Se indlæg|
Airbus 330-300
|
|
| Muddi |
Lagt på d. 23/11-2006 11:53
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 61 |
My travel bruger denne type fly på charterrejsen til phuket, er der nogen her som har fløjet denne tur med 330-300 og hvordan var det at skulle mellemlande og hvordan ser det ud med betjeningen samt benplads på flyet.. På forhånd tak !!! |
|
|
|
| solmand |
Lagt på d. 23/11-2006 12:14
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 320 |
turen gik fint og betjening var okay benplads er jo som den er i en flyvemaskine men okay, mellemlanding ud af maskinen ind og ryge og sådan og morgen bord og så afgang igen gik fint da jeg tog turem med my-travel (ving)..![]() solmand Thailand er et godt sted at tag til.og de har dejlige søde kvinder men næsten umulige at få herop pga vores defekte lovgivning.............
|
|
|
|
| dn |
Lagt på d. 24/11-2006 14:01
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 19 |
har fløjet til phuket med mytravel, og jeg siger god fornøjelse, håber ikke at du er meget over 175cm høj, for så får du rigtig ondt i røven. benpladsen er stort set ikke eksisterende, jeg er 183cm høj, og jeg stødte mine knæ på sædet foran, os så er 11 timer altså lang tid, når man ikke kan finde en ordenligt sidde stilling.. ![]() betjeningen er der ikke noget at sætte finger på, venligt personale. ![]() så for mit vedkommende bliver der ikke sparet på flybilletten næste gang... |
|
|
|
| pdrhan |
Lagt på d. 24/11-2006 14:29
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1323 |
Ja somregel er der "squeezet" et par extra sæde rækker ind i de charter udgaver der flyver den vej....sååå det med benpladsen er nok begrænset...på de fly....
Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
![]() |
|
|
|
| Hep |
Lagt på d. 24/11-2006 14:47
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 510 |
pdrhan skrev: Ja somregel er der "squeezet" et par extra sæde rækker ind i de charter udgaver der flyver den vej....sååå det med benpladsen er nok begrænset...på de fly.... Et par ekstra er vist en underdrivelse ![]() My Travels Airbus A330-200 har 312 "Economy" og 49 "Royal class" sæder. Tag som eksempel SAS, som flyver med en Airbus A330-300 (5 meter længere end 200 versionen) har de 207 Economy og 50 Business. Man har vist nok mulighed for at købe "ekstra benplads" hos My Travel, men jeg ved ikke noget om hvad det koster. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.