Se indlæg
 Udskriv debat
Permanent opholdstilladelse i Thailand
Klovn
Send kort & regning STRAKS!Grin

Med venlig hilsen Frankie

Korat
lyder godt nok spændene for så har vi andre jo også en chance for at være med Smile

mvh korat
tja hvad kan jeg sige thailand er som kvinder får man først begyndt så er det umuligt at stoppe igen...

danoy
Sikken en forrygende rejse hen over stepperne, sjældent har jeg følt mig så eksalteret, jeg er helt blå af at nive mig i armen kan det virkelig være rigtigt, dette overgår jo Lars Larsens nasale Jegh her et godt tilbud til dig, men inden jeg iler ned og røver slikmutters sparegris, må jeg lige vide om denne Sandy og Thai Elite i virkeligheden kender hinanden rigtig godt Wink første indlæg i debatten sluttede med :Til de personer der måtte ønske, at vide mere om muligheden for permanent opholdstilladelse, gratis medlemskab af mere end 40 af de bedste golfbaner i Thailand og mange andre goder.

Jeg kender en pige der kan hjælpe med dette og
Hun kan kontaktes for nærmere information på flg. email addresse

[mail][/mail]

Hendes navn er:

Tanya-sorn Khiencharoen ( Sandy )

Redigeret af d. 14/02-2007 13:03

paulsenp
Inden det går helt grassat, læg lige mærke til følgende:

The cheaper memberships would mean vastly reduced privileges.

Peter

hvis det virkelig er sandt så tror jeg også jeg vil købe et, jeg har aldrig været på en golfbane, og jeg har ikke brug for en som henter mig ved gaten i lufthavnen, så hvis man kan få et livstidsvisa som bare skal stemples hver 3 måned, så kunne jeg godt forstille mig at ligge 10000 kr.

Nordstroem
Jeg er da også ganske sikker på at finde de 60.000 Baht hvis det betyder permenent opholds tilladelse... det koster jo omkring 100.000 baht at få et nu, plus at man skal have haft arbejdstilladelse i 3 år, for slet ikke at nævne alle de folk som lige skal have en skilling under bordet for at sende papirene vidre... Sidste gang der var en i firmaet som skulle have lavet PR så måtte vi pudse firma advokaten på politi stationen for at få den til at indse at der ikke var nogle penge at hente til "kaffe kassen".

Nordström

Spring til debat: