Se indlæg
 Udskriv debat
Penge til thai familien!!!
Frank
Der er sikkert forskel fra familie til familie

Vi sender jævnligt et beløb til svigermekanikken, og jeg er helt sikker på, at der ikke går noget videre til de øvrige søskende. Det ligger min kone meget på sinde, at pengene kun går til hendes forældre, og hvis de ikke gjorde det, så ville hun med sikkerhed hurtigt opdage det, idet hun har én bror og fem søstre - det ville hurtigt komme frem. Grin
 
msr - Martin Rasmussen
Hvis mine svigerforældre giver lidt af det vi giver videre, er det ok med mig, jeg vil bare ikke selv give noget til de 2 brødre.. Men har min tvivl om det sker..

Som jeg skrev, skal brødrene arbejde af hvad de for fra mig , det er lykkes indtil videre

Dette er ikke for at være nærig, men de er i mine øjne pisse dovne, hvor imod svigerfar er igang fra kl. 3 om natten

MSR
 
http://www.winepusher.dk
Kimpil
Min kæreste og jeg hjælper familien med hvad vi kan undvære. For tiden er det ikke meget, da kæresten går i skole og jeg arbejder som engelsk lærer her i Bangkok. Familien forstår dette til fulde og beder kun om penge hvis de er virkeligt i bekneb, for dem er det vigtigere at min kone og jeg elsker hinanden og vi har det godt sammen. Deres indstilling betyder også at jeg er villig til at undvære meget for at kunne hjælpe dem, når de ringer for at få lidt penge. Familien har været vant til at få penge fra udlandet, da min kæreste har været gift før og hun har 2 søstre der er gift med europæere. Den ene søster er dog død nu og den anden søster kan ikke sende så tit, da hun pt. er arbejdsløs. Vi skiftes så vidt muligt til at sende penge til familien, men nogle måneder er der ikke overskud til at vi kan sende noget. Normalt sender vi mellem 2000 og 5000 Baht
Det er ikke hvad du gør - det er måden du gør det på
 
www.pilegaard-christiansen.dk
rene1
penge kun til mor 8000 b er vel okey
 
mange herude har kun omkring 4500 / måned så jeg tror det er mere end rigeligt du sender
 
Spring til debat: