Se indlæg|
Links til Thailandske Opskrifter!
|
|
| NOLF |
Lagt på d. 21/07-2004 14:21
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 15 |
Hejsa Her er nogle lækre links til Thailandske madopskrifter: http://www.thaita... http://www.easy-t... http://www.thai-f...cipes.html http://www.thaifo...ecipe.html Nyd dem ![]() NOLF As western men we still have a lot to learn!
|
|
|
|
| isaan |
Lagt på d. 22/07-2004 08:21
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 289 |
hej nolf det var mange gode links du kom med der mange tak mvh.isaan
|
|
|
|
| NOLF |
Lagt på d. 23/07-2004 03:43
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 15 |
Jeg takker isaan. Hvis jeg finder flere gode links, skal jeg nok lægge dem her ![]() Hilsen NOLF As western men we still have a lot to learn!
|
|
|
|
| surin |
Lagt på d. 17/10-2004 16:32
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 938 |
linkene er fine men det er da sjovere når konen laver maden og så smager det også bedre![]() |
|
|
|
| janandersen |
Lagt på d. 17/10-2004 17:46
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 32 |
kan i ikke finde nogen der står på thai til min lille kone ![]() |
|
|
|
| surin |
Lagt på d. 17/10-2004 19:35
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 938 |
laver hun så dårlig mad????![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 17/10-2004 20:57
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Davser janandersen Det er sgu svært at læse thai og derfor meget svært at finde opskrifter på thai bamsen PS.men hvis i bor i nærheden af kbh så oppe ved hovedbanen der ligger thai butikker,og der kan man som regel få hjælp til thairetter |
|
|
|
| surin |
Lagt på d. 18/10-2004 06:40
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 938 |
ellers prøv [url]www.kapook.com[/url] |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 23/10-2004 14:21
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Hejsa, Jeg fik lige et lille tip via email med et link til nogle opskrifter på Thai ![]() http://www.maama....mn/guzzie/ Stort tak til Jens
Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| nongnuk |
Lagt på d. 03/12-2004 19:42
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 8 |
Hejsa. Tak for en god Link.
ฉันรักประเทศไทย
|
|
|
|
| falang yao |
Lagt på d. 23/08-2005 14:36
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1075 |
Hi Folks, Mon Thomas er gået på pension ? Jeg savner hans dejlig hjemmeside, som ikke opdateres længere (det kunne jo være at der var ikke mere at tilføje). Vurder selv! http://home6.inet.../index.htm M.v.h., M. Rasmussen
Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk |
|
|
|
|
Lagt på d. 27/05-2007 18:32
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Davser ' Jeg skvattede lige over den her side, Men roligt, jeg slog mig ikke. ![]() http://www.maduni...opskrifter bamsen |
|
|
|
| phitsanulok |
Lagt på d. 05/11-2007 10:34
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1054 |
falang yao skrev: Hi Folks, Mon Thomas er gået på pension ? Jeg savner hans dejlig hjemmeside, som ikke opdateres længere (det kunne jo være at der var ikke mere at tilføje). Vurder selv! http://home6.inet.../index.htm M.v.h., M. Rasmussen ![]() Ellers en flot side, syndt den ikke er i brug mere.. Design dit eget tøj??[url]shirtfreak.dk[/url]
Hus i Thailand??[url]husithailand.dk/[/url] Thai catering??[url]dinthaikok.dk[/url] |
|
|
|
| quickmouse |
Lagt på d. 05/11-2007 11:02
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1412 |
ja det er en flot side, den skal jeg studerer nærmer når jeg skal lave mad næste gang. hvis jeg da ellers får lov til at låne køkkenet af Noi
quickmouse
>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. << |
|
|
|
| xxxx |
Lagt på d. 05/11-2007 12:30
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1135 |
Hæ hvis vi nu ser bort fra restuations mad og det man kan lave.. Så er thai mad nu egentlig nem.. noget rod sammen.. fyld godt med chili - fiskevand - soya - smags forstærker og Knorr i.. vupti, man har det de fleste Thaier spiser til daglig.. njae ok, vi bliver nok nød til at have plastik pose mad og Mama med.. Ikke et ondt ord om det hvis man ikke har større krav til sin mad er det sikkert godt nok. Knorr og smags forstærker er en uvane, for man kan nemt selv lave sin suppe.. Men ok det er jo nok fordi det er nemt. Jeg kan bare ikke klare at det smager af noget der skulle have været smidt ud for 14 dage siden.. ![]() Og spiser jeg kylling skal det sgu da ikke smage af fisk. Af samme grund har vi lavet en arbejds fordeling her i huset.. hun går på arbi og jeg står for bla madlavning. Og det kan godt afføde en skummel kommentar hvis hun tager flasken med soya eller noget andet ildelugtende inden hun overhovedet har smagt på hvad jeg har lavet. Chili har hun vænnet sig af med at hælde på. hæ hæ.. Sjovt nok er de fleste Thaier jeg har mødt faktisk ret vilde med f.eks flæskesteg / frikadeller ogl. men det er nok prisen der afholder thaier fra at spise det. le-si |
|
|
|
| Spring til debat: |








. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

















