Se indlæg|
3 dage til Hua Hin
|
|
| mugge |
Lagt på d. 14/02-2007 10:15
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 389 |
Hejsa alle sammen derude bag skærmene... Vi er i Hua Hin 3 dage sidst i marts måned. Hvad er der at se?? Hvor spiser man godt? Hotelet er booket fra thailand af så jeg ved ikke hvad det hedder,men det skulle være billigere når en thai booker end ham den bleg fede dansker...altså mig.. ![]() Jeg er helt på bar bund,har aldrig været i hua hin,for mig lyder det som et temmelig kedeligt sted. Håber i smider nogle guldkorn fra jer..!! ![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 14/02-2007 10:46
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
mugge skrev: Hejsa alle sammen derude bag skærmene... Vi er i Hua Hin 3 dage sidst i marts måned. Hvad er der at se?? Hvor spiser man godt? Hotelet er booket fra thailand af så jeg ved ikke hvad det hedder,men det skulle være billigere når en thai booker end ham den bleg fede dansker...altså mig.. ![]() Jeg er helt på bar bund,har aldrig været i hua hin,for mig lyder det som et temmelig kedeligt sted. Håber i smider nogle guldkorn fra jer..!! ![]() Jamen mugge hvis du allerrede har den indstilling til hua hin nu skulle du da finde dig et andet sted ![]() Jeg har også kun hørt der skulle være kedeligt, men kan ikke udtale mig om det da jeg aldrig har været der. Men du skal nok ha fat i vores unge mand loc. han er expert der ![]() ![]() Ps. Men trøst dig så med du kun har 3 dage med din indstilling ![]() ![]()
Redigeret af d. 14/02-2007 10:48 |
|
|
|
| KasperD |
Lagt på d. 14/02-2007 10:49
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 15 |
Jeg har været i Hua Hin...og det er ikke kedeligt med mindre man bor der i en uge eller mere. Der er Khao Takiap mener jeg det hedder...sådan et bjerg med en kæmpe Buddha statue og hvor der farer en masse aber rundt. Der er masser af gode steder at spise, sådan er det jo i Thailand. Ellers er der gode snorkle ture der tager af fra Hua Hin. De kan bookes via de lokale tur-bureauer |
|
|
|
| Korat |
Lagt på d. 14/02-2007 11:05
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 121 |
hejsa mugge når man er i hua hin skal man opleve abe bjerget(ved ikke hvad man kalder det),der ligger et tempel på bjerget hvor de har aber der går frit omkring man kan så købe en kurv med lidt majs,banan og jordnødder for ca.50bath til at fodre aberne med. men lige en advarsel,hold godt fast på kameraet og løse genstande eller stjæler aberne det det er godt at komme tideligt på formidagen så er der ikke så mange turister og aberne er sultne,men hold godt fast i bakken med mad ellers stjæler de sku også den .husk lad væe med at kigge dem direkte i øjene eller vise tænder,det kan de ikke li. er aldrig blever bidt eller flået af et par klør .jeg har haft min x kone med og siden min mor og sidste år min nye thai kone,konen var så vild med aberne at vi var nødt til at tage der ud igen dagen efter,man kan nemt får en abe til at sidde på skulderen eller et par stykker på hver arm eller lår. hmm hvordan kommer du der ud,der er ca.4 kilometer fra centrum af hua hin,man kan gå langs stranden,man skal gå til højre nå man kommer ned til stranden,eller man kan køre på motorbike samme retning som mod bangkok,men hold til venstre når vejen deler sig,men de lokale ved det 100% hvis i siger tempel whit monkeys. mvh korat tja hvad kan jeg sige thailand er som kvinder får man først begyndt så er det umuligt at stoppe igen...
|
|
|
|
| solaima |
Lagt på d. 14/02-2007 17:29
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 19 |
Hej, vi rejser til Hua Hin den 2.april for 6. gang,og der er da absolut ikke kedeligt.Der er utroligt meget natur i nærheden b.la. vandfald nordpå og nationalparker mod syd. En tur til Petchburi i drypstenshulerne er en oplevelse.Jeg kan anbefale jer at kontakte [url]www.huahinadventuretour.com[/url] hjemmefra,de vil så møde jer på hotellet og foreslå guidede ture -det er billigt og rigtig godt. Med hensyn til spisesteder er der mange gode i hua hin Davser Jeg lavede lige din henvisning om til et aktivt links bamsen Redigeret af d. 14/02-2007 18:17 |
|
|
|
| lindy |
Lagt på d. 14/02-2007 19:21
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 118 |
Jeg var for første gang, forbi Hua Hin, her i midt december, og på mig virker det til at være en god kombination af thailandsk hverdag, og turisme der går fint hånd i hånd. Det skal siges at jeg kun var der tre dage, og ankom sent, så hvad der sker i omegnen, det ved jeg ikke noget om .Men selve byen er meget langstragt, 3-4 gader går på langs, i retning, nord , syd, og så igen et hav af parrelelveje, deriblandt det berømte natmarket, som nok skal give pigerne noget at se på,he he. Havde du hotel ? ellers vil jeg gerne anbefale noget anderledes, nemlig et lidt underligt, men meget hjemligt, sted jeg var 3 dage, der kaldes [url]www.huahinkingshome.com[/url] , det er et privat hjem med alskinds ragelse, fri adgang til køkken, internet,lille pool ,gratis tøjvask ( du er jo en af familien) kaffe bliver severet ,eller du laver den selv, gratis vand. Og så er han en sjov fætter ham der har stedet, taler 8 sprog, intimt og hyggeligt. Der er 200 m til Fishermans pier fra hvor jeg boede, og livet omkring molen, var bestemt også flere timers fornøjelse. Tæt ved molen ligger der en dansk resturant ved navn jailhouse, hvis i skulle gå hen og blive rugbrødsflove. Angående badning omkring Hua Hin vil jeg sige at det var umuligt da jeg var der, det var derimod paradisisk ude på øerne, så badeferie og Hua Hin, i don,t know. God tur V.H. Lindy Davser Lindy Jeg har lige lavet din henvisning om til et aktivt links bamsen Redigeret af d. 14/02-2007 19:34 |
|
|
|
| Spring til debat: |








. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 














