Se indlæg
 Udskriv debat
billetter
solaima
Hej vil lige for en orientering fortælle at Star tour begynder at flyve til Bangkok. Har fået billetter den 5-11-07 retur Kbh-Bangkok 4498kr.
Det er sgu da billigt
 
Davs Solaima

Er det for 2 uger eller?
bamsen
 
solaima
ja vi tar 2 uger denne gang da vi er med nogle venner,men de flyver hver anden uge til Bangkok,så du kan vælge så lang tid du vil,prisen er den samme,så næste år tager vi 4 eller 6 uger
 
Davs Solaima
Tak for oplysningen
bamsen
 
solaima
ja og det er inc. skatter og afgifter,juhu så har alle da råd
 
Ja solaima
Så har selv jeg råd til at rejse 1 gang om året
og få et par cola light
bamsen
 
solaima
nej Bamse med de billetpriser kan de sgu da blive til en singha,og kan jeg få den pris på billetter,vil jeg afsted 3 gange om året,tar afsted næste torsdag,men der er prisen noget højere,så skål på Star Tour og deres iniativ
 
ubon lynge
Det er jo kun for 2 uger, hvad bliver prisen hvis det er 4-6 uger. så er den nok lige som alle andre.Wink
Ubon.

Pibe
 
tuktuk
er der nogen der ved om man kan vende billetten så man flyver BKK-CPH-BKK ???
 
www.tuktours.dk
rene1
hej ja det kan man godt men ikke samme pris som i danmark
 
John
Solaima har du bestilt biletter på nettet, jeg kan ikke finde priser der bare nærmer sig den pris du nævner her.
Men man skal måske gennem foretningen
john@dansk-thai.dk
 
http://www.j-s.dk/hus
Jesse James
SAS har billeter i september og oktober,4,800.kr.
Kan købes hos Supersaver.
Hr Olsson
 
stoney
GrinTilykke tilykke,Tyrkiet experten med jeres suveræne 1ste plads IGEN sidste år med alt i dårligt service,men et gode må da være billige billeter som nok kommer,det må da være præmien for dem der tør tage et selskab med det ry.2 år i træk,god tur til dem der er frygtløseWinkWink
Pil af med jer,knægte.I tiltrækker fluerne!
 
Ja det er sgu utroligt, at folk vil købe billetter,
hos sådan et firma.
Men ja alt for at spare lidt,og så brokke de sig sgu også bagefter

folk er underlige

bamsen
 
larsen99
bamsen skrev:
Ja det er sgu utroligt, at folk vil købe billetter,
hos sådan et firma.
Men ja alt for at spare lidt,og så brokke de sig sgu også bagefter

folk er underlige

bamsen

Det er en dansk folkesport, at brokke sig Grin
 
OK skal vi ikke lave en forening
Hvor vi kun skal brokke os Grin
ikke noget med at snakke almindeligt

Så dit svar vil jeg gerne brokke mig over Grin
bamsen
 
Spring til debat: