Se indlæg
 Udskriv debat
DANSKER I AMOK KØRSEL
En 45 dansker ลาสเซ็นเดอร์ โอลัน (jeg oversætter ikke hans navn!!) stjal idag en pickup truck, som han brugte til at påkører hele 14 motorcykler og cykler. 7 af de påkørte endte på hospitalet, politiet på phuket brugte en brandbil til at stoppe danskeren, som også kom til skade.


http://www.thaira...85&id=3784


ฝรั่งคลั่ง
นายลาสเซ็นเดอร์ โอลัน วัย 45ปี ชาวเดนมาร์ก ขโมยรถกระบะ ขับชนดะทั้งรถ จยย.และรถยนต์เสียหาย 14 คัน มีคนเจ็บ 7 คน ก่อนพุ่งชนรถดับเพลิงที่ ตร.สภ.ต.ฉลอง อ.เมืองภูเก็ต นำมาขวางปิดถนนเลยจนมุม.
 
stoney
Han får jo nok straffen som er lidt hårdere end i Danmark,psykopaten kan måske lære lidt af detGrinGrin.
 
quickmouse
håber at fjolset får en straf han kan mærke...
bkk hvorfor ikke oversætte hans navn han er jo til fare for sine omgivelser jeg tænker på børn & ældre samt os andre ( jeg kan godt læse lidt thai )
quickmouse

>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. <<
 
hans navn står på thailandsk, jeg syntes ikke det var passende at oversætte det.
gir dig helt ret, quikmouse, her er en mand som virkelige er farlig

det minder om et computerspil jeg engang købte i thailand
 
polar
hej læs denne artiklen i Aftonbladet.

http://www.aftonb...56,00.html

Redigeret af Webmaster d. 15/12-2006 04:55
 
hvad er så rigtig det ene sted står der dansker og nu svensker
 
rinpoche
bkk skrev:

gir dig helt ret, quikmouse, her er en mand som virkelige er farlig

det minder om et computerspil jeg engang købte i thailand


GTA Vice City? Smile

Han får vist ikke lejlighed til at være farlig foreløbig Smile

Der står i den thailandske artikel at han er dansker.

mvh
rinpoche
 
Locturian
Uanset hvad manden er, er det ingen grund til at beskytte hans navn. Han er ikke et offer, men kriminel og psykotisk... Stakkels de mennesker han kørte ned Sad
Thailand - Et land med kontroverser, dejlige kvinder, skønt vejr, og et landt fyldt med bedrevidende udenlandske tosser...

[img]http://www.dansk-thai.dk/images/links/www.huahin-online.com.gif[/img] is not a valid Image.
http://www.huahin...
 
http://www.huahin-online.com
ja og i aftonbladet står der at han er svensk rinporche
 
rinpoche
hehe, så vil det sikkert senere vise sig at han er norsk Smile
 
CHALONG: xxxx xxxxxx xxxx Persson, 45, from Denmark, has been released on bail after being charged with auto theft, reckless driving and destruction of government and private property caused during a road rampage in a stolen a pickup truck on December 13.

Persson hit more than a dozen motorcycles, a number of pedestrians and caused extensive damage to other vehicles.

He was finally caught after ramming a fire truck being used as a roadblock.

Pol Lt Col Pheerapan Meemak of Chalong Police Station told the Gazette that police received a report that a silver Isuzu D-MAX had been stolen from in front of Pae Leng restaurant at 11:20 am.

Col Pheerapan stationed police at key traffic locations in the area to catch the thief.

Persson was spotted by police as he sped past them as he turned from Wiset Rd onto Saiyuan Rd in Rawai.

On Soi Yanui, he hit six parked motorcycles and clipped 68-year-old Prasert Tamchu, then went on to hit two more motorbikes and an SMI Travel minivan parked by the side of the road.

Persson then proceeded to Kata Viewpoint, hitting four more parked motorcycles and five villagers along the way. None of the victims were seriously injured.

He then sped on to Kata Noi, racking up four more motorbikes en route.

By that time police had commandeered a fire engine from Karon Municipality and used it to block the intersection at the bottom of the hill at the Orchidacea Resort.

Undeterred, Persson rammed the D-MAX into the truck at speed, bursting its right front tire in the process.

Despite having several bloody wounds, he then attempted to flee on foot, but was apprehended by police officers, Col Pheeraphan said.

Col Pheeraphan added that earlier in the week, Chalong Police had had to intercede in a fracas at a beer bar in Karon in which Mr Persson was involved.

A date has yet to be set for Persson’s appearance in court.


http://www.phuket...news.asp#1
 
det er utroligt at han allerade er ude, men ok har var sikkert også kommet ud efter 2 uger i danmark, eller sverige for den sags skyld, det var godt du fulgte op på historien deepseadivers
 
mugge
men det navn,tror jeg nu stadig at han er svensker..jvf navnet i phuketgazelle
 
ja der er ikke nogen tvivl om at han er svensk, da jeg oversatte atiklen fra thai der stod der at han var dansk, og jeg lagde da ogå mærke til hans navn som lød meget svensk,
 
falang yao
Hi,

Når man tænker tilbage på James'sag, hvor han fik en dom på 10 år, hvor han beskyldes for "kun" at have svedet en væg på en kamphaner farm, hvad mon bliver så "taksten" for :

<<Persson hit more than a dozen motorcycles, a number of pedestrians and caused extensive damage to other vehicles>>

Måske lige som i DK, hvor en bankrøver får fx. 3år i spældet, hvorimod en spritbilist som slår en person ihjel får en "mild" dom :


http://www.fyens....334#p28049


M.v.h, M. Rasmussen Cool
Redigeret af falang yao d. 29/12-2006 14:47
Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk
 
Jeg tror han er svensker med dansk pas Grin

Men jeg tror nu aldrig han møder i retten
gu ved hvad han betalte i bail ?



dsd
 
claus31130
Ja det er forkasteligt....han har måske haft de "rigtige" forbindelser
 
http://www.cs-web.in.th/
Spring til debat: