Se indlæg
 Udskriv debat
Hun er godt nok stram i låget
mugge
hejsa derude bag skærmene..idag ringede jeg til ambassaden i bkk for at få nogle oplysninger...KUN OPLYSNINGER...men hende den lille skranke pave af en sur thai måtte ville hverken give oplysninger eller kunne..det eneste hun sagde var at jeg skulle få en appointment...jeg blev sgu gal i låget og forlangte at snakke med en dansker...men NEJ!!!! Hun bestemte hvem og hvornår jeg skal snakke med nogen....helt ærligt..er det kun mig der har prøvet at bokse med hende eller er der andre...normalt er jeg jo en fredelig fyr og jeg mente at mine spørgsmål kunne besvares rimelig hurtigt..men nææææææ nej..
Så nu har jeg sendt en mail til ambassaden omkring hendes opførsel...vil lige høre jer andre om i har været ude for dette

jpo
tja det er de nye regler, så om du får svar på din mail er nok svivlsom

http://www.nonsunghomestay.webs.com
rene1
Hej vi er enige i at mange af disse thaipiger på ambassaden er meget nedladende og meget ligeglade. Men vi har flere gange talt med en dansk mand som vi mener hedder Chris, han har været meget venlig og hjælpsom for os. og ved godt at mange af pigerne føler sig som overmennesker

claus31130
Nu kommer det jo osse an på hvad man henvender sig på ambassaden angående....jeg går ud fra at i dit tilfælde var det et visa spørgsmål....
De gange jeg har haft ringet eller skrevet mail til ambassaden,har jeg altid snakket med en dansker eller fået svar på mail,men det har jo selvfølgelig osse været spørgsmål omhandlende en dansk statsborger...de ser nok noget anderledes på det når det "bare er en visum ansøger".....ja hvad ved jeg,har aldrig søgt visa til danmark..

ClausGrin

http://www.cs-web.in.th/
Hep
Jeg har aldrig været ude for dårlig service fra de medarbejdere (danske eller Thai) på ambassaden - tværtimod.

I forbindelse med at vi er i gang med FS til min kones søn, har specielt en af de ansatte Thai'er været ekstrem behjælpelig med alt lige fra koordinering med oversættelse af dokumenter, legalisering samt kopiering af disse til brug for ansøgningen. Vi har sendt mange mails frem og tilbage mellem hinanden og min kone har snakket med hende i telefonen 3 eller 4 gange. Alle gangene har min kone sagt at hun er så sød og hjælpsom.

Med hensyn til svar på email til ambassaden har jeg endnu ikke været udsat for, at de har været længere end maksimum 24 timer om at svare. Hvis jeg sender en mail med et spørgsmål kl 16 ligger svaret gerne i min mailbox når jeg møder på arbejde kl 08 dagen efter.

Måske har jeg bare været heldig Grin

Spring til debat: