Se indlæg|
Bilkoeb 555555
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 21/03-2007 15:30
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2610 |
Hvor er servicen ? Man vil koebe en bil og man vil betaler knap 900.000 ฿ kontant og man kan faa sin bil mellem 1 og 2 md. efter. ![]() Suk..............
Redigeret af Suk Rak Ning d. 21/03-2007 15:33 ![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
|
Lagt på d. 21/03-2007 16:24
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
hva hulen har du gang i suk, en dyt til 900.000. nu er den vel lavet af godt stål.. skal jeg ha køretøj i Thailand igen bliver det en kampvogn, den kan de da ikke ødelægge. ![]() |
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 21/03-2007 16:31
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2610 |
He he, ja bare det nu ikke er skoejtestaal.... ![]() Det er en Honda Civic. Suk.......................................................
![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
| quickmouse |
Lagt på d. 21/03-2007 17:27
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1412 |
Suk skrev: He he, ja bare det nu ikke er skoejtestaal.... ![]() Det er en Honda Civic. Suk....................................................... ![]() heldige asen er det den nye 2007 model ? det er også billigt synes jeg ( det er jo også thailand ) læg evt et billed på. quickmouse
>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. << |
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 21/03-2007 17:33
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2610 |
Ja det er model 2007, jeg kan hendte den om godt 1 md. og ja den er billig her i Thailand....862.000 ฿.....billede kommer naar bilen er i hus..![]() Jeg er et asen..... ![]() Suk................ ![]() [url]www.honda.co.th[/url] Redigeret af Suk Rak Ning d. 21/03-2007 17:39 ![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 21/03-2007 18:59
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
Suk skrev: Hvor er servicen ? Man vil koebe en bil og man vil betaler knap 900.000 ฿ kontant og man kan faa sin bil mellem 1 og 2 md. efter. ![]() Suk.............. ![]() Servicen? Den består i at du får fri service og reklamationsret på din nye bil...... øh, lige indtil den bliver leveret ![]() |
|
|
|
| Nordstroem |
Lagt på d. 29/03-2007 11:18
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 80 |
hehe ja service indtil bilen bliver leveret Det er træls at skulle vente på en ny bil. Da jeg købte min Vigo skulle jeg heldigvis kun vente 1 uge, så det var lige til at overkomme da jeg også blev sent en tur til vietnam i vente tiden heheJeg ville gerne have købt en Honda, men chefen derhjemme mente ikke det var så nemt at transportere svigermekanikken rundt i en Jazz eller en Civic.. så heller en vigo hvor de kan sidde på ladet, og skulle de nu brokke sig for meget så jokker man jo bare lidt mere på pedalen over det nærmeste humble og så er den potte ude af verden. Ud over at biler er billige i Thailand så kan jeg godt lide den afgift der er på pick up trucks, jeg fik min vigo 4cab 3.0 Intercooler automatic fætter for 765.000, og det er skisme rart at man ikke skal køre rally for at undgå hullerne på Bangna Trat eller når man nu forvirre sig til Isaan i ny og næ. ![]() Nordström |
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 02/04-2007 18:01
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2610 |
Tjaa, det blev saa ikke en civic, men en city da der jo ogsaa skulle vaere penge til 14 B guld. Der har vaeret skrevet om det foer, men jeg spoerger igen, kan jeg faa en garanti paa at hvis Ning skulle falde fra at vores ejendele tilfalder mig og ikke hendes mor og far......Tak.. Suk........ ![]() http://i146.photo...ure877.jpg Redigeret af Suk Rak Ning d. 02/04-2007 18:15 ![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 02/04-2007 18:16
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2610 |
![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
| Thjaa |
Lagt på d. 02/04-2007 21:40
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 644 |
i har alt formange pemge jeg maa n0jes med at k0be en honda 600 CC mortorcykkel og naar man betaler den kontant skal man kun vente i en dag Muhahahaha |
|
|
|
| Torbusa |
Lagt på d. 02/04-2007 21:57
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 101 |
Du vil være sikker på at tingene skal tilhøre dig,hvis Ning falder fra,med hensyn til bilen kan du få den indregistreret i dit navn,det kræver lidt papirarbejde,men overkommeligt. mvh.th |
|
|
|
| Nordstroem |
Lagt på d. 03/04-2007 03:15
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 80 |
Jeg mener at jeg kan huske at jeg havde læst et eller andet sted herinde at man kunne lave de der ægteskabs pagter mm, så hvis konen smuttede eller afgik lidt for tidligt til næste liv så ville man stadigvæk kunne beholde sine egendele og ikke give det hele til svigermor. Dog ikke jorden den kan man jo ikke eje ![]() Bilen er ellers flot Det kan være vi skal have lavet et fotoalbum med folks transport midler?Nordstroem |
|
|
|
| Thjaa |
Lagt på d. 11/04-2007 04:54
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 644 |
jeg vil gerne vige mere om ægteskabs pagter vis du kan fortell mig naade mere for jeg her desvere min ting i min kone navn derfor vil jeg ik k0be formeget ... kun det jeg kan taale at tabe
Livet er forkort til store problemmer
|
|
|
|
| michael a |
Lagt på d. 11/04-2007 07:09
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 70 |
Aegteskabs pagter ??? hvad er det, er det saereje du mener, den gang jeg havde penge, kobte jeg en ny vigo lev. 2 dage, det er surt naa man endelig har faaet skravet pengene sammen og skal vente 1 til 2 mdr. har provet at vente 4mdr. i denmark paa en ford C max. saa jeg foler med dig Suk Men jeg kan se du har pakket den nye dame ud, haaber hun kan tilfredstille dig. ![]() |
|
|
|
| Nordstroem |
Lagt på d. 13/04-2007 06:45
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 80 |
Jeg kan kun huske at der var et eller andet om de der ægteskabs pagter eller særeje ting, så konen ikke kunne løbe af med det hele. Men hvor det lige var kan jeg ikke huske, så jeg håber at der er en anden herinde som kan huske hvor det var henne ![]() Nordstroem |
|
|
|
| Spring til debat: |








. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 






















