Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Først vil jeg lige sige at jeg har lavet 2 af de opskrifter der er herinde, og hvor smager det dog bare fantastisk...
Jeg har dog et forslag til opskriftsamlingen, nemlig at der ved hver opskrift skrives hvor stærk retten er.
Jeg lavede den er opskrift http://www.dansk-.../31779.php
og er du HELT rund på taget det var stærkt
Det smagte himmelsk og var rigtig godt....men min datter på 2 år måtte stå over da det simpelthen var for stærkt for hende.
Så mit forslag går på at lave en eksempelvis 1-10 faktor over hvor stærkt det er sådan at hvis man har en sart tunge kan man enten finde en anden ret, eller også kan man bruge mindre af de stærke krydderier.
det er nok svært at sætte tal på, hvad vill du fx gi den, da vi er meget forskellige, nogen spiser jo thai mad davligt, nu er der jo ikke noget chili i, men den kan jo sagtens værre stærk alligevel. Redigeret af d. 14/02-2007 00:32