Se indlæg|
skype
|
|
| Thomas S |
Lagt på d. 06/07-2004 13:07
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 7 |
Det behøver ikke at være et Plantronics headset for at virke, men man kan bare ikke købe taletid i løs vægt nu. Det billigste headset koster 159 kr i dag hos headsetshop.dk i København. http://www.ergosh...165&page=1 Så får man en kode, som man aktiverer hos Skype. Når tiden er brugt kan man købe mere på nettet. |
|
|
|
| isaan |
Lagt på d. 10/07-2004 22:15
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 289 |
hej der bliver mulighed for at bruge andre headsæt uden kode på et senere tidspunkt , det arbejdes der på så bare vent og se tiden an .jeg skal ikke have noget endnu da der ikke er åbnet til thailand , men det kommer senere ![]() isaan |
|
|
|
| Thomas S |
Lagt på d. 10/07-2004 23:41
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 7 |
isaan wrote: jeg skal ikke have noget endnu da der ikke er åbnet til thailand , men det kommer senere ![]() isaan Det er da med på prislisten? |
|
|
|
| isaan |
Lagt på d. 16/07-2004 07:59
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 289 |
hej thomas hvilken prisliste er det lige nu snakker om ? isaan |
|
|
|
| John |
Lagt på d. 16/07-2004 19:55
|
|
Administratorer ![]() Antal indlæg: 2171 |
Hej Der er åbent til Thailand, men bare ikke for 10 øre i minuttet. Efter Skypes prisliste koster det ca. 68 øre pr. minut til mobil telefon, der afregnes i Euro. John
john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
| isaan |
Lagt på d. 16/07-2004 20:34
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 289 |
ja så kan det være ligemeget når de tager 68 øre ![]() isaan |
|
|
|
| John |
Lagt på d. 16/07-2004 22:01
|
|
Administratorer ![]() Antal indlæg: 2171 |
Det er måske ligemeget for dig, men jeg er glad for det. Jeg har ingen fastnet telefon, så jeg skal ringe mobil - mobil, og så er det billigere at bruge Skype. John
john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
|
Lagt på d. 16/07-2004 22:22
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Ok i skriver det koster 10 øre i minutpris på skype.. Det kan jeg egenlig ikke se er så billigt igen, det er det samme som jeg giver for mit selskab jeg har på fastnettet. Men til thailand er det da billigt i forhold til alle de der telefon kort man køber, som man ikke rigtig kan stole på at få et ordenligt kort af |
|
|
|
| isaan |
Lagt på d. 17/07-2004 07:59
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 289 |
det er bare mærkeligt at de tager mere for samtale i thailand end i andre lande , men ok det kan jo være det bliver ændret senere vi må håbe så det er til nogens fordel ![]() isaan |
|
|
|
|
Lagt på d. 17/07-2004 08:25
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
hejsa jsh Giver du 10 øre i minuttet på fastnettet,hvilke selskab er det hos det lyder som en joke bamsefarr |
|
|
|
| isaan |
Lagt på d. 18/07-2004 16:27
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 289 |
Hej Jsh71 Det ville da ikke være så ringe enda meeen er det ikke en fejl tror du jsh71 ? har du kigget engang til på regningen ?? hehe har aldrig hørt om noget så billigt hvis jeg skal være ærlig men ok hvorfor ikke![]() mvh.isaan
|
|
|
|
|
Lagt på d. 18/07-2004 16:43
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Hejsa isaan og bamsefar. Det er ikke en joke og selskabet hedder universal telecom men ok prisen er 9 øre om aften og 17 øre om dagen. Jeg tror nok det er efter klokken 19:00 den bliver til 9 øre og i weekenden er det fra lørdag klokken 19 og hele søndagen. Man skal selvfølgelig betale til tdc eller hvad for et selskab man nu er tilmeldt til. Ps prisen til thailand er i universal lige under 3 kr. i minuttet |
|
|
|
| isaan |
Lagt på d. 18/07-2004 16:51
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 289 |
hej jsh71 det er utroligt billigt , jeg har lige kigget kort på deres hjemmeside er der sådan at du får et kort hvor du trykker koden ind eller hvordan foregår det siden det også går over tdc eller adre ?? ![]() kanon jsh71 isaan |
|
|
|
|
Lagt på d. 18/07-2004 17:14
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Hejsa Isaan jeg må indrømme jeg kan ikke huske hvordan jeg gjorde, men det er såre simpelt. deres hjemmeside er www.uvtc.dk der kan du se hvordan du skal gøre. Du betaler dine samtaler til universal og dit abonnement til det selskab du har i forvejen. Og jeg har ingen problemmer haft med dem i de år jeg har haft dem. |
|
|
|
| isaan |
Lagt på d. 18/07-2004 19:32
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 289 |
hej jsh71 det lyder godt jeg vil prøve at finde noget info på deres hjemmeside , jeg var inde på deres side men ikke kigget det hele igennem .jeg takker ![]() mvh.isaan |
|
|
|
| John |
Lagt på d. 18/07-2004 21:00
|
|
Administratorer ![]() Antal indlæg: 2171 |
Hejsa Det er et flop, det med priser til 9 og 17 øre. Jeg har været inde på www.uvtc.dk. De priser i referer til er for opkald i Danmark. Hvis i kigger under udenrigs, vil i se at prisen til Thailand er 2.99 kr. til både fastnet og mobil alle ugens dage hele døgnet. http://www.uvtc.c...e=THAILAND John
john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
|
Lagt på d. 18/07-2004 21:05
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
øhhhh Det var vist også til telefon i dk jeg skrev om![]() |
|
|
|
| Riisgaard |
Lagt på d. 19/07-2004 08:05
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 3 |
Jeg vil bare lige sige at jeg fra Universal Telecom har modtaget nogle tvivlsomme rykkere på nogle regninger son jeg IKKE har modtaget. Så dem bruger jeg ikke mere! Jeg er gået over til IP-telefoni som fungerer perfekt. 1 kr/min til Thailand. |
|
|
|
| John |
Lagt på d. 19/07-2004 09:15
|
|
Administratorer ![]() Antal indlæg: 2171 |
jsh71 Det må du sku undskylde, ved nærlæsning kan jeg godt se at du har skrevet at prisen er under 3 kr. til Thailand. John
john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
|
Lagt på d. 19/07-2004 20:48
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
det i orden john, det nok dine store læber du ikke kan se for ![]() |
|
|
|
| Spring til debat: |








. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 












så bare vent og se tiden an .

