Se indlæg|
Khao lak!
|
|
| Muddi |
Lagt på d. 27/11-2006 12:08
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 61 |
Hvordan er det med khao Lak området er det ved at være genbygget ? Hvordan er det med Strandene i området er de noget at prale af? Man kan vel sige at khao Lak ligger gegrafisk rigtigt i forhold til atraktioner som Similian øerne samt khau Sok nationalpark...er der nogen her som ellers har kendskab til området okring khao Lak...? |
|
|
|
| jc |
Lagt på d. 27/11-2006 13:45
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 597 |
Var i Khao Lak både før og efter Tsunamien, senest juli 2005. Det tager tid at få hotellerne genopbygget og nogle står endnu som ruiner. Lidt trist at se. Ellers er det et dejligt sted på afstand af turistindustrien. Vi boede i øvrigt på Merlin i 2005 og det kan varmt anbefales. mvh jc Boet i Bangkok 1980-1983.
|
|
|
|
| jens |
Lagt på d. 27/11-2006 14:00
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 810 |
Der er sikkert også mange der ikke bliver genopbyggetm, hvis der er gjort alvor af det der var ulovligt opført ikke får lov til at blive genopbygget. MVH Jens |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 27/11-2006 15:05
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
Jeg synes Khao Lak er temmelig kedelig, en undtagelse er Poseidon Bungalows, hvor jeg har boet før tsunamien. http://www.simila... De arrangerer også ture til Similian øerne. mvh rinpoche |
|
|
|
| Muddi |
Lagt på d. 27/11-2006 16:14
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 61 |
Hvordan er det med hensyn til snorklemuligheder ved khao lak?? |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 27/11-2006 17:01
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
Der er ikke noget at komme efter fra kysten, fra Poseidon er det med lidt god vilje OK, men de arrangerer 3 dages snorkelture til Similian for 6.900,- baht per person. Alt inklusive. DET duer! Check deres billeder. mvh rinpoche |
|
|
|
| ras |
Lagt på d. 29/11-2006 19:45
|
|
Begynder ![]() Antal indlæg: 7 |
Se på hjemmesiden [url]www.mykhaolak.de[/url] Her er meget at studere ..ej kedeligt - men på tysk Davs Ras Jeg lavede din henvisning om til et link bamsen Redigeret af d. 29/11-2006 21:50 |
|
|
|
| Spring til debat: |








. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 













