Se indlæg
 Udskriv debat
El, vand,internet,tel omkostninger Thailand
Sparegrisen P7
Hej,

Er der nogen der kan huske hvad en pakke rød Marlboro koster i 7/11?
Kan heller ikke lige huske hvad en 2L Coca-Cola Regular koster samme sted!

Jeg mener en pakke cigaretter (Marlboro) koster 95-100 baht og colaen ca 45-60 Baht.

Nogen der har priserne? Smile

www.dansk-thai.dk/
personligt vil jeg anbefale alle at købe deres drikke vand fra seriøse udbydere. der er så meget svindel med vand at man bliver helt syg af det hvis man gider at sætte sig lidt ind i det.
jeg kan kun anbefale at købe nestle eller singa osv. den der med at købe kæmpe flasker fra en lokal vandpumpe, den går altså ikke. flere steder pumpes den direkte op fra grundvandet, som er klart, men ikke rent. massere af dem som sælger vand aner ikke engang at regeringen skal godkende dem, før de kan sælge drikkevand.
så kan man ligeså godt drikke det som kommer ud af hanerne.
for 6mrd siden sagde regeringen i samutpragran, ved bangkok, at man nu kunne drikke vandet fra hanerne.

bor du tæt ved en carrefour, (hvilke bla findes i pattaya) så udnyt deres tilbud om gratis levering, du skal blot købe for 1000 baht, så levers dine vare til døren. du kan sagtens havde 10 kasser med 6*1½ liter, i indkøbevognen.

jeg plejer først at tage alle de normale vare jeg skal havde og putter dem i en vogn, derefter tager jeg endnu en vogn og fylder op med vand,
når jeg så har betalt, over til information, udfýlder deres leveringsskema, hvorefter jeg tager plastikposen med de ting som skal hjem i køleskabet med mig. og så levere de normalt inden for 2-4 timer.
jeg plejer at give buddet 20 baht, Cool men det er ikke nødvendigt,

ben
Coke: 22 Baht for 1.25 Liter(mere udbredt end 2L) i Tesco-Lotus Express. 18 Baht for deres egen cola. I 7-11 ca. 20-25% mere paa naesten alle ting har jeg fundet ud af(eks: 1 daase Chang oel koster 20 Baht i Tesco-Lotus Express og 25 Baht i 7-11). Cigaretter roer jeg ikke! Smile
Skaal!

Korat
hej ding dong
jeg mener jeg gav 650 bath for en karton marlboro 7/11 koh samui chaweng beach maj 2006.
tja hvad kan jeg sige thailand er som kvinder får man først begyndt så er det umuligt at stoppe igen...

Vincennes
60 Bath for Marlboro og ca 32 for 2 L. Cola

noidam
er det ved at være sidst på måneden eller hvad. !!!!!! GrinGrin

claus31130
her i buriram gir jeg 420 bath for en karton rød LM....7/11 er ihvertfald et af de dyreste steder at handle ind...bruger det kun selv i nødstilfælde

Claus

http://www.cs-web.in.th/
Sparegrisen P7
Hej alle,

Jeg takker mange gange for hjælpen.
he, he! Nej noidam, det er ikke helt sidst på måneden endnu! Grin
men sidste gang jeg var afsted skrev jeg en del priser ned til reference! Nu kan jeg bare ikke, finde den pokkers liste Grin

/

www.dansk-thai.dk/
Spring til debat: