Se indlæg|
først gang til Thailand
|
|
| ghj |
Lagt på d. 10/04-2007 18:08
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 97 |
hej. jeg skal for første gang til Thailand, og har tænkt mig at tage over Hamborg da det er billiger enden over kbh. kone er fra Thailand og har opholdstillades her i dk, jeg tror ikke det bliver et problem at tage der ud, men hvad med hjem af??? hvad siger tyskerenen til hendes pas med opholdstilladese når vi skal igemme paskontrollen i Hamborg, er der nogle som har erfaringen med den???? |
|
|
|
| Earthrush |
Lagt på d. 10/04-2007 18:11
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 257 |
god tur og desværre kan jeg ikke hjælpe dig havd det angår. ville bare ønske dig/jer en god tur planlægger at tag afsted mig selv men ikke alene ARRIVE
RAISE HELL LEAVE |
|
|
|
| Saendaeng |
Lagt på d. 10/04-2007 18:16
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1277 |
Hejsa, Tysk paskontrol skulle helst ikke sige noget til det da din kone har opholds tilladelse i DK og dermed ret til at rejse inden for Schengen. Bar husk hendes pas og opholdstilladelse. Så kommer der ingen problemer .god tur.. Michael
Michael B Kristensen
|
|
|
|
| mattidk |
Lagt på d. 11/04-2007 13:07
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 256 |
Det burde skal være ikke noget problem så længe hendes opholdstilladelse er gyldig. Når hun rejser ud fra BKK lufthavn, de vil tjekke dem også. Ha' en god tur ![]() |
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 11/04-2007 13:25
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2357 |
Ingen problem, når hun har opholdstilladelse i DK, kan hun rejse hvad vej det skal være gennem Europa. Selvom min kone har 3 forskellige navne, 1 i pas, 1 på opholdstilladelse, og 1 på sygesikring, har vi aldrig haft problemer ![]()
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
| yeya |
Lagt på d. 11/04-2007 14:38
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 359 |
Det er ikke noget problem. Min kone gjorde det sidste sommer over Düsseldorf.![]() God tur |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

og har opholdstillades her i dk, jeg tror ikke det bliver et problem at tage der ud, men hvad med hjem af??? hvad siger tyskerenen til hendes pas med opholdstilladese når vi skal igemme paskontrollen i Hamborg, er der nogle som har erfaringen med den????