Se indlæg
 Udskriv debat
fly til thailand
isaan
Hej Henrik
Jotak i lige måde , hvor skal i hen derover ??
Ja selvfølgelig kan du det Henrik Smile vi skal med fra Billund til Frankfurt og lufthansa fra Frankfurt - Bangkok Smile jeg har prøvet lufthansa 4 gange før og det er god service ingen slinger i valsen Grin
vi har kun 2,30 timer ventetid i frankfurt begge veje så det er til at leve med .

Du nævnte Tyrkish Air men kender desværre intet til det men det kan være der er andre der gør .Wink

Mvh.Isaan.

http://www.123hje...ai-Henrik/

Læg gerne en hilsen i gæstebogen
 
http://123hjemmeside.dk/thai-henrik
hejsa
ja der er åbenbart flere pladser på tyrkish airline
men da jeg ikke har hørt om det så tør jeg ikke prøve det
bamsefarrSmile
 
isaan
hej bamsefarr

nej jegtør squ heller ikke rigtig bestille noget med dem jeg er lidt skepsis hvad angår de kommuner derover Smile men høre ikke så meget til det selskab heller .
vi skal jo snart afsted bamse så vi kan tage det stille og roligt nu da billetterne er bestilt Grin
men der er rimelig rift om billetter til november-december .

isaanSmile

http://www.123hje...ai-Henrik/

Læg gerne en hilsen i gæstebogen
 
http://123hjemmeside.dk/thai-henrik
Henrik
Hej Isaan

Tak for oplysningen.
Ja, Lufthansa er go fin service, har selv fløjet med dem til Thailand, dengang fik jeg min billet igennem Brandstrup Travels, www.brandstrup.dk de er simpelthen bare gode til at finde "næsten" nu & her billetter Grin Jeg var ret sent ude, havde ikke engang 2 mdr til jeg skulle rejse, men de skaffede en billet alligevel, fik en af deres faste billetter, det kalder jeg service!!!

Du spurgte om hvor vi skal i Thailand, vi skal til Khamkhuankaew ligger nær ved Yasothon og besøge svigerfamilien, og bagefter en lille smut til Pattaya Grin

Angåede det med Turkish Air, så fik jeg at vide af en kammerat i går, at det er ok, de er billige og go service, han har fløjet med dem til Thailand, der var vist ret kort ventetid i Istanbul, både derud og hjem, og billetterne skulle være lige så billige som med China Air, men lidt svære at få fat på, da der er mange som flyver til Thailand med dem Frown Men kunne være man skulle prøve alligevel. De kan jo ikke være værre en Aeroflot Shock Dem var der vist mange af jer som der ikke havde ret meget til overs for, så dem holder vi os fra Wink

Endnu engang rigtig go tur Cool

Mvh
Henrik
 
isaan
hej henrik

ja ok det lyder til at blive en spændende tur , vi skal til isaan nær sakon nakon og tager sydpå nær krabi , koh lanta samt de små omkringliggende øer men vi må se har ikke lavet nole faste planer med hvad tid og hvornår ikke andet end det bliver i december måned.Grin

mvh.isaan

http://www.123hje...ai-Henrik/

Læg gerne en hilsen i gæstebogen
 
http://123hjemmeside.dk/thai-henrik
Spring til debat: