Se indlæg
 Udskriv debat
Harry's Beach Hotel patong ..........
werner4398
hejsa til alle ........ lige en forspørgelse er der nogle der kender Harry's Beach Hotel i patong ......... vi har lejet værlser der i uge 15 og 16 .....kunne være rart at høre lidt om stedet .............. vi har før boet på thaworn ude i karon og på swiss palm i patong ............HYGGE...........
 
Hej, vi skulle have boet der i juli 2005, men det var for tidligt efter tsunamien.
Der var ingen restaurant og intet af det der loves på hjemmesiden, så vi valgte at finde et andet hotel. Pigen hos Harryes forstod os godt.
Håber det er blevet bedre nu.

God tur.
Redigeret af d. 18/02-2007 16:02
 
Spring til debat: