Se indlæg
 Udskriv debat
hua hin-koh samui
dn
hej...

kan man flyve fra hua hin til koh samui.??..

og er der nogle der kan anbefale et okay hotel på koh samui, tæt på en børnevenlig strand....

på forhånd tak...

jesperfrb
Ifølge sawadee.com skulle Bangkokairways flyve 4 gange om ugen, men rute nummeret findes ikke på deres hjemmeside. (PG421). Så det tror jeg ikke man kan iøjeblikket!
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!!

Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage

tuktuk
Hejsa

Ruten mellem Hua Hin og Samui har været lukket ned i 3 år, den eneste mulighed for at komme derned er med bus og båd, her findes der forskellige selskaber med forskellige priser og ruter samt tidsforbrug og komfort.. priser fra ca. 650 baht til 1300 baht

Mht. hotellet er det jo et vidt begreb, da et OK hotel kan være mange ting, men First bungalow er OK og ligger chaweng beach, lidt dyrt, men OK

Du kan altid sende en PB hvis du vil vide mere...

Med Venlig hilsen

Martin Kaiser-Nielsen
Tuk Tours - Thailand

www.tuktours.dk
lindy
Hej dn
Ærgeligt hvis du har lagt dig fast på samui, fordi der er ikke mange gode børnestrande for tiden, er selv lige kommet hjem derfra. Chaweng beach, og lamai har meter høje bølger, og lipa noi, som jeg før har anbefalet, er eroderet og har forandret sig meget på et halvt år. Bop-hut kunne måske være mere egnet? bare de ville lære at havet ikke er en losseplads! Når du kommer fra Hua-hin siden, vil jeg foreslå dig Lomprayah katamaran færgerne, første etape i air-con bus til Chumphon ( ca.3 tim. ) så færge til koh tao 15 min. stop og så koh phangan, sidste stop for jeres vedkomende samui, rejsetid i alt ca. 9-10 tim. pris 900-1100 bath. Men prøv at stå af på koh phangan, ta en taxa til sandy bay resort, så skal du se børnevenlig strand, og koralrev til snorklerne. Det var bare et par forslag fra en nys hjemkommet. god tur.

Lindy

mr tirak
Hey

Jeg kan også varmt anbefale Koh Pha Ngan, tidliger bare low budget, men vi er kommet godt efter det de sidste par år, nu findes der resorts i alle pris klasser, og vi har virkelig gode strande, i dag stormer det over både Samui og Pha Ngan, vi skulle nu have regn tid, jeg kom til dk i fredags efter en månede hjemme på Pha Ngan, en månede med rigtig godt vejr og klart bade vand.
sandy bay er bare et af mange gode steder.
vi har endnu ikke burger king, men næsten alt andet at byde på.
og lompraya er et godt bud på rejsen
God tur
Bare fordi din far hedder gud,- behoever du ikke gaa paa vandet her hvor jeg fisker

Du skal bare gifte dig med en Thai, så er der ingen døje.

Blue Top Coffee Shop
Nok det stoerste udvalg af impoteret kaffe i Thailand.
Koh Pha Ngan.
Et besoeg vaerd ogsaa selv om du ikke er kaffe freak

WWW.thebeachhouse.asia
dn
ok takker for svarene...

vi har ikke lagt os 100% fast på hvor vi tager hen, grunden til at vi overvejede koh samui, var fordi vi tager derned de første 3 uger i juli.
og så har jeg ladet mig fortælle at det ikke regner så meget på samui som andre steder.??..

men som sagt, intet er lagt fast endnu, havde også overvejet krabi og til dels phuket, men det er kun fordi vi kan låne et hus gratis i patong..

det eneste der er 100% sikkert er at vi lander i bangkok 30 juni..Pfft

Spring til debat: