Se indlæg|
Hjælp: EFTERLYSNING AF WUR NOI
|
|
|
Lagt på d. 02/01-2007 12:48
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Stripperkongen aka Thai Michael Geist lille hund wur noi er løbet væk her igår, den skulle være på amager, så hvis der er nogle bruger som ser denne lille hund løbe forviret rundt på amager omkring amagerbrogade, så kontakt venligst undertegnet dsd ps. Michael opholder sig pt i Cavite PI, hvor han afventer sin kone nedkommer med hans første barn ![]() Der er et par foto af wur noi på min personlige foto side |
|
|
|
|
Lagt på d. 02/01-2007 16:36
|
|
den ser sød ud den lille hund, håber i finder den, en anden ting deepseadivers hvad laver de to aber på dit billed |
|
|
|
| Payanak |
Lagt på d. 03/01-2007 13:30
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2597 |
Det svar har jeg ventet laenge paa snart ![]() |
|
|
|
| falang yao |
Lagt på d. 04/01-2007 12:22
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1075 |
Svaret på jeres spørgsmål: Den lille abe leder efter den store's hjerne ! eller var det DSD's " haletudse" ?( kunne ikke lade være )M.v.h., M. Rasmussen P.S. : Var det måske i en omvendt rækkefølge ?
Redigeret af falang yao d. 05/01-2007 11:12 Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk |
|
|
|
|
Lagt på d. 05/01-2007 14:00
|
|
Har den glædelige nyhed at Wur noi er fundet og den har det fint. dsd |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 05/01-2007 14:44
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Deep, du glemte at svare på hvad de to aber laver.......... Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
|
Lagt på d. 05/01-2007 18:08
|
|
Tjaa i fleste tror vel sikkert at den lille abe dyrker oral sex, men det gør den ikke, den leder selvfølgelig efter sine kontaktlinser dsd |
|
|
|
| Sparegrisen P7 |
Lagt på d. 05/01-2007 18:09
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 69 |
Ja, umiddelbart ligner det en ganske almindelig "abe"-situation: Den ene abe hjælper den anden med at fjerne lus! Hmm. muligvis fladlus ![]() /DD |
|
|
|
|
Lagt på d. 12/01-2007 15:33
|
|
Davs Wur Noi søger en pleje familie, som kan passe ham indtil stripperkongen kommer hjem igen. Den bor på et værksted idag og keder sig bravt. Hvis der er en bruger her på dtw, som vil tilbyde sig som hundesitter, kan i kontakte undertegnet via Pb. mv. dsd ps. alle udgifter vedr hunden bliver betalt af undertegnet. hundens ejer kommer først hjem fra filippinnerne, når hans lillemor er nedkommet med hans først barn, hun er sat til at føde medio marts pps. Hunden kan forstå thai og er meget sød og kærlig, en rigtig familie hund! |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 12/01-2007 16:27
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
Wur Noi? Lille Ko? Hvor stor er den egentlig, er det en Sankt Bernard? ![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 12/01-2007 17:36
|
|
Det er et lille gade kryds fra thailand, den vejer vel omkring 10-15kg Har selvfølgelig slettet mine foto af hunden, så jeg afventer at modtage nye foto fra PI som jeg derefter uploader på min private fotoside dsd |
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 12/01-2007 17:56
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2357 |
DSD Jeg havde da indtryk af at det er hunden på din personlige hjemmeside ![]() ![]() Men der tog jeg måske fejl??
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 12/01-2007 17:58
|
|
deepseadivers skrev: Det er et lille gade kryds fra thailand, den vejer vel omkring 10-15kg Har selvfølgelig slettet mine foto af hunden. dsd Går ud fra at du ikke har fået accept af hunden til at uploade dem på en offentlig side ![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 12/01-2007 17:59
|
|
Du har fuldstændig ret jesper, glemte lige at kigge selv tak for det![]() Hunden kan ses på min private foto side nederst |
|
|
|
|
Lagt på d. 12/01-2007 18:03
|
|
rinpoche skrev: deepseadivers skrev: Det er et lille gade kryds fra thailand, den vejer vel omkring 10-15kg Har selvfølgelig slettet mine foto af hunden. dsd Går ud fra at du ikke har fået accept af hunden til at uploade dem på en offentlig side ![]() Damn Mon ikke den kan bestikkes med et kødben!dsd |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 12/01-2007 18:09
|
|
Sød vovse iøvrigt. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.