Se indlæg
 Udskriv debat
thai hotmail
prebsi
jeg undrer mig over at vi kan få mails fra andre hvor en thai side er copy til hotmail men når vi få mailen står det hele i volapyk.
Vi har thai font kan skrive på thai og kan også se normale thai hjemme sider. kan man gøre noget ved det problem eller skal jeg vi leve med det. konen siger det aldrig så sådan ud i hotmail på hendes computer i thailand.
MVH Pom og PrebenSmile
 
Santhumpon
Hej Prebsi

Mår I er inde i MSN Hotmail for at læse mail fra Thailand.

Prøv i Microsoft Explorer i Værktøjslinien Vælg her linket Vis, gå til Tegnsæt vælg Mere.
nu skulle der komme en masse sprog frem vælg Thai.
Og hun kan læse sine Hotmails på Thai.

mvh
Torben Santhumpon Jensen.
 
prebsi
det var ret simpel og det virker tusind tak nu er min kone lykkelig.Smile
 
falang yao
Hej Prebsi,

Så kan hun nok bruge denne website :


http://th.msn.com/


M.v.h., M. Rasmussen Cool
Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk
 
Spring til debat: