Se indlæg|
Kan det være rigtigt ?.
|
|
| Amagerdreng |
Lagt på d. 16/12-2004 21:51
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 652 |
En ven af mig har lige fået 3 mdr visa til sin kæreste men skal have bankgaranti på 50,000 Kr. Han siger at denne bankgaranti skal stå i 18 mdr altså 15 mdr efter hun er rejst hjem. Kan det være rigtigt ? Jeg har selv søgt visa til min kæreste men er såkaldt weekend far vil/kan jeg blive fritaget for denne besøgs garanti som jeg vil kalde det ? Samtidig vil jeg høre om nogle her på Dansk-Thai kender noget til byen Sisaket hvad ang guesthouses eller hoteller. På forhånd tak for hjælpen. Amagerdreng |
|
|
|
| jet |
Lagt på d. 17/12-2004 06:27
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 24 |
Ja det er helt rigtig jeg har selv lige fået brev fra udlændningestyrelsen og du skal regne med en sagsbehandlings tid på mindst 3mdr fra den dato de modtager visa ansøgning i Danmark og forvent ingen svar på emails du sender til udlændingestyrelsen. |
|
|
|
| MisterM |
Lagt på d. 17/12-2004 06:31
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 471 |
Amagerdreng skrev: Samtidig vil jeg høre om nogle her på Dansk-Thai kender noget til byen Sisaket hvad ang guesthouses eller hoteller. På forhånd tak for hjælpen. Amagerdreng Jeg bor ca. 50 km fra Si Sa Ket. Min nabo og bedste ven er født i Si Sa Ket og vi besøger ofte familien ![]() Si Sa Ket er en mindre by men har et par gode hoteller og guesthouses til rimelige penge. Du kan kun finde få oplysninger på internettet. ![]() Men pas på Hvis du tager til Si Sa Ket vil du opleve at helt andet Thailand Folk er virkelige gæstfri og meget venlige De fleste taber deres hjerte til Isaan og vender hurtigt tilbage![]() Jeg er ved at lave nye billeder til min hjemmeside og der bliver næsten uploadet nye billeder dagligt ![]() |
|
|
|
| Amagerdreng |
Lagt på d. 17/12-2004 15:28
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 652 |
Men har nogle så en forklaring på hvorfor at denne garanti skal stå i 15 mdr efter hun er rejst hjem Amagerdreng. |
|
|
|
| surin |
Lagt på d. 17/12-2004 16:15
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 938 |
det lyder vanvittigt men forbavser mig ikke det er vel blot endnu en skjult forhindring i udlændingelovgivningen |
|
|
|
| Spring til debat: |








. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 















Folk er virkelige gæstfri og meget venlige