Se indlæg
 Udskriv debat
Lige et par ting...
phitsanulok
Jeg ville lige hoere.

Den garanti man stiller ved familiensammenforing paa 50000dkr er det penge man faar tilbage? eller er det prisen for kaerlighed i Danmark.?

Hvor er det bedst at blive gift i Danmark, hvis hun har visum (turist, arbejdes) eller i udlandet og derefter soge om opholdstilladelse.

Er opholdstillaedlse og familiesammenforing det samme?

Cool

www.shirtfreak.dk
Earthrush
såen som jeg har forstået det, skal de penge står på din konto i 7 år

og når hun så er dansk statsborger kan de bruges
ARRIVE
RAISE HELL
LEAVE

John
De er bundet i 7 år. Normalt indtil hun får den permanente opholdstilladelse.
Det har intet med statsborgerskab at gøre.
john@dansk-thai.dk

http://www.j-s.dk/hus
Hep
Den økonomiske sikkerhedsstillelse kan efter anmodning nedskrives med halvdelen, når udlændingen har bestået sin afsluttende danskprøve eller modtaget bevis for aktiv deltagelse ved afslutningen af danskuddannelsen.

For 2007 er beløbet i øvrigt 56.567 kr.

rene1
hej jeg blev gift i danmark , jeg har ikke betalt for at vi kan bo i dk

rene1
hej er der nogle der ved hvor jeg kan se thai tv på pc

rene1 skrev:
hej er der nogle der ved hvor jeg kan se thai tv på pc

Davser Rene

Se her
[url]www.thaitv.tv[/url]

bamsen

rene1
tak bamse

phitsanulok
rene1.. hvordan kan det varer du ikke har betalt..nogen der hved hvorfor han er sluppet? rene1 har hun permanent opholdslilladesle.??

www.shirtfreak.dk
larsen99
phitsanulok skrev:
rene1.. hvordan kan det varer du ikke har betalt..nogen der hved hvorfor han er sluppet? rene1 har hun permanent opholdslilladesle.??
Jeg blev gift i Thailand og skulle heller ikke stille nogen bankgaranti, men det er fordi jeg har børn, jeg ikke skulle stille noget som garanti Cool

stoney
Man skal ikke betale hvis!personen har et barn i dk,er personen skilt,men har fast tilknytning med barnet,gælder samme regel
En underskrift fra fraskilte mor kan anderkendes,det bruges i Odense bla. hey Shock

Dispensationsmuligheder

Særbarn

Har den herboende ægtefælle et barn med en anden, som bor i Danmark end sin nuværende ægtefælle og har vedkommende regelmæssig samkvem med barnet, kan der dispenseres for samtlige krav i udlændingeloven, undtagen proforma/tvangs-reglen. Regelmæssigt samkvem er defineret som samkvem svarende til hver anden weekend samt en hverdag om ugen. Er der tale om et lille barn, kan samværet dog være af kortere varighed. Barnet skal være under 18 år.

Dispensationsmuligheden er indført for at imødese barnets krav på at have regelmæssigt samkvem med begge forældre.

Til orientering er det almindeligt, at udlændingestyrelsen kontakter den anden forælder for at få bekræftet, at der er tale om regelmæssigt samkvem.

Spring til debat: