Se indlæg|
billetter
|
|
| solaima |
Lagt på d. 13/03-2007 22:30
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 19 |
Hej vil lige for en orientering fortælle at Star tour begynder at flyve til Bangkok. Har fået billetter den 5-11-07 retur Kbh-Bangkok 4498kr. Det er sgu da billigt |
|
|
|
|
Lagt på d. 13/03-2007 22:31
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Davs Solaima Er det for 2 uger eller? bamsen |
|
|
|
| solaima |
Lagt på d. 13/03-2007 22:35
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 19 |
ja vi tar 2 uger denne gang da vi er med nogle venner,men de flyver hver anden uge til Bangkok,så du kan vælge så lang tid du vil,prisen er den samme,så næste år tager vi 4 eller 6 uger |
|
|
|
|
Lagt på d. 13/03-2007 22:38
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Davs Solaima Tak for oplysningen bamsen |
|
|
|
| solaima |
Lagt på d. 13/03-2007 22:41
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 19 |
ja og det er inc. skatter og afgifter,juhu så har alle da råd |
|
|
|
|
Lagt på d. 13/03-2007 22:43
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Ja solaima Så har selv jeg råd til at rejse 1 gang om året og få et par cola light bamsen |
|
|
|
| solaima |
Lagt på d. 13/03-2007 22:47
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 19 |
nej Bamse med de billetpriser kan de sgu da blive til en singha,og kan jeg få den pris på billetter,vil jeg afsted 3 gange om året,tar afsted næste torsdag,men der er prisen noget højere,så skål på Star Tour og deres iniativ |
|
|
|
| ubon lynge |
Lagt på d. 14/03-2007 08:17
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 858 |
Det er jo kun for 2 uger, hvad bliver prisen hvis det er 4-6 uger. så er den nok lige som alle andre.
Ubon.
![]() |
|
|
|
| tuktuk |
Lagt på d. 14/03-2007 08:31
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 540 |
er der nogen der ved om man kan vende billetten så man flyver BKK-CPH-BKK ??? |
|
|
|
| rene1 |
Lagt på d. 14/03-2007 12:46
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 13 |
hej ja det kan man godt men ikke samme pris som i danmark |
|
|
|
| John |
Lagt på d. 14/03-2007 19:11
|
|
Administratorer ![]() Antal indlæg: 2171 |
Solaima har du bestilt biletter på nettet, jeg kan ikke finde priser der bare nærmer sig den pris du nævner her. Men man skal måske gennem foretningen john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
| Jesse James |
Lagt på d. 14/03-2007 21:08
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 166 |
SAS har billeter i september og oktober,4,800.kr. Kan købes hos Supersaver. Hr Olsson
|
|
|
|
| stoney |
Lagt på d. 01/04-2007 06:25
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 182 |
Tilykke tilykke,Tyrkiet experten med jeres suveræne 1ste plads IGEN sidste år med alt i dårligt service,men et gode må da være billige billeter som nok kommer,det må da være præmien for dem der tør tage et selskab med det ry.2 år i træk,god tur til dem der er frygtløse![]()
Pil af med jer,knægte.I tiltrækker fluerne!
|
|
|
|
|
Lagt på d. 01/04-2007 09:09
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Ja det er sgu utroligt, at folk vil købe billetter, hos sådan et firma. Men ja alt for at spare lidt,og så brokke de sig sgu også bagefter folk er underlige bamsen |
|
|
|
| larsen99 |
Lagt på d. 01/04-2007 10:27
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 372 |
bamsen skrev: Ja det er sgu utroligt, at folk vil købe billetter, hos sådan et firma. Men ja alt for at spare lidt,og så brokke de sig sgu også bagefter folk er underlige bamsen Det er en dansk folkesport, at brokke sig ![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 01/04-2007 10:52
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
OK skal vi ikke lave en forening Hvor vi kun skal brokke os ![]() ikke noget med at snakke almindeligt Så dit svar vil jeg gerne brokke mig over ![]() bamsen |
|
|
|
| Spring til debat: |








. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 
















Tilykke tilykke,Tyrkiet experten med jeres suveræne 1ste plads IGEN sidste år med alt i dårligt service,men et gode må da være billige billeter som nok kommer,det må da være præmien for dem der tør tage et selskab med det ry.2 år i træk,god tur til dem der er frygtløse