Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
intersant at hun invetere dig hjem til familien efter blot 2 uger, det er ikke noget piger skal gøre alt for mange gang, for så vil de få et dårligt rygte, hvilke kan holde dem væk fra deres landsby i årvis, eller mere!
så hop ud i det, når jeg er oppe i landsbyen så plejer jeg at give ca. 200 baht hver morgen, så er der en som tager på market, og køber alt det mad som hele familien skal havde den dag, plus frugt osv. alkohol drikker jeg ikke, men man kan jo få 3-4 liter for 100 baht, så det søger de lokale selv for.
Nej, den tur skal du ikke være "bange for". Det er, som bkk skriver, ikke normalt at "slæbe hvem-som-helst med hjem"! Thaier kan være meget fordomsfulde i den retning.
Jeg har jo selv prøvet lidt af dét, du nu skal i gang med. Vi havde også kun været sammen i 14 dage. Da jeg kom hjem, lå den første email på computeren... Det udviklede sig til en daglig kontakt med hhv. mail's og telefon. 8 måneder senere blev vi gift i Thailand. Dét var da lidt af en risiko, at tage. Men hvorfor ikke?
Jeg har, fra starten, af samme grund (læs risiko) gjort det tydeligt for enhver, hvordan vi har det i Danmark: Skattetryk og alt dét dér... Og det har både min kone og familien forstået. Selvfølgelig hjælper jeg med lidt penge en gang i mellem. Men jeg er ALDRIG blevet spurgt direkte af min kone, medmindre det har været alvorligt: Sygdom og den slags. Familien har på intet tidspunkt spurgt om penge! Så det KAN lade sig gøre...
Tilbage til den forestående tur: Ja det er rigtigt, at du nok må være forberedt, at det forventes, at du betaler for mad og fornøjelser. Du er jo, trods alt, falang.
Men det har også lidt at gøre med, at det er almindeligt, at gæster har noget med til værtsparret. Og det kan sagtens være mad.
Jo, jeg tror også, at din thailandske veninde mener noget med det!
Endnu en gang HELD & LYKKE!
Novicen
Hvis dit liv var en film - Gad du så selv at se den i biografen?
3 - 4 liter sprut for 100 thb.. kunne vi ikke lige få opskriften på det ?? Ikke engang hjemmebrændt kan jeg få til den pris.
Det billigste og absolut ringeste Lhao Khao det smager som en blanding af diesel og petrolium. Jeg ved det ik men der er vel ca 70 cl i en flaske..