Se indlæg
 Udskriv debat
Toldregler i Thailand
ncmohr
Hejsa

Min far har bedt mig om at tage lidt ting med ned til Thailand.
Det er ting som lakridser, remoulade, torskerogn og rød spegepølse. De første 3 ting ville jeg ikke mene der var problemer med, men hvad med spegepølse? Hvis det var danmark så ville det ihvertfald ikke gå.
Hvad siger i? Smile
Har rejst i afrika, europa og 6 gange i thailand. Alle gangene til aonang og krabi og Chiang mai. Skal til thailand igen i 2010 til Oktober. Der skal vi også vietnam for første gang.

thai.mbuna.dk
ncmohr
Skal måske ligre nævne at jeg har været forbi det Thailandske toldvæsens hjemmeside og der står umiddelbart intet omkring kød.
Har rejst i afrika, europa og 6 gange i thailand. Alle gangene til aonang og krabi og Chiang mai. Skal til thailand igen i 2010 til Oktober. Der skal vi også vietnam for første gang.

thai.mbuna.dk
Webmaster
Hejsa NC,

Jeg har lige for få dage siden været i kontakt med en bruger her på DTW som også stod og skulle sende noget deriblandt kødvarer til Thailand.

De sendte det som træ-souvenirs og det kom frem uden problemer. Kan naturligvis ikke opfordre dig til at gøre noget man (sandsynligvis) ikke må og der vil jo hellere ikke være nogle garanti for at de ikke kigger i kassen.

Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
Torbusa
Hej nc.

Nu har jeg rejst til Thailand ca.18 gange og er aldrig blevet stoppet i Thaitolden,saa hvis du selv tager tingene med tror jeg ikke der er nogen problemer,og hvis de endelig undersoeger bagagen gaar det sikkert ogsaa.

god tur Torbusa

kylling
Hej NC
Som bekendt er spegepølse både saltet og røget, alså behandlet fødevare.

Jeg mener kun et forbud vil kunne på tale ved indførsel af ferske fødevare.

Kylling

ncmohr
Tusind tak for hjælpen Smile
Heh spørgsmålet er om rød spegepølse i bund og grund ikke er mest farve Wink

thai.mbuna.dk
Spring til debat: