Se indlæg
 Udskriv debat
billig til bangkok....
and1978
har fået flybiletter til bangkok den 22 maj og hjemrejse den 22 juni ved singaporeairlines til 4891krShockShock jeg troede ikke rigtig på prisen, men den er god nok.Jo jeg er glad for jeg ved hvad service man får.DGrin.Gå ind på
[url]www.singaporeair.dk[/url]
og se selv måske skal nogen selv afsted på det tidspunkt.

THAILAND FOREVER....WinkWink


Davser
Jeg lavede din henvisning om til et aktivt link
bamsen
Redigeret af d. 07/02-2007 09:29
 
Good for Falang
Med Thai Airways koster den 5060kr. www.flybillet.dk.

Good for Falang Cool
 
pdrhan
Rigtig go´tur! Du vil ikke fortryde at du valgte SQ!!
;-)
Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
i194.photobucket.com/albums/z48/pdrhan/pdrhn2.jpg
 
Good for Falang
Jeg ville have fortrudt hvis jeg havde valgt SQ, rejse tiden er 3-4 timer længere Angry

Good for Falang Cool
 
og der er bonus med sq
 
pdrhan
Good for Falang skrev:
Jeg ville have fortrudt hvis jeg havde valgt SQ, rejse tiden er 3-4 timer længere Angry

Good for Falang Cool


Du lander lokaltid i BKK 0930 - men så har du også haft mulighed for at spise morgenmad i SINGAPORE....;-)
for ikke at tale om alle de nyeste film og musik du har set på vejen derned......;-) istedet for at se film på en skærm midt i kabinen....ss
Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
i194.photobucket.com/albums/z48/pdrhan/pdrhn2.jpg
 
thaibamse
har lige fået en års billet til 7000kr fri hjemrejse dato med austrig airline

ud d 13/2
hjem ??????????????????????????????????Cool
skype
thai.bamse
 
www.thailand-dk.webbyen.dk
jesper_dk
thaibamse skrev:
har lige fået en års billet til 7000kr fri hjemrejse dato med austrig airline

ud d 13/2
hjem ??????????????????????????????????Cool


Hej thaibamse,jeg står og skal rejse til Bangkok omkring sidst i febuar og så at du havde fået en billig årsbillet..Har du bestilt direkte hos Austrian Airline eller igennem hvem??
MVH.
Jesper.
 
Muddi
Hejsa'

Hvilken flytype anvender Austrian Airlines på Ruten Wien - Bangkok ?

Er maden og drikkevarene gratis ombord ?

Hvad kan man eller sige om Austrian Airlines sådan standardmæssigt ?

Jeg har hørt at feks. Swiss air er super-dupper...vi leder efter et godt alternetiv til Thai og sas...HELP...

På forhånd tak!
Redigeret af Muddi d. 18/02-2007 18:35
 
Good for Falang
Der er ingen alternetiv til Thai og sas, hvis man vil hurtigt frem.

Good for Falang Cool
 
roald
hej muddi

hvis du bor i jylland kan du jo ta billund-amsterdam-bangkok ( China airline ) 5500 kr find biletten på [url]www.flybillet.dk[/url]
 
mattidk
det er super billigt... jeg prøvede at få fat i sådan en men kostede over 8000 dkk med SQ

tror nok du kan også lave et par dage stop over i Singapore hvis det er. huske også de servered Magnum på flyve... yummi Wink
 
Spring til debat: