at vælge selv. Hvis i virkelig vil hjælpe den stakkels kone, så sæt hende i forbindelse med nogle af de mange farang-thai dating bereauer der er her i Thailand - Er da en langt bedre indgangsvinkel... |
|
|
|
| John |
Lagt på d. 17/11-2006 16:44
|
|
Administratorer ![]() Antal indlæg: 2171 |
John skrev: Det forkastelige har jeg svært ved at se, og hvem siger at hun bliver kastet i armene på den første og bedste, der er jo IKKE en salgsannonce. Hvad er for øvrigt en ”reel” måde at møde kærligheden på? Hej John, Det "forkastelige" ligger i denne "slutbemærkning" fra nogle kontakt formiddler (mest thai kvinder): <<Du kan "have/prøve" hende hjemme hos dig i 1 mnd og hvis det ikke går kan du sende hende tilbage til os>> ![]() M.v.h., M. Rasmussen ![]() P.S. Undskyld John men jeg er vist nok kommet til at slette det meste af dit indlæg, ved at bruge RET i stedet for CITER.
Redigeret af falang yao d. 17/11-2006 21:55 john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
| solmand |
Lagt på d. 17/11-2006 17:41
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 320 |
måske synd at man kun er sepereret
Thailand er et godt sted at tag til.og de har dejlige søde kvinder men næsten umulige at få herop pga vores defekte lovgivning.............
|
|
|
|
| falang yao |
Lagt på d. 17/11-2006 20:38
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1075 |
Hej Locturian, Har du undersøgte hvor mange opløste ægteskabet er der i DK (kun dansk-thai) og derefter hvor mange var oprindelige : 1- Forelskelse ægteskab (måske efter 14 dage ferie i Thailand). 2- "Fornuft ægteskab" (ved mellemkomst af venner eller familien). JEG vil vove den påstand at i DK er der flere skilte par fra gruppe #1 end fra #2. M.v.h., M. Rasmussen
Redigeret af falang yao d. 17/11-2006 20:41 Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk |
|
|
|
| bastian |
Lagt på d. 17/11-2006 21:03
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 176 |
forkasteligt.....hahahahahahahahahahaha så er man ude med riven igen .........forkasteligt.................hahahahahahahaha |
|
|
|
| solmand |
Lagt på d. 17/11-2006 23:06
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 320 |
Hmmm vil nu tillade mig at sige på den anden måde så har de jo en chance for at finde ud af hvad for en fyr han evt er før det udvikler sig ..det er svært den anden vej hmmm![]() solmand Thailand er et godt sted at tag til.og de har dejlige søde kvinder men næsten umulige at få herop pga vores defekte lovgivning.............
|
|
|
|
|
Lagt på d. 18/11-2006 07:09
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Davs Ja det er da en god måde at mødes her hjemme Så kan hu se hvordan han bor.hans dagligdag og andre ting.i stedetfor at evt.møde en fulderik i en bar som sidder og praler med det han kun drømmer om Så jo lad hende evt møde nogle mænd her i dk,så har i også chancen for at se og snakke med ham Og han så få noget at vide om hende af jer bamsen Så lige lidt galde Og ja det om han skal ha provision for at sælge hende i dk, det ser man desværre alt for ofte, at der er nogle svin, som kun tager piger herop. for at tjene på at forlange penge for den hjælp Så jeg håber ikke at han er sådan en person det var en en beskyldning,men jeg har desværre set det på meget nært hold,da en jeg kender blev gift med pigen ,skyldte de lige pludselig 60000 kr + flybillet og lignende og så skulle han af med 300000 baht i sin sod men han sendte hende hjem igen, han ville ikke købe sin kone. |
|
|
|
| yeya |
Lagt på d. 18/11-2006 09:14
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 359 |
Ajarn skev: Hvis hun virkelig er paen og soed saa kan du jo starte med at sende hende til Bangkok. Ungen er jo allerede parkeret hos eksmanden, saa det er jo ikke en rigtig familiepakke...eller? Hvor meget sadan cirka regner du med at tinsoten loeber op i? Hun er jo brugt saa det er vel ikke saa meget... Hey har hun straekmaerker paa maven? Hvilken haarfarve har hun? Hvad med oejenfarven? Og hvor meget faar du egentlig i kommision for dette projekt? P.S. Hun maa foerst komme paa mandag. (Skal lige ordne nogle andre...ting...foerst) Denne kommentar burde slettes af censuren. Føj for et sprog. Tal/skriv dog pænt. Hilsen Henrik |
|
|
|
| yeya |
Lagt på d. 18/11-2006 09:16
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 359 |
Hej Falang yao. Jeg er fuldstændig enig med dig. Det et også det billede jeg ser. Hilsen Henrik |
|
|
|
| suphanburi |
Lagt på d. 18/11-2006 11:33
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 17 |
hvor mange danske mænd tager ikke til pattahya og finder en kone efter ca en uge og får hende til danmark og bliver gift her i danmark. jeg kender mange. her vil jeg kun hjælpe dang så hun har en mudlighed for af møde en mand her. de mail jeg modtager tager jeg med til thailand så det er op til hende om hun vil møde nogne. j |
|
|
|
| Payanak |
Lagt på d. 18/11-2006 13:26
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2597 |
yelly skrev: Ajarn skev: Hvis hun virkelig er paen og soed saa kan du jo starte med at sende hende til Bangkok. Ungen er jo allerede parkeret hos eksmanden, saa det er jo ikke en rigtig familiepakke...eller? Hvor meget sadan cirka regner du med at tinsoten loeber op i? Hun er jo brugt saa det er vel ikke saa meget... Hey har hun straekmaerker paa maven? Hvilken haarfarve har hun? Hvad med oejenfarven? Og hvor meget faar du egentlig i kommision for dette projekt? P.S. Hun maa foerst komme paa mandag. (Skal lige ordne nogle andre...ting...foerst) Denne kommentar burde slettes af censuren. Føj for et sprog. Tal/skriv dog pænt. Hilsen Henrik Det var ment som en provokation...har altsaa virket. Jeg kender naturligvis ikke baggrunden samt personerne indvoldveret i dette "projekt". Hensikterne kan sagtens vaere gode nok...men der er altsaa masser af de forkerte personer, der har lavet samme nummer. |
|
|
|
Side 1 af 2: 12
| Spring til debat: |








. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 




















