Se indlæg
 Udskriv debat
Bilkoeb 555555
Suk Rak Ning
Hvor er servicen ? Man vil koebe en bil og man vil betaler knap 900.000 ฿ kontant og man kan faa sin bil mellem 1 og 2 md. efter. Sad


Suk..............Sad
Redigeret af Suk Rak Ning d. 21/03-2007 15:33
i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/cooltext78887913.gif

Vogt dig for kopierne - jeg er en original
 
hva hulen har du gang i suk, en dyt til 900.000. nu er den vel lavet af godt stål..

skal jeg ha køretøj i Thailand igen bliver det en kampvogn, den kan de da ikke ødelægge. Wink
 
Suk Rak Ning
He he, ja bare det nu ikke er skoejtestaal.... Shock

Det er en Honda Civic.

Suk.......................................................Cool
i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/cooltext78887913.gif

Vogt dig for kopierne - jeg er en original
 
quickmouse
Suk skrev:
He he, ja bare det nu ikke er skoejtestaal.... Shock

Det er en Honda Civic.

Suk.......................................................Cool



heldige asen Wink er det den nye 2007 model ?

det er også billigt synes jeg ( det er jo også thailand ) læg evt et billed på.
quickmouse

>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. <<
 
Suk Rak Ning
Ja det er model 2007, jeg kan hendte den om godt 1 md. og ja den er billig her i Thailand....862.000 ฿.....billede kommer naar bilen er i hus..Grin

Jeg er et asen.....Smile



Suk................Cool


[url]www.honda.co.th[/url]
Redigeret af Suk Rak Ning d. 21/03-2007 17:39
i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/cooltext78887913.gif

Vogt dig for kopierne - jeg er en original
 
rinpoche
Suk skrev:
Hvor er servicen ? Man vil koebe en bil og man vil betaler knap 900.000 ฿ kontant og man kan faa sin bil mellem 1 og 2 md. efter. Sad


Suk..............Sad


Servicen? Den består i at du får fri service og reklamationsret på din nye bil...... øh, lige indtil den bliver leveret Wink
 
Nordstroem
hehe ja service indtil bilen bliver leveret Smile Det er træls at skulle vente på en ny bil. Da jeg købte min Vigo skulle jeg heldigvis kun vente 1 uge, så det var lige til at overkomme da jeg også blev sent en tur til vietnam i vente tiden hehe

Jeg ville gerne have købt en Honda, men chefen derhjemme mente ikke det var så nemt at transportere svigermekanikken rundt i en Jazz eller en Civic.. så heller en vigo hvor de kan sidde på ladet, og skulle de nu brokke sig for meget så jokker man jo bare lidt mere på pedalen over det nærmeste humble og så er den potte ude af verden.

Ud over at biler er billige i Thailand så kan jeg godt lide den afgift der er på pick up trucks, jeg fik min vigo 4cab 3.0 Intercooler automatic fætter for 765.000, og det er skisme rart at man ikke skal køre rally for at undgå hullerne på Bangna Trat eller når man nu forvirre sig til Isaan i ny og næ. Pfft

Nordström
 
Suk Rak Ning
Tjaa, det blev saa ikke en civic, men en city da der jo ogsaa skulle vaere penge til 14 B guld.

Der har vaeret skrevet om det foer, men jeg spoerger igen, kan jeg faa en garanti paa at hvis Ning skulle falde fra at vores ejendele tilfalder mig og ikke hendes mor og far......Tak..

Suk........Cool



http://i146.photo...ure877.jpg

Redigeret af Suk Rak Ning d. 02/04-2007 18:15
i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/cooltext78887913.gif

Vogt dig for kopierne - jeg er en original
 
Suk Rak Ning
i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/Picture877.jpg
i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/cooltext78887913.gif

Vogt dig for kopierne - jeg er en original
 
Thjaa
i har alt formange pemge Smile jeg maa n0jes med at k0be en honda 600 CC mortorcykkel

og naar man betaler den kontant skal man kun vente i en dag Muhahahaha
 
Torbusa
Du vil være sikker på at tingene skal tilhøre dig,hvis Ning falder fra,med hensyn til bilen kan du få den indregistreret i dit navn,det kræver lidt papirarbejde,men overkommeligt.

mvh.th
 
Nordstroem
Jeg mener at jeg kan huske at jeg havde læst et eller andet sted herinde at man kunne lave de der ægteskabs pagter mm, så hvis konen smuttede eller afgik lidt for tidligt til næste liv så ville man stadigvæk kunne beholde sine egendele og ikke give det hele til svigermor. Dog ikke jorden den kan man jo ikke eje Sad

Bilen er ellers flot Smile Det kan være vi skal have lavet et fotoalbum med folks transport midler?


Nordstroem
 
Thjaa
jeg vil gerne vige mere om ægteskabs pagter vis du kan fortell mig naade mere for jeg her desvere min ting i min kone navn derfor vil jeg ik k0be formeget ... kun det jeg kan taale at tabe
Livet er forkort til store problemmer
 
michael a
Aegteskabs pagter ??? hvad er det, er det saereje du mener, den gang jeg havde penge, kobte jeg en ny vigo lev. 2 dage, det er surt naa man endelig har faaet skravet pengene sammen og skal vente 1 til 2 mdr. har provet at vente 4mdr. i denmark paa en ford C max. saa jeg foler med dig Suk Men jeg kan se du har pakket den nye dame ud, haaber hun kan tilfredstille dig. Grin
 
Nordstroem
Jeg kan kun huske at der var et eller andet om de der ægteskabs pagter eller særeje ting, så konen ikke kunne løbe af med det hele.

Men hvor det lige var kan jeg ikke huske, så jeg håber at der er en anden herinde som kan huske hvor det var henne Smile

Nordstroem
 
Spring til debat: