Se indlæg|
knap så billige billetter
|
|
|
Lagt på d. 24/01-2007 15:44
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Det er underligt at der er så meget forskel på de samme billeter med thai air til bangkok. prisen svinger fra 5300.til 5900 for den de kalder de nye billige billetter Jeg har bestilt billetter til bangkok hos profil rejser, Men man hører intet fra dem bagefter. ja ligeså lidt som man hører fra thai travel, men de sælger så mange billetter at de nok er lige glade med folk Mærkeligt bamsen |
|
|
|
| jc |
Lagt på d. 24/01-2007 17:51
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 597 |
Hej bamsen, Når jeg bestiller hos Profil Rejser (jeg skriver ikke, men ringer til Morten) så har jeg en e-mail bekræftelse i løbet af få timer. Igen lidt efter kommer den fulde rejseplan pr. e-mail. Så jeg synes, at de giver god service. mvh jc ![]() Boet i Bangkok 1980-1983.
|
|
|
|
|
Lagt på d. 29/01-2007 21:23
|
|
Davser JC Ja det kan jeg ikke genkende hos profil rejser Jeg har aldrig fået service fra dem Jeg skrev en mail til morten,han skrev tilbage og vi havde god kontakt Jeg ringede til ham og bestilte vores billetter hos dem Så hørte jeg intet fra dem, hverken på mail. tlf eller brev .før over en uge efter da de sendte mig et girokort til sidste inbetaling SAMME dag som brevet kom,ikke noget med et par dage til indbetaling,nej samme dag Utroligt dårlig service Jeg vil bare ikke anbefale andre at,bestille hos dem Da man jo ikke er sikker på hvad de gør. bamsen Redigeret af d. 29/01-2007 21:30 |
|
|
|
| Lars Lang-Danmark |
Lagt på d. 30/01-2007 01:05
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 114 |
Hej Bamsen, Her bliver det første gang vi ikke er enige! - Jeg bruger udelukkende profil Rejser og Morten til mine kunder, og det er efterhånden blevet til rigtig mange. De er alle utrolig glade for den service og prof. behandling de har fået, så alt tyder på at du har været meget uhelig. Faktisk er de også kommet med nogle løsninger til kunderne, som ingen andre har kunne tilbyde, så her fra Glumsø er der kun ros til Morten og profil Rejser!! Lars Lang "Gå igang med det mulige, istedet for at tale om det umulige"
http://www.youtube.com/watch?v=CHtVBN--AoU&feature=related http://www.youtube.com/watch?v=LfeHkg3jooA&feature=related http://www.youtube.com/watch?v=LfeHkg3jooA&feature=related |
|
|
|
|
Lagt på d. 30/01-2007 10:03
|
|
Davs Lars Ja der kan man se.selv da jeg ringede til dem, og spurgte om hvorfor man ikke får bare en dag, til at betale, fik jeg sådan et svævende svar Så nu er jeg sgu nødt til at tage til kbh, og betale hele dynen, og så håbe på at man får de billetter, jeg må indrømme jeg stoler ikke på dem, og er bange for at man ikke får billetten. Det er nemlig nu umuligt at fåden billet igennem andre da der er udsolgt,ÆV de har mig i deres hule hånd måske der ingen service ÆV lorte selskab bamsen |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.