Se indlæg
 Udskriv debat
Star Tour indfører børnefri zoner på flyet
claus31130
sakset fra EB's hjemmeside

http://ekstrablad...267687.ece

Star Tour indfører børnefri zoner på flyet

En af landets største charterselskaber Star Tour indfører nu børnefri zoner på flyene til Thailand og andre oversøiske rejsemål

/ritzau/ - 13:50 - 02. feb. 2007

Alting koster. Hos charterselskabet Star Tour kan man nu også betale for at slippe for børnegråd og larm om bord på flyene.

Som vist nok det første charterselskab i verden har Star Tour besluttet at indføre børnefri zoner på deres rejser til oversøiske rejsemål som Thailand, Malaysia, Margarita og Kap Verde.

- Populært sagt giver vi vores gæster mulighed for at købe sig til fred for larmende børn, siger salgschef hos Star Tour, Stig Elling til Ritzau.

Ifølge salgschefen er de børnefri zoner blevet nødvendige, fordi antallet af børnefamilier på charterrejser til ikke mindst Thailand nærmest er eksploderet de senere år.

Går turen til Thailand koster det 1395 kroner at slippe for børnelarmen. Med i prisen får man dog også et luksusmåltid, ret til at medbringe 10 kilo ekstra bagage og adgang til lyn-check-in.

http://www.cs-web.in.th/
claus31130
hov....så ikke at webmaster lige havde lagt det på som nyhed....sorry...

Sad
claus

http://www.cs-web.in.th/
L
Burde være børnefamilierne der betalte ekstra, så DE fik deres eget fly Grin

kanut
svigermors drøm ( Stig Elling ) er da en dum skid!!
MAN ARBEJDER FOR AT LEVE Cheers MAN LEVER IKKE FOR AT ARBEJDE Pibe

kanut skrev:

HAN vil da ikke være med svigermor. GrinGrin
stig elling er jo bøsse.Wink

bamsen skrev:
kanut skrev:

HAN vil da ikke være med svigermor. GrinGrin
stig elling er jo bøsse.Wink

Så kan han vel blive svigerfar Grin

Sparegrisen P7
Jeg så hellere, at der blev lovligt at ryge i flyene igen. Så kunne ikkerygerene betale 1395 for at undgå røgen! Smile

www.dansk-thai.dk/
kanut
Nåååååååååå Ja , det er da også rigtigt, det forklarer måske hvorfor han ikke kan lide børn.Grin

Og med hensyn til rygning i flyet, så har jeg prøvet at flyve med Malov nogle gange for en del år siden, puuuuuuuuuuuuha, der måtte man ryge, det var meget slemt, så når man tænker på at vi gerne vil have børn med, synes jeg vi i det mindste skulle skåne dem.Sad

Jamen det er jo meget let
1 fly til folk med børn
1 fly til rygere
1 fly til ikke rygere
Så er det løst Grin Grin
ja måske 1 fly til dem som kan li at brokke sig Smile
1 fly til dem som vil drikke
1 fly til dem som vil bokse
Sikken en trafik vi kan få
bamsen

jeg har aldrig fløjet med startur, og kommer da heller aldrig til det, sikke en holding af haveCool

på de fleste fly der sidder de helt små børn som er under 2 oppe på midter sæderne foran wcerne.
så man kunne jo bare bestille en billet nede i enden af flyet.
men hvor små skal børene værre er det under 18 / 15 eller 12.

det må da være meget værre at sidde ved siden en mand som vejer over 150 kg, og som snorker højlydt og som stinker af sved osv.

helt igennem et jernedødt forslag. fra en mand som godt kan lide at komme i medierne hver gang der sker noget i thailand

CHINGCHOK
Det var måske også en idé at have fly afgange uden fulde skanidaviere som skal til pattaya. De skaber tit forsinkelser fra cph når de bliver afvist og deres baggage skal findes og tages retur før man kan komme afsted.
จิ้งจก

kanut
1. fly for folk med tatoveringer Ekstra 3000 kr.
1. fly for folk som kun vil se danske film Minus 2000 kr.
1. fly for folk som kun vil se Amrikanske fly Minus 5000 kr.
OSV OSV

kanut
Jeg er lige blevet belært om at Stig godt kan have en svigermor, det kan jo være at Stig´s kæreste ( for sådan en kan det jo godt være han har), har en sød mor.Smile

stoney
PAS PÅ"I er nogle der siger at Skid Elling er bøsse,lad vær i offentligt rum,jeg kaldte en person her i Odense det samme,men jeg blev dømt i retten,for disse udtagelser,en tur i kasjotten eller en bøde,det var takken for sådan en udtagelse,så lad os ikke håbe han er nævenyttig,fjolset.Grin

Webmaster
Ny afstemning lagt på.....
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
manden
Lidt uden for debatten. Hvis Star tour ønsker at slæge børnefri zoner i flyene, er der vel et marked for det, om man kan lide det eller ej.

Og hvad har det forøvrigt med sagen at gøre hvis deres direktør skulle være bøsse.Shock

Toy
Redigeret af manden d. 02/02-2007 18:39

samee
Og hvad skal OS som bare vil til Thailand så betale, som ikke har tusser - ell drikker og er ligeglade med hvad de viser - så længe at vi kommer frem GrinGrinGrinGrin

rinpoche
Well, jeg har selv børn og har da fløjet med dem fra de var helt små.
Hvis folk vil betale ekstra for at undgå os, jamen så fred da være med dem.
Så længe børnefamilier ikke skal betale ekstra for at have børn med, har jeg ingen problemer hermed. Smile

Og så har Toy iøvrigt fuldstændigt ret. Rejsearrangørerens seksuelle orientering er vel ligeså relevant i denne sammenhæng som hans valg af bil.

samee skrev:
Og hvad skal OS som bare vil til Thailand så betale, som ikke har tusser - ell drikker og er ligeglade med hvad de viser - så længe at vi kommer frem GrinGrinGrinGrin

Ja vi kommer vel gratis med!!! Eller er det os der skal betale for folk der er afhængig af øl og røg GrinGrinGrin

kanut
Stig´s seksulle orintering har intet med debatten af gøre, der var bare lidt snak omkring svigermor, og det er vist nok på plads.
sådan lidt for sjovGrin, det skal der også være plads til, håber jeg

Spring til debat: