Se indlæg|
ang. flybillet.dk
|
|
| prebsi |
Lagt på d. 09/04-2007 22:11
|
|
Begynder ![]() Antal indlæg: 22 |
Kan man stole på den hjemmeside. har bestilt billet der. Det er første gang jeg bestiller via. nettet. håber at høre at det er ok sted. er der nogen der ved om de extra 95 kr til service er værd at tage med og hvordan vælger man anden mad og bestiller bestemte side pladser. som man kan når man vælger extra service... på forhånd tak.. ![]() ![]() mvh Preben |
|
|
|
| kylling |
Lagt på d. 09/04-2007 22:21
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 789 |
hvilken hjemmeside mener du? |
|
|
|
| prebsi |
Lagt på d. 09/04-2007 22:35
|
|
Begynder ![]() Antal indlæg: 22 |
www.flybillet.dk jeg har læst en anden sted en anden person har brugt den også så de er nok ok at bruge...![]() |
|
|
|
| roald |
Lagt på d. 09/04-2007 22:54
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 873 |
har købt biletter ved dem 2 gange, alt har været 100 % i orden |
|
|
|
| kylling |
Lagt på d. 09/04-2007 23:07
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 789 |
Jeg kender nogle som har købt biletter der, ingen problemer med det. |
|
|
|
| DESIGN609 |
Lagt på d. 10/04-2007 00:03
|
|
Begynder ![]() Antal indlæg: 3 |
Hej Preben. Jeg benyttet dem tre gange ingen problemer der. Jeg går udfra du flyver med Thai Airways når du taler om service tillæg. Det er vist bare efter de forskrifter du finder på TA's side, så de skulle jo gerne leve op til deres ry. Men har man virkelig brug for speciel mad eller sæde? (medmindre vegetar eller lider af flyskræk!) PS Hvis du flyver tit med TA så sign op som medlem (det er gratis og du optjener flight points) God tur. MVH DESIGN609 |
|
|
|
| prebsi |
Lagt på d. 10/04-2007 00:54
|
|
Begynder ![]() Antal indlæg: 22 |
så er det nok spild af de extra 95 kr. men jeg ser om jeg ikke kan få den service væk igen. jeg er medlem og tjener miles op men vi vil frygtelig gerne sidde nede bag ved hvor der kun er 2 sæder. tak for svar dem der har svaret ind til nu. ![]() ![]() mvh Preben |
|
|
|
| Good for Falang |
Lagt på d. 10/04-2007 18:37
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 218 |
Du ringer til Thai Airways i Kbh. en uge før du flyver, og beder dem om de sæder du vil have, sådan gør jeg altid. Good for Falang ![]() |
|
|
|
| Spring til debat: |








. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 














