Se indlæg|
utro???
|
|
| mugge |
Lagt på d. 14/01-2007 21:58
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 389 |
..anyways...anyhow...thats better |
|
|
|
| mugge |
Lagt på d. 14/01-2007 21:59
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 389 |
åhhh kager i maskinen..!!!.. Fint Loc...bare klø på,no problemos what so f... ever. Jeg har vist også været een af de få heldige som åbentbart fandt en sød bar hooker i patpong..!! Ka det virkelig være rigtigt!!! Nej,jeg må sgu hellere høre efter andre,og sende hende retur efter 12 års ægteskab...Det jeg mener,hvert menneske er da forskelligt,om de så er fra små kår eller store kår. Men det er da KUN dig som bestemmer hvem dit liv skal deles med. ( dig = læseren ). Så det med hvem der er slem og hvem der ved mest....så vil jeg hellere læse gallop resutater fra klampenborg travbane Redigeret af mugge d. 14/01-2007 22:08 |
|
|
|
| prasat |
Lagt på d. 14/01-2007 22:34
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 660 |
jeg er sku ikke oppe i et højt gear loc, je min kone er tidligere barpige og hvad så, problemet er du mener de alle er en flok hostler og det er de åbenbart ikke da vi jo åbnbart er flere der har gode erfaringer. hvad laver dine svigerforældre i en gammel træhytte, kan du virkelig ikke finde på at bygge et ordentligt hus til dem, det er altså ikke så dyrt at bygge i thailand. hvorfor er det kun deres datter og din hund der skal bo ordentligt? lad mig vende spørgsmålet, hvis en almindelig thaidame for støvet en falang op og tager røven på ham, er alle ikke bar piger så også rådne? vi har diskuteret før hvad du laver i thailand da du ikke kan lide ret meget af det du ser dernede. prasat |
|
|
|
|
Lagt på d. 14/01-2007 22:56
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Locturian skrev: Som sagt, jeg vil ikke skyde din kærlighedsballon ned, det er bare et ultra klassisk eksempel det her... det klassiske ligger mere i, at din holdning og syn, passer meget godt til din alder og erfaring ![]() |
|
|
|
| and1978 |
Lagt på d. 15/01-2007 00:31
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 10 |
TJA SÅ BLEV JEG SÅ KLOGERE.... 1 TIGER PLEASE ![]() ![]() |
|
|
|
| oleskyum |
Lagt på d. 15/01-2007 03:14
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 716 |
Locturian skrev: Ole, jeg er dybt forundret over, hvor dobbelmoralsk du er Du fremhæver og påpeger, at jeg trods mine udtalelser, faktisk intet ved. At jeg bor i en ferieby, og ikke kender noget til det rigtige Thailand. Det har ikke faldet dig ind, at min kones familie "er" rigtige thailændere, der bor i en lille træhytte ude på landet, ligesom resten af hendes familie. Og da de gør det, og jeg ikke bare er, måske som dig, en mand der køber konen fri og ellers ikke gider familien, så ser jeg også hvordan deres hverdag hænger sammen, til hverdag og fest.Anyways... Det er envidere heller ikke faldet dig ind, at i og med at jeg bor i Thailand, så har jeg også en dyb facination, og lyst til at vide mere - om Thailand. Og fordi jeg har det, læser jeg utroligt meget om Thailand, både generelt, nyhedsmæssigt, kulturmæssigt, politisk osv, men jeg har også venner der lever og bor her, og har venner der kommer på ferie her. Lad for fanden være med at kalde mig "alt vidende" fordi du er et vrissent gammelt røvhul, der ikke kan unde at jeg som 23 årig, både bor i Thailand, men også har den frækhed at udtale mig om noget, jeg slet ikke burde have forstand på. Ja, nu blev jeg sq træt af at forsvare mig selv, fordi jeg deltager i debatten, med mine synspunkter og erfaringer. Slut. ![]() Som jeg skrev er/var jeg facineret af den indsigt du havde fået på så kort tid, hvilket jeg så kan læse er endnu større end først antaget. Nu kender du også mig og min frikøbte kone, så lad os sige, at i mine øjne faldt din Thailandske indsigt til nul. Et menneske der ikke tåler andres meninger burde nok ikke debattere, men læse med fra sidelinien. Men din måde at gøre tingene på ville jo være det samme som jeg beskyldte din kone for, at have været barpige, bare fordi du har en mening om dem. Men beklager hvis jeg fik trodt på dit ego. |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 15/01-2007 03:46
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Please tag udgangspunkt i det første indlæg i tråden og ikke hvad andre mener og andre brugers alder osv. Tak - Admin - Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| Locturian |
Lagt på d. 15/01-2007 08:40
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1383 |
First of all.... Prasat, jeg antager at du føler dig trådt på, at mig, fordi jeg kommenterer at mange barpiger er nogle skuespillere, der frarøver mange udlændinge deres penge. Det er klart, at du aldrig nogensinde vil indrømme, at sådan har din kæreste/kone været, og det ved jeg heller ikke om hun har. Hvor skulle jeg dog vide det fra. Hvorfor er det, at det er så svært for jer, at indrømme, at mange barpiger tager røven på deres "kunder" og kan "lide" at tjene penge på dem? Er det fordi i er så naive, at fordi i har fundet et par af dem der IKKE er sådan, så er der INGEN, eller meget FÅ der er sådan? Eller er det fordi, at nu er jeg en ung snothvalp, og så skal jeg ihvertfald bare ikke have ret? Skal jeg finde 10 links med historier om folk der er blevet taget i røven af en barpige? Og Ole, jeg tåler gerne andres meninger og holdninger, det forskellige synspunkter der danner ramme om en debat - Men det er ikke fordi at dig og Prasat er uenige med mig, i starter bare med at kalde mig gammelklog og hentyde til min uvidenhed grundet min alder. Begge ting i ingen forudsætninger har for at udtale jer om. Jeg vil bare gerne vide, hvorfor i finder det nødvendigt, at træde det jeg siger til jorden, og henskrive mig som udvidende, fordi i ikke selv deler samme oplevelser? Fordi ikke selv har oplevet det samme, så kan det ikke være rigtigt? Hvis ja - Så er i godt nok svævertsynede. Og flot der mugge, kom ind i debatten som rygklapper
|
|
|
|
| Stampe |
Lagt på d. 15/01-2007 09:03
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 305 |
Der findes Bar piger der er ordenlige piger, også findes der de Barpiger der kun er ude på at få flest mulige penge fra Deres "Kærster" de gør hvad som helst for at få finger i " dine penge " jeg skal lige sige at jeg ikke kender nogen barpiger af den sidste kategori, de piger jeg kender som Arbejder i bar eller har arbejdet i bar høre absolut til den første kategori af ordenlige piger. ![]() ![]() ![]() ![]() PS ! de findes også mange Farlanger der kun udnytter pigen, dermed ikke sagt at alle farlang er nogen fjolser/tåber.. Ja det var bare min mening.. ![]() ![]()
![]() Hilsen Stampe |
|
|
|
|
Lagt på d. 15/01-2007 09:19
|
|
Ja stampe hvor har man set mange farlanger der udnytter pigerne, og ved gud det er ynkeligt at se på. Man skal respektere alle uanset hvem man er, om man er barpige eller pige man finder på gaden eller hvor man nu finder dem. Men til and... hop op og ned på alt hvad du ser her, og gør hvad du selv føler, det eneste der kan gå galt er at du bliver en hel del fattigere. Du får i hvert fald en dejlig oplevelse, tror jeg nok jeg kan love. ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
| oleskyum |
Lagt på d. 15/01-2007 09:49
|
|
Locturian skrev: First of all.... Prasat, jeg antager at du føler dig trådt på, at mig, fordi jeg kommenterer at mange barpiger er nogle skuespillere, der frarøver mange udlændinge deres penge. Det er klart, at du aldrig nogensinde vil indrømme, at sådan har din kæreste/kone været, og det ved jeg heller ikke om hun har. Hvor skulle jeg dog vide det fra. Hvorfor er det, at det er så svært for jer, at indrømme, at mange barpiger tager røven på deres "kunder" og kan "lide" at tjene penge på dem? Er det fordi i er så naive, at fordi i har fundet et par af dem der IKKE er sådan, så er der INGEN, eller meget FÅ der er sådan? Eller er det fordi, at nu er jeg en ung snothvalp, og så skal jeg ihvertfald bare ikke have ret? Skal jeg finde 10 links med historier om folk der er blevet taget i røven af en barpige? Og Ole, jeg tåler gerne andres meninger og holdninger, det forskellige synspunkter der danner ramme om en debat - Men det er ikke fordi at dig og Prasat er uenige med mig, i starter bare med at kalde mig gammelklog og hentyde til min uvidenhed grundet min alder. Begge ting i ingen forudsætninger har for at udtale jer om. Jeg vil bare gerne vide, hvorfor i finder det nødvendigt, at træde det jeg siger til jorden, og henskrive mig som udvidende, fordi i ikke selv deler samme oplevelser? Fordi ikke selv har oplevet det samme, så kan det ikke være rigtigt? Hvis ja - Så er i godt nok svævertsynede. Og flot der mugge, kom ind i debatten som rygklapper ![]() Ja hej Loc, måske har jeg meget svært ved det danske, men for mig er kritikken af dine indlæg ikke din mening, men at andre ikke har ret til deres. Og din mening om mig og min kone kunne jeg da godt tænke mig, at du uddybede i stedet for, at det pludselig er mig der er personlig ? Hvor du får noget som helst snæversynet fra er mig en gåde, som du nok kan opklare eller hvad ? Men kan du give mig og andre en grund til, hvorfor vi næsten alle skal stå dig til regnskab for vores alder, og ikke mindst vore koners, og er der bare lidt mere aldersforskel på os end dig og din er vi bestemt nogle gamle svin som konen ikke elsker o.s.v. ( hvor gammel er konen egentlig, ved du det ? ) Så behandler du f.eks. Svenskeren på samme måde som du lige her på siden behandlede min kone, så forstår jeg godt, hvis du kommer i nærheden af problemer. For mig beviser du jo bare, at du er en stor drengerøv der trænger til lidt opdragelse og som burde vise lidt respekt for andre. |
|
|
|
| Locturian |
Lagt på d. 15/01-2007 10:46
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1383 |
Hej Ole. Hvor har jeg skrevet, at andre ikke har ret til deres mening. Hvor har jeg givet udtryk for, at det andre skriver, ikke passer? Jeg beklager hvis jeg blev personlig i forhold til dig og din kone, men jeg bliver en smule harm når folk træder mig over tæerne, som du gjorde, ved at postulere, at jeg er ung og dermed intet ved. Jeg mener på intet tidspunkt, at have bedt jer fortælle hvor gamle i, eller jeres koner er, jeg er dog klar over, at publikummet herinde, ofte er over 50. Og intet galt i det... Mht. til svenskeren, som du lige fik fedtet ind - Så har jeg svært ved at se, hvordan jeg skulle have givet ham anledning til problemer - I det jeg aldrig før har snakket med ham, eller gestikuleret til ham.Jeg har den dybeste respekt for alle der tiltaler mig i en ordentlig tone, og bestemt også for langt størstedelen af dette forum. Næsten alle herinde er langt ældre end jeg selv er, og har en del erfaring med thailand, dets kultur og dets folk. Og det kan jeg lære af, og det er derfor jeg er her. Ikke for at skulle sidde og forsvare mig overfor nogle åbenbare misforståelser og misfortolkninger af, hvad jeg prøver at kommunikerer. Ole, du må forstå, at jeg intet har at udsætte på dig, eller Prasat, og at jeg er ked af, at i forstår det som at jeg taler direkte til Jer og jeres koner, når jeg udtaler mig. Jeg taler generelt og i store træk. Jeg taler ikke om alle, men nogen (i dette tilfælde mange) barpiger. Det er fint at i har været heldige med dem i har fundet, om som tidligere tråde har berettet, findes der også piger med hjerter af guld i disse miljøer, og dem har i så fundet - Og al respekt for det. Og jeg siger det igen, - Hvis jeg ingen respekt havde for jer, eller andre, ville jeg ikke sidde her, og bruge min tid på, at forklare mig selv og mine indlæg... |
|
|
|
| Rasmus |
Lagt på d. 15/01-2007 11:21
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 772 |
ADVARSEL Nu stopper i alle den personfnidder og holder jer til emnet i tråden. Ligeledes skal i skrive pænt til og om hinanden, uanset om man er en knægt eller et gl. fjols. Fortsætter disse person angreb vil tråden blive låst. Rasmus - Admin - Redigeret af Rasmus d. 15/01-2007 11:51 |
|
|
|
| Payanak |
Lagt på d. 15/01-2007 12:22
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2597 |
Det drejer sig saa lidt om hvor gammel man er. Det det drejer sig om er hvor lang tid man har opholdt sig i Thailand, og hvor meget man har gidet at saette sig ind i forholdende hernede. Folkens...det er da klart at en barpige, vil goere alt hvad hun kan for, at hive saa mange penge ud af deres kunde/boyfriend som muligt. Det er derfor hun arbejder i en bar...for PENGE. De er hustlere i den store stil. De faa, som 'er anderledes' er dem, som enten er for grimme, gamle eller for dumme til at arbejde i bar med succes. En del af dem satser paa at blive gift med en farang. De er ikke bedre end de andre...snarere tvaert imod! Der findes utallige maader, hvorpaa de proever at narre de dumme faranger. Det er der skrevet mange boeger om. Thaiman no good - fuck around, sagde barpigen. Jeps, men med hvem? __________________________________________________________ Naar man spiller et nyt spil, saa maa man foerst laere spillereglerne. Kenderne man reglerne, saa er der aabnet op for utallige muligheder. Gratis bom bom long time. Hustle the hustlers!!! |
|
|
|
| latour82 |
Lagt på d. 15/01-2007 13:03
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 377 |
[quote]Ajarn skrev: Folkens...det er da klart at en barpige, vil goere alt hvad hun kan for, at hive saa mange penge ud af deres kunde/boyfriend som muligt. Det er derfor hun arbejder i en bar...for PENGE. De er hustlere i den store stil. De faa, som 'er anderledes' er dem, som enten er for grimme, gamle eller for dumme til at arbejde i bar med succes. En del af dem satser paa at blive gift med en farang. De er ikke bedre end de andre...snarere tvaert imod! Der findes utallige maader, hvorpaa de proever at narre de dumme faranger. Det er der skrevet mange boeger om. Undskyld hvis det er mig som er dum og ikke forstår hvor du vil hen, med de "anderledes" piger? Mener du der piger som IKKE arbejder i bar fordi de angiveligt er for dumme eller grimme til at arbejde på en bar. Hvis jeg tolker det du skriver rigtigt, så er du en personage som åbenbart har bevæget dig i et forkert miljø. For i givet fald er det et af de mest sindsyge postulater jeg nogensinde har hørt, selv her på siden, og det siger godtnok ikke så lidt. Til ham der stratede debatten inden der gik det sædvanlige fnidder/personangreb i det. Det er kun din egen intuition der kan vejlede di, vi andre kan ikke. Ingen af os kender jo pigen, hvis du syntes hun virker som en sød og tilforladlig pige, så er det jo bare at gå i krig, prøv at invitere hende herop i en 3 måneder for at se om hun er noget for dig. Det gjorde jeg da i sin tid for efterhånden mange år siden og det har jeg ikke haft grund til at fortryde, selvom hun hvis jeg tolker Arjans kommentar rigtigt er en af de dumme og grimme udenfor barscenen. Niels |
|
|
|
|
Lagt på d. 15/01-2007 13:06
|
|
Ha ha Ajarn det er da noget sludder du siger at det er fordi de er grimme, Synes du også prasat's og mugge's pige er grimme? Jeg synes da de ser meget søde ud![]() ![]() ![]() Det var kun ment som en joke ![]() ![]() så sorry mugge og prasat jeg bragte jeres navn ind i det men i har jo selv givet udtryk for det. ![]() ![]() Og jeg kunne altså ikke lade være ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 15/01-2007 13:39
|
|
Davser LOC JA jeg vil bare lige komme med en indskydelse Ole skyums kone er en sød og rar kone, ![]() Jeg har været så heldig at møde hende flere gange bamsen |
|
|
|
|
Lagt på d. 15/01-2007 13:43
|
|
Davser and Ja jeg syntes også at du skal tage det roligt og se tiden lidt an Men prøv at se om du kan få hende herop på et visum Det er jo ikke sikkert at hun vil være i dk og så prøv at bo sammen,og se om i kan med hinanden det er jo kanon vigtigt bamsen PS held og lykke med det. |
|
|
|
| stavefejl |
Lagt på d. 15/01-2007 14:01
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 4 |
Altså: En fyr møder en pige i en bar og så er han glad. Så søger han råd og vejledning på dansk-thai og vupti så er der gang i skidtmøllen. Jeg er evigglad for jeg ALDRIG har spurgt om råd her. Tak for kaffe for nogle stygge barnlige indlæg. Dermed ikke sagt, at man skal tænke sig om. Det skal man. Jeg har netop haft besøg hjemmefra af nogle gode venner. Den ene var her sidste år og faldt for en..... ja barpige...... hun har aldrig spurgt ham om penge... det undrede han sig naturligvis over når man nu ved det gør mange af dem. Hun spurgte ham mange gange i mails og sms om han ville se hende igen når han nu kom hertil. Ja det ville han gerne, men han er jo ikke "født bag en vogn", så han vidste godt hvad hun har lavet i mellemtiden. Nu tyder alt på han tog fejl. Jeg hentede mine venner i lufthavnen, regnede med at vi var 4 personer i bilen på vejen hjem inkl. bagagen. Der tog jeg sku fejl. Hun var mødt frem sammen med sin veninde og køn var hun sku og klassisk klædt i tøjet. Ikke noget barfit outlook. Min ven vidste ikke lige om han skulle le eller græde. Men hun havde købt blomster til ham. Og hun græd. Ja ja skuespiller var min første tanke, men hun græd hele vejen hjem til Din Daeng. Og jo hun fortsatte med de tårer konstant og hele tiden da vi skulle ud og spise på 89 bath restaurant om aftenen. Hun havde nemlig fået et rigtigt arbejde på en regeringsskole...... Og jo med id kort og en kontrakt - som min bedre halvdel sagde god for ikke sådan så hjemmefikset ud. Mindre end en måned efter han var rejst hjem havde hun flyttet sit indbo ud til sin storesøster på den anden side af floden og der boede hun næsten gratis og søster havde skaffet hende en kontakt på en skole som hjælpelærer til 8.000 bath om måneden. Hun var aldrig blevet helt færdig med uni, men skolen havde ansatte hende. Dermed ikke sagt hun IKKE lige kunne havde "lagt vejen forbi" Nana igen når kassen var tæt på at være tom. Men med en arbejdsdag fra 7.15 til 16.30 mandag til fredag og 9 til 3 på lørdage, så tror jeg faktisk ikke hun har megen energi til "at arbejde i bar" ved siden af. Men det her er jo Thailand, så man ved aldrig, men min bedre halvdel siger hendes sprog og kropssprog er så pænt og fint at hun faktisk tror på at den korte tid hun arbejde som barpige er helt overstået. Jeg har set min bedre halvdels vagtplaner for de sidste 12 år fra hendes arbejdsplads og med natarbejde alle årene igennem, så ved at hun har haft meget svært ved at lave andet ved siden af. Derfor stoler jeg på hendes råd og vejledning og det samme gør min ven. Men mit råd er brug hovedet - altså det øverste og så rejs hertil i god tid gerne nogle dage før end den dag du har fortalt hende. Pas på med at opsøg den bar hun arbejdet i og spørg efter hende eller ved at vise dig i området. De er gode til at lugte lunten - bedre er det at lade en "anden turist" kikke på billedet af hende og lade den gå derhen, så kan jo møde en pige derfra og sprøge hende om hun kender hende da han kender hendes boyfriend med et andet navn end det hun kender ham under. Alternativt skaf et ny skrabenummer og send hende et par sms og sprøg om hun forsat vil mødes med dig. Altså ikke dig som den du er men med at andet navn. Det vil hurtigt kunne afslører hvilke "metode" hun benytter sig af. Søg for at dit sprog er anderledes end normalt i din sms. Jeg har kendskab til en der brugte 2 simkort til at overfalde sin bekendte barpige med tilbud over en periode på et par dage, herunder også emails. Han fandt "desværre" ud af, at hun vist ikke var til at stole på. Den pige troede nemlig, at Matt som han bl.a. kaldte sig, var en englænder hun holdte meget af og derfor brokkede hun sig over at havde glemt at sende penge når han nu havde lovet dem forleden. En anden jeg kender mødte en "ikke barpige", men hun havde da alligevel lært nogle tricks...... hun sendte ham i banken for at sætte nogle penge ind, så hun kunne betale en regning. Sådan ca 2000 bath, så det gjorde han. Da han stod i en filial af Bangkok bank og ville sætte penge ind, tænke han lad mig få lavet en bankbog og atm kort. Det ville de gerne, så han satte lige 20000 bath ind på sin nye konto. Og bad derefter bankmanden om at flytte 2k bath over til hendes konto. Det rørte bankmanden at vise skærmen til min ven, så han kunne nemt se alle "transaktionsoplysninger" fra hendes konto. Han fik et chock. Hun havde over 300.000 bath på kontoen. Den kode der stod på en del af linjerne er den samme som i min bank og betyder kontooverførsel - ind eller udland - de fleste var på 20.000 bath eller der omkring...... Der blev en del at forklare for hende. Jo det var provision fra hende arbejde.... var en af forklaringerne, en anden, at det måtte være en fejl at der stod så meget, hun mente kun selv hun havde 300 bath og sådan fortsatte det ud af samme spor, indtil han bad hende om at gå med ned til atm'en og hæve nogle bath. Det ville hun ikke. Senere forklarede hun at en japansk mand havde forelsket sig i hende og blev ved med at sende hende penge af egen fri vilje....... Et faktum var dog hun stort set ikke brugte penge siden hun jo havde så mange i banken, men han brugte dog hovedet og sagde pænt farvel. 300.000 her er mange penge. Og sådan det med frivilligt at sende penge hele tiden uden at få noget igen..... Så brug hovedet. |
|
|
|
| oleskyum |
Lagt på d. 15/01-2007 15:22
|
|
Locturian skrev: Hej Ole. Hvor har jeg skrevet, at andre ikke har ret til deres mening. Hvor har jeg givet udtryk for, at det andre skriver, ikke passer? Jeg beklager hvis jeg blev personlig i forhold til dig og din kone, men jeg bliver en smule harm når folk træder mig over tæerne, som du gjorde, ved at postulere, at jeg er ung og dermed intet ved. Jeg mener på intet tidspunkt, at have bedt jer fortælle hvor gamle i, eller jeres koner er, jeg er dog klar over, at publikummet herinde, ofte er over 50. Og intet galt i det... Mht. til svenskeren, som du lige fik fedtet ind - Så har jeg svært ved at se, hvordan jeg skulle have givet ham anledning til problemer - I det jeg aldrig før har snakket med ham, eller gestikuleret til ham.Jeg har den dybeste respekt for alle der tiltaler mig i en ordentlig tone, og bestemt også for langt størstedelen af dette forum. Næsten alle herinde er langt ældre end jeg selv er, og har en del erfaring med thailand, dets kultur og dets folk. Og det kan jeg lære af, og det er derfor jeg er her. Ikke for at skulle sidde og forsvare mig overfor nogle åbenbare misforståelser og misfortolkninger af, hvad jeg prøver at kommunikerer. Ole, du må forstå, at jeg intet har at udsætte på dig, eller Prasat, og at jeg er ked af, at i forstår det som at jeg taler direkte til Jer og jeres koner, når jeg udtaler mig. Jeg taler generelt og i store træk. Jeg taler ikke om alle, men nogen (i dette tilfælde mange) barpiger. Det er fint at i har været heldige med dem i har fundet, om som tidligere tråde har berettet, findes der også piger med hjerter af guld i disse miljøer, og dem har i så fundet - Og al respekt for det. Og jeg siger det igen, - Hvis jeg ingen respekt havde for jer, eller andre, ville jeg ikke sidde her, og bruge min tid på, at forklare mig selv og mine indlæg... Ja Loc, hvis det ikke er at tale direkte til mig og min kone det du skriver her, hvad er det så ? Og så er det bare jeg spørger om, hvor og hvilken bar er det du kender min kone fra da du jo fortsætter med dit postulat om, at jeg har mødt hende i det miljø. Så vi må jo nok bare konstatere, at jeg har en anden opfattelse af tingene end du har så derfor har jeg mødt min kone på en bar, meget intelligent slutning. Men det er jo ikke første gang du er ude med riven, så prøv du at forstå andres meninger, selv om den måske ikke ligner din det ville pynte gevaldig, at du stoppede med disse angreb på anderledes tænkende. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

Du fremhæver og påpeger, at jeg trods mine udtalelser, faktisk intet ved. At jeg bor i en ferieby, og ikke kender noget til det rigtige Thailand. Det har ikke faldet dig ind, at min kones familie "er" rigtige thailændere, der bor i en lille træhytte ude på landet, ligesom resten af hendes familie. Og da de gør det, og jeg ikke bare er, måske som dig, en mand der køber konen fri og ellers ikke gider familien, så ser jeg også hvordan deres hverdag hænger sammen, til hverdag og fest.