Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
|
Hvorfor penge vigtigere end kærlighed for Thai?
|
|
| CyberDawg |
Lagt på d. 25/11-2004 08:02
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 4 |
Jeg forstår ikke kulturen blandt pigerne i Thailand. Jeg her nu flere gange hørt, og læst (bla her på siden) eksempler på at piger i thailand vælger mænd for pengenes skyld UDELUKKENDE! Een ting er at de gifter sig med en mand der er veletableret (bil,økonomi,hus osv.) for også at have økonomisk tryghed. Men primært for at få en mand de er glade for og elsker. Det kan jeg forstå. Men en anden ting er at de gør det for at FÅ FAT PÅ hans penge. Og i virkeligheden er ligeglad med kærligheden. Derudover prøver de at få så mange af hans penge over til hendes relaterede. Fammilie, venner og Ex-mand. Seneste eksempel er den mand der nu er blevet dræbt, fordi han ikke ville donere flere penge. Så var han "værdiløs" for kvinden. HVAD SKER DER dybt inde i hovedet på de kvinder der lever på den måde. Det er jo ikke bare få eksempler, der forekommer mig at være en stor del af kulturen i dele af Thailand. -Hvor bunder det henne ? -Er det generne på det folkefærd der bare er sådan, eller skyldes det opvækst? -Vægter de slet ikke kærlighed som en livskvalitet? Er der nogen der her en dybere forklaring på det... Jeg må indrømme at jeg er meget foraget over historige efter historige jeg hører det seneste år nu hvor jeg er begyndt at interessere mig mere for det. Min kæreste er Thai, hun er ikke sådan, min svigermor er thai, hun er heller ikke sådan, min ex-svigermor er thai, hun er heller ikke sådan. Derfor er jeg meget overrasket over alle de historiger jeg hører... ![]() |
|
|
|
| latour82 |
Lagt på d. 25/11-2004 08:37
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 377 |
Jeg kan kun tilslutte mig din undren. Jeg er hele tiden gennem de nu 4 år jeg har været gift med min kone, ustandslig har jeg hørt at hun kun er kommet herop for pengenes skyld, og intet andet. At jeg så i den 4 års periode kun har sendt i omegen af ca. 1000 kr til Thailand for at købe nogle gaver til søstrens børn, og efter at min kone selv er kommet ud på arbejdsmarkedet, så betaler jeg ikke en disse. Selvom min kone hele tiden også før hun kom til Dk, at jeg havde (har) de penge man skal bruge, men intet andet, intet hus, ingen stor luksusbil, ingen opsparing. Aldrig har jeg hørt noget mukkeri eller noget andet, hun betaler troligt ca 80% af sin løn til vores fælleskasse, og afholder selv sine tøjudgifter. Alligevel er der folk der siger, at det er kun for penge- det har intet med kærlighed at gøre, umiddelbart har jeg svært ved at følge den tankegang, men der er jo også flere som mener at jeg er snotdum og intet forstår. |
|
|
|
| bahtman |
Lagt på d. 25/11-2004 09:24
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 199 |
spiller man smart med sine peneg for starten, og smider dem rundt som om man havde sin egen olieplatform, er det jo klart at konen opfatter det som om at man har for mange penge. sidste gang jeg var oppe i landsbyen hvor jeg snart skal bygge hus, spurte en fra min kones familie, hvor mange millioner jeg havde, og om jeg ikke kunne laane hende nogle. hun sagde det for sjovt, men grundliggenden tror jeg at det er det den normale thai tror om os falanger, de tror sku alle sammen at vi er i familie med bill gate.![]() og naar de tjener 100bath ved at arbejde en hel dag i marken, en flybillet danmark-thailand og returkoster vel hend af 40.000 baht, hvilke svare til en hel aarsindkomst. er der sku ikke noget at sige til at de for et helt forkert indtryk af vores pengepung. min pension, er stor nok til at jeg kan bygge mig et dejligt hus med pool til, men jeg kan sku ikke bygge huse til hele landsbyen. personligt kan jeg kun sige at jeg fra starten fortalte min kone at jeg ikke havde arbejde eller nogle penge. da jeg modte min kone havde jeg veret igennem en lang jordomrejse, og tilsidst havde jeg ikke en krone tilbage, og det var min kone som betalte min one way billet tilbage til danmark, sidenhan har jeg faaet pension, og forventer snart at kunne bosette mig i thailand |
|
|
|
| dkjohnt |
Lagt på d. 25/11-2004 09:50
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 273 |
Jeg ved at mange piger har været igennem en barsk opvækst. De vokser op under kummerlige forhold, med fattige forældre der styrer børnene med en stenhård opdragelse, herefter ingen eller ringe skolegang. Det kan ikke undgå for mange piger at det ændrer deres syn på livet. De har simpelthen lært at blive pengebegærlige så at sige og efter det de har været igennem og rædslen for at deres eget liv skal blive en gentagelse, så vil penge være det de tænker på først når de møder en mand. Der er dog heldigvis også mange piger der er vokset op i tryggere omgivelser og det smitter selvfølgelig af på deres adfærd. Men penge og god økonomi vil for en Thai altid være basis for et godt forhold, kærligheden vil altid komme i anden række, hvis den kommer, for thaipiger kan udemærket bo sammen hele livet med en person de ikke elsker "rigtigt" sålænge bare økonomien er iorden. Sådan er det bare. Boet i Thailand - Cambodia - Myanmar siden 1994, heraf 8 år som guide.
"If you havnt been - you havnt live" |
|
|
|
|
Lagt på d. 25/11-2004 10:56
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Davser Ja jeg er forundret Latour at du møder så mange mennesker som siger det om din kone, Jeg har aldrig mødt nogen som siger at min kone kun er kommet herop for pengene,og selv min kone siger at det ikke er pengene med fordi hun elsker mig OG min konme er ellers opvokset i netop sådan en familie som ville skynde på hende for at få penge,de er fattige og ejer kun en lille rismark, Men de siger selv til hende pas på dine penge,og lån ikke ud |
|
|
|
| latour82 |
Lagt på d. 25/11-2004 11:51
|
Hej Bamse jeg skylder nok at sige, at dem som kommenterer hendes motivation for at komme til Dk, er mennesker som overhovedet ikke kender os, men som siger at sådan er Thaipiger generelt. Der bliver ikke skelet til at min pige måske ikke har samme sociale baggrund som en pige hvis forældre måske kun har en lille rismark at skulle overleve på? Rent faktisk så spekulerer min kones far i fast ejendom og grunde og er ved godt huld, min kone havde intil kort før vi mødtes egen fiskeresturant, som hun overdrog til en søster da hun altid arbejdede og det havde hun ikke lyst til at bruge hele sit liv på. At hun så efter hendes ankomst hertil Dk, sikkert ikke har fåpet meget mindre at lave er en helt anden sag, med 9 timers arbejde hver dag, og intil for kort tid siden også 3 timers sprogskole hver dag, og så hjem til mand og 2 små børn, tja hun bliver da holdt igang ![]() |
|
|
|
| falang yao |
Lagt på d. 25/11-2004 13:42
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1075 |
Status symbolet Jeg vil give dkjohnt ret i hans vurdering af emnet. Har I glemt børnesangen " Der bor en bager i Nørregade" : < Har du penge kan du få Har du ingen må du gå > og det gælder stadig i dagens Danmark. Ex.: Jannie SPIES og mange andre, (piccoline-rejsebureauejer/arving-spiser med de "adelige" . Var hun blevet inviteret til prins Joakims bryllup, hvis hun stadig var piccoline???? Jeg spørger bare, og derfor kan jeg ikke forstå jeres undren, sådan er det bare og det må vi lære at leve med. Hvis vores kone/kæreste prøver at tag r... på os,så er det noget andet og der må vi sige STOP.M.h.t., thai kulturen , de er nok i det stadiet som vores tipoldemor var i, hun giftede (eller blev bortgift) med gårdsejeren søn. Dette med at i Danmark gifter man sig af kærlighed![]() , det er nok derfor at der er så mange skilsmisser. Har I tænkte over det.M.v.h., M. Rasmussen
Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk |
|
|
|
| K K |
Lagt på d. 25/11-2004 13:57
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 124 |
Kort sagt! hvem kunne det ikk tænke sig at blive pludselig rig?? og lever godt og har det hele!? sådan tænker de.. |
|
|
|
| latour82 |
Lagt på d. 25/11-2004 14:16
|
Puha, jeg var bange for at de var anderledes end os andre![]() jeg går også trofast ned med min lottokupon 1-2 gange om ugen i håb om at blive pludselig rig ![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 25/11-2004 19:10
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Davser Ja jeg hiver også et par lotto kuponger hver uge i håbet OG dem som fortæller mig at min kone stjæler penge fra mig, ja de er rent til grin, da hun tjener mere end mig, ÆVSER ,og hun har givet mig hendes dan/visa kort da hun ikke gider det med penge,det er jeg bedre til siger hun Men latour op i røven med dem som fortæller dig at hun kun er kommet for penge, for de kender hende ikke, Det vigtigste er at i elsker hinanden,og i har 2 dejlige smukke børn det er det vigtigste for jer bamsen ![]() |
|
|
|
| jager |
Lagt på d. 27/11-2004 00:24
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 329 |
er der ikke nogle af jer der undre jer over hvor nemt det egentligt er at få sig en kone i thailand? her i dk skal man utallige gange i byen, for at finde sig en kæreste mange gane bliver det kan til et engangsknald, men så tager alle disse i deres egne øjne guds gave til kvinderne til thailand og vupti, så falder den ene pige efter den anden for disse vidunderlige mandfolk, jeg tror ik på det er kærlighed ved første øjekast, men behandler man dem med respekt og ikke vader på deres traditioner så kan kærligheden komme, ingen tvivl om det, men den der tror at fordi hun tager med ham hjem og knepper så elsker hun ham, glem det for mange af dem er dette et job, og mange ser ingen fremtid i thailand og vil gøre hvad som helst for at fremtiden skal se lysere ud. har i spekuleret over hvorfor lige i er sammen med jeres kone og ikke en dansk kvinde, og lad nu vær med at sige at de danske ikke er sexet og de er tykke og de er grimme, det er vi sikkert heller ikke. jeg tror bare vi mænd desværre bliver blinde af at få sex når vi vil have det, for mit eget vedkommende ved jeg hvad jeg går ind til også næste gag jeg bliver thai gift for det er jeg ikke i tvivl om at jeg bliver, men jeg ved det koster og det er jeg også indstillet på at betale, jeg er utroligt facineret af disse kvinder og syntes det er de smukkeste væsender i denne verden, og dette har jeg intet imod at "købe". jeg har altid både i det første og i det andet ægteskab betalt ca 1000 om måneden som er blevet sendt hjem, dette har jeg aldrig syntes var et problem, om det er thai kultur eller ej, men det er det vel gået hen og blevet for den type piger som 90% af os møder. jeg kan godt forstå pigerne vil have sendt hjem hvis der er råd til det, familien vil se op til dem når de er hjemme, det er igen deres status symboler som thaierne går så meget op i, men tænk at hun nu har så meget at hun har råd til bare at give væk. vil samtidig sige at jeg nok ikke er en af dem der sider i baren og prutter om en flaske makong der skal holde helle ferien, når jeg tager af sted de par gange om året så er det for at fyre den af, og så er det ik for at nyde naturen. dette var bare lidt tanker fra mig jager |
|
|
|
| bahtman |
Lagt på d. 27/11-2004 07:17
|
thaipiger syntes faktis at en falang mand er smukker end en thaimand, ligesom de fleste er vilde med tanken om at have et barn med en falang, at en falang oven i det tjener 5 til 100 gange det de lokale tjener er naturligvis kun et plus![]() |
|
|
|
| jager |
Lagt på d. 27/11-2004 17:33
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 329 |
du skal da ik komme og fortælle mig at en overvægtig svedene halvfuld stodder tænder en thaier mere end en thai mand gør. den tror jeg bare ikke på, kan du så svare på hvorfor de er deres højtelsket smukke falang utro? mange af dem er. er det kærligheden der gør det. jager |
|
|
|
| dkjohnt |
Lagt på d. 28/11-2004 08:46
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 273 |
Den med at thaipiger er vilde med at få en farang mand, det er ikke rigtigt. Det er kun en frase blandt bar pigerne og sætninger som "thaiman not good" osv..har vi vel alle hørt når vi kommer i en bar. Nej,- de er "vilde" med at få orden i økonomien, og der er chancen større med en farang end en Thaimand. Det er meget sjældent at piger fra middelklassen og opefter finder en farang mand. Det er ikke velset i de kredse, selvfølgelig med nogle undtagelser. Så Thaier elsker Thaier. Boet i Thailand - Cambodia - Myanmar siden 1994, heraf 8 år som guide.
"If you havnt been - you havnt live" |
|
|
|
| John |
Lagt på d. 28/11-2004 10:47
|
|
Administratorer ![]() Antal indlæg: 2171 |
Hej Thaier elsker Thaier, jeg kan ikke lade være med at vende den om, Dansker elsker Dansker - Begge er jo i det store hele rigtige, hvis vi kigger på de mennesker der lever i parforhold i begge lande. Men man vil også kunne høre Danske piger der gerne vil have en mand fra udlandet f.eks fra sydeuropa, for de er mere galante osv. Den med økonomien er helt sikker, men ikke den eneste faktor. Der skal også være sympati, jeg tror ikke på den med kærlighed ved første øjekast, og jeg kender mange barpiger der siger nej til en farlang hvis ikke sympatien er der, men det er ikke alle. Generelt så tror jeg der er mere vold i Thai -Thai parforhold end i Dansk-Dansk. Thaier elsker lys hud, de vil alle gerne være "hvide". Denne debat har fået mig til at stille et spørgsmål til mig selv: Hvorfor er jeg gift med en Thai? Er det fordi hun er Thai - NEJ det er det bestemt ikke. Jeg er gift med hende fordi jeg elsker hende og hun elsker mig. Der er nok nogle herinde der vil sige at jeg er naiv, men jeg er helt sikker på at jeg er elsket, jeg får beviser hver eneste dag. Forøvrigt er det ikke den nemmeste løsning at være gift med en udlænding, kulturforskelle osv. som vi jo er nødt til at acceptere begge veje. Så mit svar er: Vi er gift for vi elsker hinanden og så er det ligegyldigt hvor vi kommer fra. John
john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
| Pescator |
Lagt på d. 28/11-2004 11:17
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 329 |
bahtman skrev: spiller man smart med sine peneg for starten, og smider dem rundt som om man havde sin egen olieplatform, er det jo klart at konen opfatter det som om at man har for mange penge. og naar de tjener 100bath ved at arbejde en hel dag i marken, en flybillet danmark-thailand og returkoster vel hend af 40.000 baht, hvilke svare til en hel aarsindkomst. er der sku ikke noget at sige til at de for et helt forkert indtryk af vores pengepung. Du har efter min mening helt ret. Hvis man starter med at forsøge at skabe en illusion om at man har kassen, for dermed at købe sig til respekt/beundring/popularitet whatever, så har man allerede der lagt kimen til et efterfølgende urealistisk forventningspres. I Thailand besvarer jeg også generelt spørgsmål omkring min månedsløn med et "Por Yuu Dai" = nok til at leve for. Jeg mener ikke de kan bruge det tal til noget, de hører kun beløbet fx. 200.000 baht og vores efterfølgende forklaring omkring skatter og høje faste omkostninger ryger ind af det ene øre og ud af det andet. Hermed har de fået bekræftet deres forudindtaget opfattelse af at vi HAR kassen, selvom dette slet ikke er tilfældet når man lever i DK. mvh Michael ถามเมียไปทำไมอยากรู้อยากเห็นหรือ
|
|
|
|
| Novicen |
Lagt på d. 28/11-2004 14:35
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 143 |
Hej Jeg blander mig måske i ting, som nogle nok mener, at jeg ikke ”aner en meter om”? ![]() Men emnet optager mig faktisk meget af gode grunde. Og det er jo ingen skade, hvis man kan give hinanden lidt inspiration? Eller være rygende uenige? Bare det sker på den gode måde… Derfor skriver jeg: Nu er det snart ”sidste udkald”, inden jeg skal af sted igen. Jeg har tidligere stillet nogle spørgsmål til jer, da jeg jo selv har mødt en sød pige i Thailand, i april måned. Det handlede – ikke mindst – om risikoen for, at blive taget grundigt i r…? Svarene har været rigtig gode, at have med i overvejelserne! ![]() Jeg tror stadig på ”projektet”! Og det vil jeg gøre indtil det modsatte er bevist! Jeg har været gift to gange med danske kvinder. Vældig søde, faktisk. Jeg har 3 store børn med den ene, og alle taler pænt med hinanden… Alligevel gik begge ægteskaber i opløsning… Kemien var der, ganske enkelt, ikke. Nu prøver jeg ikke lykken med en thai, fordi ”så kan jeg få en lille underdanig madamme, der aldrig siger mig imod…”! Jeg er helt sikker på, at jeg nok skal få modstand, hvis hun ikke er enig med mig…! Jeg har set temperamentet ”i fuldt flor”, da to thaimænd kom med nogle nedsættende bemærkninger om, at hun hellere skulle finde sig en thai-mand… Det gik godt nok stærkt…! De fik nærmest tilbagestrøget hår, da skideballen ”til 180 personer” raslede ned over ørerne på dem…! ![]() Jeg tror – seriøst – på, at et parforhold altid vil være en kombination af mange ting. Uanset, om det er et blandet ægteskab eller om det handler om to mennesker fra samme land. Det bliver jo desværre hverdag igen, når dønningerne af ”den stormende forelskelse”, eller hvad det er, har lagt sig… Og det er dér, det viser sig om forholdet kan bære… Det eneste man kan være sikker på, i livet, er at der ikke gives garanti for noget som helst. Hvor mange danske kvinder vælger ”ham på bænken”, hvis de kan få ham med styr på økonomien, som har en bedre mulighed for, at skabe ”trygge rammer”? Medmindre, ham på bænken virkelig er ”HAM” i hendes liv? Jeg er sikker på, at der er masser af danske kvinder, der vælger ”det sikre”, også selvom de må ”sluge nogle kameler”, en gang imellem. Er en dansk kvinde, der lever sådan, mere ærlig end en thai? Næh. Men det gør hverdagen nemmere, når ”Karl Kæk” har en tegnebog med penge i… Og med hensyn til, at være materialistisk, tror jeg at ”den står 1-1”?!? ![]() Min egen thai-kæreste har ”forsøgt sig”, når det gælder penge. Men det var min egen skyld! Jeg begik den klassiske fejl, at holde ferie ”for fuld udblæsning”! Og sagde mere ”Yes” end ”No”. Det er jo lidt dumt, Bøv! Efter snart 8 måneder, er det nu lykkedes mig, at få ”ind i hendes søde hoved”, at jeg kun kan love hende, at opføre mig ordentligt over for hende, at hun kan få et hyggeligt hjem, tøj på kroppen og mad hver dag… Og det er så dét! Alle andre af ”livets goder” må vente til der er sparet op til dem… Jeg har et meget anstrengt forhold til ”klat-gæld” og ”klods-regninger”! Så hellere vente, til pengene er der! Jeg har også snakket med hende om, at der desværre er eksempler på, at nogle thai-kvinder har misforstået ”hele tegningen”, og har formøblet alt, og mere til, på spil… Og troet, at det kunne deres mand da sagtens redde dem ud af?!? Hvis jeg skal give en præmie for dét, må det være en returbillet! ![]() Selvom forholdet – efter al sund fornuft - stadig er for nyt til ægteskab… har vi da ”pludret” lidt om det. Jeg blev præsenteret for en mega sin-sod! Hold da op! Da jeg så forklarede hende, at hun hellere måtte finde sig en anden, ville hun ikke høre mere snak om penge! Nu lyder ”meldingen”: ”Jeg ved godt, at du ikke har så mange penge! Og jeg er ligeglad! Jeg vil bare være hos dig”! Ved en senere gentagelse af spørgsmålet, om min manglende evne til, at købe det halve Thailand (kæmpe sin-sod) lød svaret: ”Vil du ikke være sød, at lade være med, at snakke mere om det! Jeg vil hellere snakke om os! Ikke om penge”! Og hvis jeg nu skal sidde og gætte mig til, ”om der mon ligger lumske bagtanker bag…”? Kommer jeg aldrig videre! Livet handler om, at sætte sig nogle mål – Og at gøre alt hvad man kan, for at nå dem! Ikke at give op på forhånd! Så længe man sidder i sin lejlighed med lukkede øjne, laver man ingen ulykker… Men jeg synes altså bare, at det hurtigt virker lidt kedeligt?!? ![]() Rent juridisk kan ”skaden” vel begrænses i form af særeje? Hvis der bliver nogen ”skade”? Mine to første, danske, koner tog halvdelen af alt med sig! Men der var også flere ”midler” til, at komme godt videre… I dette tilfælde, hvor jeg, måske et langt stykke tid, skal stå for forsørgelsen, ryger jeg lige ”på bænken”, hvis ”Thai-Trunten” vil skilles igen, og har krav på halvdelen af min ejerlejlighed, som jeg ikke har haft ret længe… På det menneskelige plan er jeg ikke så bekymret. Hvis vi ikke kan holde hinanden ud, må vi gå hver sin vej igen… Der er, som bekendt, ingen facitliste, når det gælder parforhold og den slags… Men – At gå hver sin vej, skal kun være en sidste udvej! Det er ikke noget, man skal gå rundt og ”slå hinanden oven i hovedet” med, hver gang man ikke lige er helt enige om alt… Jeg tror ikke, at thai-kvinder er mere beregnende end så mange andre. Der er en masse ting, der spiller ind, når det handler om, hvorfor hvem gør hvad… De er måske bare mere ”synlige”, fordi de ser anderledes ud og har en helt anden kultur? Det er lidt synd, synes jeg. Tænk, hvis den overvejende holdning til danske kvinder var, at de var en ”bande utro kællinger, som kun havde guldregn mellem ørerne”?!? Det er ikke retfærdigt! Og slet ikke retfærdigt over for alle de thai-kvinder, som virkelig gør hvad de kan, for at få tingene til, at hænge sammen – På den gode måde! ![]() Men – Alligevel bliver genstand for mistro, fordi nogle – sikkert mange – danske mænd har været uheldige med deres ægteskaber… Vi må også prøve, ”at se lidt ind” i os selv. Hvorfor gik det galt, ”Hr. Fejlfri”?, kunne jo være et af spørgsmålene…? Hvert andet dansk/dansk ægteskab er pt. i højrisiko for en skilsmisse. Hvorfor mon? Hvorfor egentlig bruge tid på tanker, om en hverdag, i selskab med en thailandsk ”storsvindler”, når man kan få en stor solid – bundærlig – næsten ”raceren”, dansk ”klippert” af en kone…??? Øh?!? Vi vælger selv! Og alle valg ”koster”! Det er heller ikke gratis, at leve sammen med ”Elsebeth fra Als”! Vær sikker på, at hun - også - sagtens kan ”blive skuffet, hvis der er sket en regnefejl…”! Skal vi ikke give de thai-damer, som vi selv – frivilligt farer rundt efter - en klapsalve – og en fair chance? Jeg glæder mig bare – som en lille dreng til Jul – til jeg skal af sted igen! På forhånd – Ønskes I alle sammen en rigtig glædelig Jul og et godt Nytår! Mange hilsner ”Novicen” |
|
|
|
| bahtman |
Lagt på d. 29/11-2004 09:11
|
der er inget tvivl om at de rige thaier ser ned paa piger som gifter sig med falanger eller bare sover med dem. og gifter en falang paa 65 sig med en thaipige paa 18, vil de i 999 ud af 1000 gange kun handle om penge. det sidste tilfelde, ja man har jo lov at haabe![]() jeg er uden tvivl en hel del ynger en gennemsnittet paa denne side uden at vi skal komme ind paa vores aldre. men naar jeg gaar ud og shopper i bangkok, har jeg indtil flere gange kunne hOre at thaidamer i butikkerne snakker om at jeg er smuk, som alle andre falanger ligner jeg en typsik turist, og thaierner kan ikke se forskel paa om jeg har veret i thailand i 2 dage eller 2 aar, og dermed kan forstaa en del af hvad de siger. kigger man paa reklame market i thailand er det ekstramt mange modeller, som har en falang far og thai mor, der er ogsaa en heldel i musikverden som er 50/50 saa falanger er in i thailand, ![]() min kone er gravid, ja jeg skal snart til at vaere far , og jeg har altsaa mOdt indtil flere som siger at vi faa et sadels smukt barn. og det er vildt fremmet mennesker som siger saadan.![]() |
|
|
|
| latour82 |
Lagt på d. 29/11-2004 09:23
|
Hej Bathmann Vi er helt enige om at at sådanne blandingsbørn kan være helt utroligt kønne. Se blot på mine 2 små trolde ![]() |
|
|
|
| bahtman |
Lagt på d. 29/11-2004 09:34
|
ja de ser sOde ud ![]() |
|
|
|
Side 1 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.