Se indlæg|
Lige et par ting...
|
|
| phitsanulok |
Lagt på d. 12/03-2007 13:50
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1054 |
Jeg ville lige hoere. Den garanti man stiller ved familiensammenforing paa 50000dkr er det penge man faar tilbage? eller er det prisen for kaerlighed i Danmark.? Hvor er det bedst at blive gift i Danmark, hvis hun har visum (turist, arbejdes) eller i udlandet og derefter soge om opholdstilladelse. Er opholdstillaedlse og familiesammenforing det samme? ![]() |
|
|
|
| Earthrush |
Lagt på d. 12/03-2007 14:13
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 257 |
såen som jeg har forstået det, skal de penge står på din konto i 7 år og når hun så er dansk statsborger kan de bruges ARRIVE
RAISE HELL LEAVE |
|
|
|
| John |
Lagt på d. 12/03-2007 15:48
|
|
Administratorer ![]() Antal indlæg: 2171 |
De er bundet i 7 år. Normalt indtil hun får den permanente opholdstilladelse. Det har intet med statsborgerskab at gøre. john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
| Hep |
Lagt på d. 13/03-2007 13:40
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 510 |
Den økonomiske sikkerhedsstillelse kan efter anmodning nedskrives med halvdelen, når udlændingen har bestået sin afsluttende danskprøve eller modtaget bevis for aktiv deltagelse ved afslutningen af danskuddannelsen. For 2007 er beløbet i øvrigt 56.567 kr. |
|
|
|
| rene1 |
Lagt på d. 13/03-2007 14:09
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 13 |
hej jeg blev gift i danmark , jeg har ikke betalt for at vi kan bo i dk |
|
|
|
| rene1 |
Lagt på d. 13/03-2007 15:19
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 13 |
hej er der nogle der ved hvor jeg kan se thai tv på pc |
|
|
|
|
Lagt på d. 13/03-2007 16:57
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
rene1 skrev: hej er der nogle der ved hvor jeg kan se thai tv på pc Davser Rene Se her [url]www.thaitv.tv[/url] bamsen |
|
|
|
| rene1 |
Lagt på d. 13/03-2007 17:33
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 13 |
tak bamse |
|
|
|
| phitsanulok |
Lagt på d. 14/03-2007 17:55
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1054 |
rene1.. hvordan kan det varer du ikke har betalt..nogen der hved hvorfor han er sluppet? rene1 har hun permanent opholdslilladesle.?? |
|
|
|
| larsen99 |
Lagt på d. 14/03-2007 18:33
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 372 |
phitsanulok skrev: Jeg blev gift i Thailand og skulle heller ikke stille nogen bankgaranti, men det er fordi jeg har børn, jeg ikke skulle stille noget som garanti rene1.. hvordan kan det varer du ikke har betalt..nogen der hved hvorfor han er sluppet? rene1 har hun permanent opholdslilladesle.?? ![]() |
|
|
|
| stoney |
Lagt på d. 14/03-2007 20:45
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 182 |
Man skal ikke betale hvis!personen har et barn i dk,er personen skilt,men har fast tilknytning med barnet,gælder samme regel En underskrift fra fraskilte mor kan anderkendes,det bruges i Odense bla. hey ![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 14/03-2007 21:38
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Dispensationsmuligheder Særbarn Har den herboende ægtefælle et barn med en anden, som bor i Danmark end sin nuværende ægtefælle og har vedkommende regelmæssig samkvem med barnet, kan der dispenseres for samtlige krav i udlændingeloven, undtagen proforma/tvangs-reglen. Regelmæssigt samkvem er defineret som samkvem svarende til hver anden weekend samt en hverdag om ugen. Er der tale om et lille barn, kan samværet dog være af kortere varighed. Barnet skal være under 18 år. Dispensationsmuligheden er indført for at imødese barnets krav på at have regelmæssigt samkvem med begge forældre. Til orientering er det almindeligt, at udlændingestyrelsen kontakter den anden forælder for at få bekræftet, at der er tale om regelmæssigt samkvem. |
|
|
|
| Spring til debat: |








. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 
















