Se indlæg
 Udskriv debat
Wat Thai/Stenløse templet m.m
falang yao
IGEN-IGEN-IGEN og atter IGEN

Så "brillerede" Wat Thai/Stenløse igen med deres MANGLENDE information til den bredde masse af Thai medborgere i DK.
I går i forbindelsen med afholdelse af "Stedsønen's" 18års fødselsdag på Restaurant Thai Esan 1, lille Istegade 7, kom der til mit kendskab at der blev afholdt LOYKRATONG FESTIVAL på Vesterbros Kulturhus 4, 1758 KBH. V. fra 18.oo til 03.00.

Det er "syndt og skam" at mange er måske gået glip af en dejlig aften i byen, fordi nogle mennesker i Wat Thai kredsen ikke kan/vil ulejlige sig med at informere undertegnede eller Webmaster om diverse arrangementer i deres regie, på trods af lovning om indsendelse af info, utallige gange.(Undskyldningen med at disse personer ikke er gode til engelsk GODTAGES IKKE mere, da jeg udtrykkeligt gjørde dem opmærksom at infoen kunne også sendes på thai) eneste betingelse fra min side var at infoen skulle sendes i god tid (ikke 2-3 dage før "dagen"Wink for at kunne formidle den til et brede forum.

SUMMA SUMMARUM : Wat THai er meget interesseret (deres eget udsagn) i at så mange som muligt bliver informeret om diverse begivenheder, kulturelt eller åndeligt, MEN desvære er det meget langt når det kommer til "aktivt handling".

Med "bedrøveligt" hilsen, M. Rasmussen Sad Sad Sad
Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk

Linepigen
Ej, hvor er det øv. Jeg elsker Loykratong, og jeg bor lige ved siden af næsten. Sad

Davser
Ja loykratong er da også ganske hyggeligt
Jeg er vild med songkran Pfft
bamsen

tomu
øv... har ikke deltaget i Loykratong eller songkran siden jeg var ti. Håber at der kommer info til næste gang.Wink

Spring til debat: