Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
|
davs leif
|
|
|
Lagt på d. 07/12-2004 14:40
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
efter flere opfordringer fjerner jeg det indl;g,menjeg mener det stadig bamsen Redigeret af d. 10/12-2004 05:48 |
|
|
|
| surin |
Lagt på d. 07/12-2004 16:26
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 938 |
nu kender jeg ikke leif fra den side bamsefar men med mindre du har nogle gode og velbegrundet grunde til at svine ham til offentligt var det så ikke en ide at benytte pm |
|
|
|
| Leif |
Lagt på d. 07/12-2004 18:02
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 78 |
Nu havde der jo nok vaeret lidt mere plan i at du havde kontaktet mig hvis der er noget du har misforstaaet.. Men det kan jo ogsaa vaere Benny som har aendret lidt paa historien, det har du maaske slet ikke overvejet.. Der blev altsaa ikke talt om andet end hvad du selv har fortalt og hvad isaer Bui har fortalt og pudsigt nok havde Benny's kone de samme oplysninger.. Om oplysningerne saa bare er opspind, tjae det kan jeg jo ikke vide.. Det jeg gjorde var saamaend bare at saette Danske ord paa lidt af det, saa Benny ogsaa havde en chance for at vide hvad der blev talt om. Men hvis du syntes saa kan jeg godt bruge lidt tid paa at skrive hele historien og laegge den ud paa min egen side, for siden her er jo ikke lige beregnet til den slags.. Jeg kan saa fortaelle dig at Bui ogsaa i sin tid proevede at belaere min kone i hvordan man lettest snyder farang... Man ganger bare prisen med 2 hver gang der skal penge til Thailand, saa har man noget til sig selv... |
|
|
|
| Bussaba |
Lagt på d. 07/12-2004 21:39
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 15 |
r taget røven på dig eller fr dig dræbt Så nåede vi den absolutte bund herinde. Den mest aktive debatør starter et nyt emne med at true en anden mand på livet. Herefter kommer han med alverdens usammenhængende fraser omkring hans egen kone, der vistnok har snydt ham eller sådan noget. Jeg havde egentlig troet at den senere debat omkring de myrdede danskere var på et lavt Pattaya-plan, men den er åbenbart gennemgående blandt de danske debatører herinde også. |
|
|
|
| Martin |
Lagt på d. 08/12-2004 12:35
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 40 |
Det er synd at Dansk-Thai forum udvikler sig i den forkerte retning. Der er nogen som har et højt antal indlæg men når man så ser hvad de skriver så bidrager de ikke med noget nyt. Så er det sagt. ![]() |
|
|
|
| oleskyum |
Lagt på d. 08/12-2004 19:31
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 716 |
Ja det er sørgeligt, at snak og udenomssnak giver store problemer, jeg skal ikke tage stilling til, hvad der er sagt, men blot konstatere, at der snart har været så mange indlæg om, at thai kunne man ikke stole på. Der mener jeg begge har været på samme kurs, og nu er det snak i Thailand, der er årsag til denne kedelige form for (debat). Hold nu lige begge ben på jorden, vær gerne uenige men hold formen væk fra disse sider TAK. Det ødelægger forumet. |
|
|
|
| surin |
Lagt på d. 08/12-2004 21:22
|
|
lad alle sige hvad de mener det her er et debat forum og alle har ret til sin mening men lad være med at komme med barnlige beskylninger og trusler begrund jeres udtagelser så alle har en mulighed for at tage stilling til hvem der har ret og uret lev efter den thailandske stil den der først hæver stemmen/truer andre har tabt diskutionen ![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 18/01-2005 13:27
|
|
Davser leif Ja så har jeg fået en ny computer og kan komme på igen og i mellem tiden har jeg søgt at få bekræftet det du siger. Men ingen kan bekræfte det du siger Så leif det eneste jeg nu har fået bekræftet er at du er en løgner, men det regnede jeg også med, så alle de historier du har fra thailand er vel også bare løgn, Så leif har du flere som jeg skal spørge om dine løgne eller vil du nu bare gøre som du plejer at angribe mig med flere løgne Hvor må du dog kede dig derude siden du er blevet sådan, nu kan jeg bedre forstå at dine thaikoner forlader dig, dem fylder du vel også med løgne Og til jer andre undskyld jeg lægger det op her på dansk thai men det er mere for at alle kan vide at leif er en løgner ,så tag lige hans historier med et gran salt bamsen |
|
|
|
| Leif |
Lagt på d. 18/01-2005 14:57
|
Anders du kan da mene og tro hvad du vil. Men helt aerlig jeg ved sgu ikke rigtig hvad jeg skal mene om dig.. For dine indlaeg her tyder paa at et eller andet er alvorlig galt med dig. . Naar nu du er saa forurettet, saa forstaar jeg ikke du bare koerte forbi, i stedet for at komme ind og faa en afklaring paa hvad der egentlig var foregaaet. Saa havde der da vaeret lidt mandfolk i dig og du havde faaet en fuld forkaring paa hvad der foregik, baade fra mig og fra min kone... Men det er selvfoelgelig nemmere at sidde flere tusinde km vaek og smide med skidt... Og du kan jo kun have spurgt Benny og Bui.. Hvad forventede du de ville sige... Din kones lille lektion i at snyde Farang, samt det med hendes skilsmisse fortalte hun en aften de sad og talte i telefon samtidig med at vi chattede. Hun tog bare ikke hoejde for at min kone lige var kommet til DK og helt groen udi det med at lave numre. Saa hun fortalte gladelig videre til mig. Og jo hun kan ogsaa have fyldt mig med loegn.. Det er en mulighed men giv mig en god grund til at hun skulle.. Det herude, ja det er en lang trist historie som Benny kun fik en lille bid af, saa han vidste lidt af hvad der blev talt om og han kunne saa have valgt at bruge det til egen fordel, for du tror ikke der er mere hans kone ikke lige har fortalt ham.. Og naar hun sidder og braldrer ud med det her, tror du saa ikke ogsaa bui ved det ??. Men jeg love dig der er mere, for der var mega stor forskel paa det Benny fortalte mig og saa det hans kone sad og fortalte.. Ok Benny kan selvfoelgelig have siddet og fyldt mig med loegn, det ved jeg ikke, men det var bare ikke det indtryk jeg fik af ham.. Og bla. hus/ jord det viste han mig billeder af.. Men det kan jo have vaeret en del af jorden, den detalje glemte han saa bare. Men naa det kan i selv rode med, for i vil jo alligevel bare paastaa jeg er fuld af loegn hvis jeg siger noget om det.. I har jo ikke andre muligheder naar i stoler 100% paa jeres koner. Men giv mig en grund til at jeg skulle sidde og digte en historie, for jeg ved godtnok ikke hvad jeg skulle faa ud af det.. Der i mod har jeg da faaet en masse lort ud af det ind til nu. |
|
|
|
|
Lagt på d. 18/01-2005 15:29
|
|
ja leif jeg stoler mere på benny og min kone og hvad mener du med min kones skilsmisse,jeg var selv med da hun blev skilt, fra sin thaimand,så ja jeg ved godt at hun var gift og det med at hun skulle prøve at lære andre at snyde hvorfor snyder hun så ikke mig,det er da underligt, men det er kun i din fantasi at hun gør det ,du har jo en livlig fantasi og angående mandfolk, hvorfor fortæller du andre at min kone før dit og gør dat og ikke mig du er en kælling som er fuld af løgn bamsen |
|
|
|
|
Lagt på d. 18/01-2005 15:31
|
|
surin skrev: nu kender jeg ikke leif fra den side bamsefar men med mindre du har nogle gode og velbegrundet grunde til at svine ham til offentligt var det så ikke en ide at benytte pm Hejsa surin ja jeg er nødt til at snakke med leif herinde da han går og fortæller løgne om min kone og den kælling tror at jeg vil finde mig i det men han keder sig sikker godt derude og finder på sådanne historier bamsen |
|
|
|
|
Lagt på d. 18/01-2005 15:40
|
|
ja leif du mener også at bebby og hans kone de lyver,ja og alle andre de lyver ikke leif,men du siger selv kun sandheden og ikke andet sjovt at det er alle andre der lyver Men leif det er dig der er løgneren her,og ja en dag vil de andre også tage dig i dine løgne. så leif gå ud til dine ænder og sid og skræb med dem,i snakker sikkert godt sammen De kan sikkert god li dine historier bamsen |
|
|
|
| surin |
Lagt på d. 18/01-2005 16:43
|
|
bamsefarr skrev: surin skrev: nu kender jeg ikke leif fra den side bamsefar men med mindre du har nogle gode og velbegrundet grunde til at svine ham til offentligt var det så ikke en ide at benytte pm Hejsa surin ja jeg er nødt til at snakke med leif herinde da han går og fortæller løgne om min kone og den kælling tror at jeg vil finde mig i det men han keder sig sikker godt derude og finder på sådanne historier bamsen nu har jeg godt nok ikke set at leif har skrevet om dig her inde på nær som svar til dig men hvis han har gjort det så burde han også benytte pm |
|
|
|
| Leif |
Lagt på d. 18/01-2005 18:47
|
bamsefarr skrev: ja leif du mener også at bebby og hans kone de lyver,ja og alle andre de lyver ikke leif,men du siger selv kun sandheden og ikke andet sjovt at det er alle andre der lyver Men leif det er dig der er løgneren her,og ja en dag vil de andre også tage dig i dine løgne. så leif gå ud til dine ænder og sid og skræb med dem,i snakker sikkert godt sammen De kan sikkert god li dine historier bamsen Jamen lille Anders, hvis de oplysninger jeg har er forkerte, saa er der jo nogen der lyver, for det er ikke noget jeg har siddet og fundet paa.. Saa er det ogsaa loegn at Bui stort set ikke kan laese og skrive Thai.. At Bui sender penge til sin Thailandske mand hver maaned. At hendes Thailandske mand ville have et stoerre beloeb for at lade sig skille.. Hvis det er loegn Anders, saa er det altsaa Bui som fortaeller historier For uanset om du kan lide det eller ej, saa er det hvad hun fortaeller andre.. Inkl. benny's kone og hvor mange andre ja det ved jeg ikke.. Dengang du / i koebte rismarker af Bui's soester fortalte du mig at du havde betalt over 30.000 pr. Rai..( jeg kan ikke huske om du sagde 35 eller 37.000 ) Det er sgu MEGET dyrt der oppe. Jeg foreslog dig at lave en lejekontrakt paa jorden, hvor til du svarede, nej det er ikke noedvendig for hvis hun vil snyde mig har hun fortjent det hele.... Med det udgangs punkt, ja saa er du da selvfoelgelig ogsaa den perfekte hjaelper og raadgiver ud i det Thailandske... Med det i erindringen og jeg samtidig kunne hoere at Benny's kone og min talte om dig og Bui, ja saa oversatte jeg noget af det som der blev talt om.. At du saa ikke kan lide det, tja det kan kun blive dit problem... Om Benny lyver, som jeg skrev, det ved jeg ikke, men han fortalte han havde koebt et lille stykke jord med hus paa for 70.000, som han viste mig billeder af, men hun fortalte hun havde koebt 14 rai for 100.000 Det giver kun 2 muligheder.. Enten er der en som lyver, eller hun har glemt at fortaelle ham et eller andet.. Anders dette er kun lidt af hvad der blev sagt / talt om.. Men hvis du ikke aendrer stil, saa vil jeg ikke bruge mere tid paa at svare. For det er paa et niveau som ikke er svar vaerdigt.. Saa maa det vaere op til de enkelte af afgoere med sig selv hvad de skal mene.. |
|
|
|
| oleskyum |
Lagt på d. 18/01-2005 18:58
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 716 |
Ja nu har jeg, fulgt med i denne tråd og på mig virker det som ganske almindelig sladder. Nu bliver sladderen til forskellige sandheder alt efter, hvilken side den høres fra og med kendskab til Thailand er det ikke forbavsende. Jeg forstår godt der bliver reageret, hvis det går ud over ens kone. Men hvis det er sladder, kan man aldrig placere, hvor det stammer fra, det er ikke det krudt værd som man spiller på det, Prøv at trække på skulderne og sig, de er sku for dumme til mig, og glem dem. [img]http://www.langkawi.dk/a1451.gif[/img] is not a valid Image. |
|
|
|
|
Lagt på d. 18/01-2005 19:02
|
|
Leif skrev: bamsefarr skrev: ja leif du mener også at bebby og hans kone de lyver,ja og alle andre de lyver ikke leif,men du siger selv kun sandheden og ikke andet sjovt at det er alle andre der lyver Men leif det er dig der er løgneren her,og ja en dag vil de andre også tage dig i dine løgne. så leif gå ud til dine ænder og sid og skræb med dem,i snakker sikkert godt sammen De kan sikkert god li dine historier bamsen Jamen lille Anders, hvis de oplysninger jeg har er forkerte, saa er der jo nogen der lyver, for det er ikke noget jeg har siddet og fundet paa.. Saa er det ogsaa loegn at Bui stort set ikke kan laese og skrive Thai.. At Bui sender penge til sin Thailandske mand hver maaned. At hendes Thailandske mand ville have et stoerre beloeb for at lade sig skille.. Hvis det er loegn Anders, saa er det altsaa Bui som fortaeller historier For uanset om du kan lide det eller ej, saa er det hvad hun fortaeller andre.. Inkl. benny's kone og hvor mange andre ja det ved jeg ikke.. Dengang du / i koebte rismarker af Bui's soester fortalte du mig at du havde betalt over 30.000 pr. Rai..( jeg kan ikke huske om du sagde 35 eller 37.000 ) Det er sgu MEGET dyrt der oppe. Jeg foreslog dig at lave en lejekontrakt paa jorden, hvor til du svarede, nej det er ikke noedvendig for hvis hun vil snyde mig har hun fortjent det hele.... Med det udgangs punkt, ja saa er du da selvfoelgelig ogsaa den perfekte hjaelper og raadgiver ud i det Thailandske... Med det i erindringen og jeg samtidig kunne hoere at Benny's kone og min talte om dig og Bui, ja saa oversatte jeg noget af det som der blev talt om.. At du saa ikke kan lide det, tja det kan kun blive dit problem... Om Benny lyver, som jeg skrev, det ved jeg ikke, men han fortalte han havde koebt et lille stykke jord med hus paa for 70.000, som han viste mig billeder af, men hun fortalte hun havde koebt 14 rai for 100.000 Det giver kun 2 muligheder.. Enten er der en som lyver, eller hun har glemt at fortaelle ham et eller andet.. Anders dette er kun lidt af hvad der blev sagt / talt om.. Men hvis du ikke aendrer stil, saa vil jeg ikke bruge mere tid paa at svare. For det er paa et niveau som ikke er svar vaerdigt.. Saa maa det vaere op til de enkelte af afgoere med sig selv hvad de skal mene.. Jo leif jeg tror at det meste er noget du sidder og finder på fordi du keder dig bui sender ikke penge til nogen Jeg sender lidt til hendes datter så hun kan passe skolen og det er alt hvad der bliver sendt Og ja hendes hendes mand troede at han kunne presse penge af mig,men fik ingen og får stadig ingen. og nej den pris på rismarker er normalt deroppe mellem 30-40000 bath pr.rai og det købte bui for sine egne penge.ligesom hun sætter huset i stand for sine egne surt tjente penge,men jeg er den eneste som ved hvad hun har af penge,det ved hun ikke engang selv,da jeg har hendes dankort,og hæver det som skal hæves og jeg sendes det som skal sendes,så leif du snakker og siger ikke ret meget, Men når du hører noget laver du det om til noget andet,så derfor er du en løgner,prøv til en forskel at sige sandheden Hvor mange andre bagtaler du sådan rundt om.er det for at gøre dig intresant eller hvad.du må ha et kedeligt liv når du er sådan Og hvad rager det lige mig hvad benny og dig snakker om, er det ikke nogen mellem dig og benny,skal du høre noget og så sprede det ud hvad folk siger til dig dit svin så har du måske også bagtalt benny til andre,det skulle ikke undre mig Og nej leif jeg vil blive ved med at skrive at du er et svin og løgner så alle kan lære at dig skal man ikke stole på og slet ikke komme til at sige noget til da du så skynder dig som en kælling at fortælle til alle andre Og jeg er iøvrigt ligeglad med om du gider snakke med mig bamsen |
|
|
|
| surin |
Lagt på d. 18/01-2005 20:41
|
|
oleskyum skrev: Ja nu har jeg, fulgt med i denne tråd og på mig virker det som ganske almindelig sladder. Nu bliver sladderen til forskellige sandheder alt efter, hvilken side den høres fra og med kendskab til Thailand er det ikke forbavsende. Jeg forstår godt der bliver reageret, hvis det går ud over ens kone. Men hvis det er sladder, kan man aldrig placere, hvor det stammer fra, det er ikke det krudt værd som man spiller på det, Prøv at trække på skulderne og sig, de er sku for dumme til mig, og glem dem. [img]http://www.langkawi.dk/a1451.gif[/img] is not a valid Image. du har ret ole sladder er sladder og kommer den fra en samtale imellem to thai piger så ville jeg ikke tro en meter af det uden behørig dokumentation så om det er benny bui leif eller anders der er på rette spor det kommer jo frem en dag for er der noget som ikke kan skjules så er det en løgn i mellem thaier |
|
|
|
| Stampe |
Lagt på d. 18/01-2005 21:53
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 305 |
Jeg vil bare lige sige at jeg godt ved at min kone har købt noget jord de første 50.000 skulle have været betalt 31/12 men betalte kun 20.000 da der var store udgifter her hjemme. og markerne er ca. 3 km fra det hus og jord som vi har købt i landsbyen, har lige købt jord til opfyldning på grund ( 50 vognlæs a´300 ). Jeg kan sige at min kone talte med din kone da vi var og besøge dig, jeg ved at min kone ikke har talt ondt om Bui ( da min kone hader slader & historier ) Nu er der også lige det at min Kones Søster & mand og børn også var til stede, og de har heller ikke hørt at Bat skulle have bagtalt bui Så drop det Leif ![]() Hilsen Stampe |
|
|
|
| John |
Lagt på d. 18/01-2005 22:22
|
|
Administratorer ![]() Antal indlæg: 2171 |
Der er ikke noget nyt i dette for mig. Leif du er sku den mest nedladende og negative person jeg kender. Kan du huske at vi talte i telefon sammen for ca. 1½ år siden, allerede dengang sagde du at Bui tog røven på Anders, jeg har med vilje ikke omtalt det for Anders for jeg ville ikke løbe med sladder. Men nu begynder du at kaste om dig med beskyldninger om løgn, mod Benny og Bat, som du jo ikke kendte dengang. Det undre mig meget, at det du fortalte mig for 1½ år siden, nu er noget du siger at Benny og Bat lyver om, du har jo kun har kendt dem i nogle få måneder. Hvis du også opfører dig sådan overfor thaierne, så forstår jeg godt du ikke er populær. John
john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
| Leif |
Lagt på d. 19/01-2005 04:10
|
Stampe skrev: Jeg vil bare lige sige at jeg godt ved at min kone har købt noget jord de første 50.000 skulle have været betalt 31/12 men betalte kun 20.000 da der var store udgifter her hjemme. og markerne er ca. 3 km fra det hus og jord som vi har købt i landsbyen, har lige købt jord til opfyldning på grund ( 50 vognlæs a´300 ). Jeg kan sige at min kone talte med din kone da vi var og besøge dig, jeg ved at min kone ikke har talt ondt om Bui ( da min kone hader slader & historier ) Nu er der også lige det at min Kones Søster & mand og børn også var til stede, og de har heller ikke hørt at Bat skulle have bagtalt bui Så drop det Leif Naa nu ved du det pludselig godt, men det var jo ikke hvad du fortalte mig vel. Du viste mig billeder af et stykke jord og kikkede ud over mine marker og sagde.. Det er ikke naer saa stor som dit.. Nu er det saa 2 stykker jord.... ![]() Hvem siger de talte ondt om / bagtalte ?? de talte om hvad de hver isaer har faaet at vide... Det er da hverken at tale ondt om eller sladre.. Om det hele saa er sladder og historier. ja hvad ved jeg.. Jeg kan kun forholde mig til det der bliver sagt.. ![]() Og det har vi saa faaet endnu et eksempel paa at man skal lade vaere med.. |
|
|
|
Side 1 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.