Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Tja langdistanceforhold er svære på det sidste hele tiden skænderi...
Jeg føler at hver gang jegspørger hende om noget,tror hun jeg ikke stoler på hende..tja det er svært....
Du skal nok taenke lidt over tingene.
Start med at taenke paa hvor/hvordan du moedte hende.
Og saa derefter overveje, om "forholdet" nu ogsaa er hvad du troede det var.
Hvilken beskaeftigelse har hun?
hvem ved herinde lidt om flg.kræver de Thailandske myndigheder penge garanti af Thaier for at få visum til Dk.eller gør de Danske myndigheder ?En thai kvinde som har boet i Odense i 20 år sagde det til mig.Er hun et vrøvl eller hvad.
Hej and1978 må jeg godt sige noget selvom det ikke kommer mig ved men efetr hun er på den måde det er fordi at hun er dig utro og man kan bare overhovedet ikke stole på Thailænder og tro mig jeg ved hvad jeg snakker om, de tænker kun på penge ikke andet og de gør sku alt for at få dem ligemeget hvad det er (sex)
Hej And, ja det er godt nok svært.
Den alm. consensus er nok at lang distance forhold i længden ikke holder.
Og så prøv at anskue sitiuationen fra hendes synsvinkel: Hvad laver du når du er på fri fod i danmark?
Det ER svært.
Vi er herinde nok lidt tilbøjelige til at være alvorligt mandsdomineret ifølge sagens natur, men prøv at se tingene fra hendes side.
Gør op med dig selv hvor seriøs du er omkring hende, for det er godt nok op ad bakke. (sagde manden der er thai gift på 14. år)
Hvad du end beslutter dig til, så ønsker jeg jer held og lykke
Det passer hvad jeg siger hvis man finder en kvinde fra thailand af når man er der nede ja men så er hun dig nok tro fordi at du har PENGE men hvis du tager hjem igen ja men så finder hun en anden en hel ind til du måske kommer tilbage og det passer altså det er kun penge de tænker på jeg tror sku ikke at de ved hvad kærlighed er jo kun til penge desværre