Se indlæg
 Udskriv debat
Fly i Thailand
kanut
Hej.

Når jeg er i Thailand, plejer jeg at rejse rundt med tog eller bus, men på min næste tur vil jeg gerne flyve til Chiang Mai, da jeg skal et smut ind i Laos, jeg har derefor snakket lidt med dem inde på Halmtorvet om flybilletter, de siger at man skal være tidligt ude , ellers kan det være svært at få pladser, jeg bryder mig ikke så meget om at have fastlagt det så meget hjemmefra, man kan jo komme ud for noget sjovt i Bangkok, så man måske ikke lige gider rejse på det fastlagte tidspunkt, er det ikke muligt bare at købe en flybillet i Bangkok, og så tage af sted når man vi. Det skal lige nævnes at det bliver i Juli 2005 at jeg tager afsted ( desværre kan jeg ikke komme afsted før pga. arbejde Sad )

Tak for den pæne velkomst.

Hilsen EWMB Cool

Pescator
Hej EWMB,

"Dem inde på halmtorvet" siger noget vås, men det er formentlig fordi de gerne vil sælge dig billetten her og nu.
THAI alene har 13 daglige afgange BKK-CNX og dertil kommer Bkk Airways etc.
Jeg ville med allerstørste sindsro indfinde mig i Bkk og købe billetten når jeg syntes tiden var moden.

mvh
Michael
ถามเมียไปทำไมอยากรู้อยากเห็นหรือ

Henrik J
Hej

Du skal IKKE købe hjemmefra.

Air Asia og Orient thai flyver også fra bkk til Chiang mai. Og koster ca. 1100 baht one way.

Thai airways koster ca. 1600 baht.

Der er links til flyselskabernes hjemmesider her

http://www.dansk-...?cat_id=15

MVH Henrik
Once you go asian, you never go caucasian

jc
Hej ewm

En af mine bekendte gennem 25 år har et lille veletableret rejsebureau i Bangkok. Hun kan altid finde pladser på flyene. Hvis du vil høre om priser, når billetten købes i thailand, så skriv til [mail][/mail], att.: Phimol eller fax: 00662 237 1887.

Når du er i Bangkok er adressen: 6 fl. Panawongs Blgd., 104 Surawongse Road (nabobygning til Tawana Ramada hotel næsten lige overfor Pat Pong). Hils fra John i Danmark.

mvh jc
Boet i Bangkok 1980-1983.

bahtman
ja find billetterne i thailand, de billetter de vil af med i danmark er vist kun fra thai,
du kan evt ogs:aa-l k:ee-lbe biletterne i lufthavnen, i thailand

falang yao
Hej Allesammen,
I er forhåbenligt klar over at I kan bruge nogle af jeres "bonus point" til at købe indenrigs billetter med Thai Inter. Jeg skal undersøge om de nærmeste betingelser for benyttelse af disse point. En dag var jeg hos Thai Inter i KBH og hørte lige dem der var foran mig at de kunne også bruge disse point til familie medlemer(nær) bare at de skulle rejse med indehaveren af bonus.
M.v.h., M. Rasmussen Cool
Redigeret af falang yao d. 19/12-2004 20:58
Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk

kanut
hej.

Ja, de der bomus point er jo udemærket, men jeg har lige lidt svært ved at finde ud af hvordan det virker, det kunne være skønt om jeg forstod systemet, for jeg har da opsparet 10000 point, og det har min kone jo også , min søn får så sine første point nu på den næste tur, nogle har fortalt mig, at man kan bruge de poing man opsparer på ture til Thailand, allerede når man lander i Bangkok, det kunne jo være smart, for så kunne sønnen også rejse på poing.
jeg ville være gladGrin om der var nogle der kunne forklare mig lidt om
Bonus point systemet.

Med venlig hilsen og god jul ( der er lige faldet 10 cm sne, det er ret pænt Smile )

ewm.

Christian
Hej.
Jeg skal til Thailand midt i januar og skal flyve indrigs til Hatyai. Det koster 30.000 point for retur. Lad være med det og gem hellere. Jeg fik billet ved Air Asia for 1300 bht one way.

Mvh./Christian

surin
ja og så når man tænker på at 65000 point giver en gratis retur kbh-bkk

John
Hej

Hvis man rejser regelmæssigt til Thailand, kan det ikke betale sig at bruge sine opsparede miles på indenrigsflyvninger, gem den til du har 65000 miles, Så kan du flyve til feks. Japan eller Manila og retur via Bangkok. Jeg har lige modtaget 2 billetter på opsparet miles, København- Bangkok, for den nette sum af lufthavnsskatten 868 kr. GrinGrinGrinGrinGrinGrin
Billig ferie

Du kan læse mere om det her:
http://www.thaiai...Awards.htm

John Grin
john@dansk-thai.dk

http://www.j-s.dk/hus
Pescator
Hmmm. Men du betaler stadig mere end dem der er ansat i flybranchen Smile
ถามเมียไปทำไมอยากรู้อยากเห็นหรือ

surin
Pescator skrev:

ja sådan er det vi har vel alle lidt ekstra fordele på vores arbejdspladsGrinGrin

falang yao
Pescator skrev:

Hej Pescator,
Du skal være ærlig når du slynger sådan påstande:
Du skal lige fortælle at:
1) Du bliver beskattet af dine 90% billetter (skal lægges til den pris du giver).
2) Hvis John og dig står i BKK og skal hjemme, vil han komme med og du bliver tilbage til måske næste afgang vel vidende at der var 8 ledige pladser på flyet ( for SAS er fragt mere værdifuld end dig på den billet du har givet mindre end 868krFrown for) , eller via Tokyo-London-CPH.
M.v.h., M. Rasmussen Cool
falang-yao@dansk-thai.dk

falang yao
Christian skrev:
Hej.
Jeg skal til Thailand midt i januar og skal flyve indrigs til Hatyai.
Mvh./Christian

Hej Christian,
Er det fornuftigt at rejse til Hat Yai lige nu. Jeg vil personligt ikke gøre det , selv om jeg var i Song Kla for 3år siden, men denne gang var det anderledes,og det vildeste jeg oplevede/hørte om var at på natkluben lige overfor Pavillion Hotel hvor jeg boede,havde en lokal gangster skudte en rival. De har også den Grimmeste havfrue (hvalros) jeg nogensinde har set ved Samila Beach.
Pas på dig selv, selv om man har kun hørte om angreb på politi folk,embedsmænd,munke m.m. men ikke på turister.
God Jul og Godt Nyt År.
M. Rasmussen Cool
falang-yao@dansk-thai.dk

Spring til debat: