Se indlæg
 Udskriv debat
invitation til danmark
Chatten
Jeg har kigget og kigget, men jeg kan ikke finde den invitation jeg skal 'udfylde' for at min kone kan søge om visum igen. nogen der ved hvor den kan findes?

Mvh

Lasse
 
Hep
Den er her:


http://www.ambban...ronisk.doc


Mvh
Hep
 
Duffi
Jeg kendte ikke til denne formular og har derfor lavet min egen version, som indeholder stort set de samme oplysninger bortset fra ID nr. og fødselsdato, med dette fremgår vel af selve visa ansøgningen. Er der nogen som ved om dette kan accepteres af ambassaden eller om jeg bør starte forfra og bruge denne officielle formular?
 
Hep
rutberry skrev:
Jeg kendte ikke til denne formular og har derfor lavet min egen version, som indeholder stort set de samme oplysninger bortset fra ID nr. og fødselsdato, med dette fremgår vel af selve visa ansøgningen. Er der nogen som ved om dette kan accepteres af ambassaden eller om jeg bør starte forfra og bruge denne officielle formular?


Jeg vil umiddelbart tro at det ikke er noget problem sålænge at den indeholder mere eller mindre de samme oplysninger. Måske vil det være en god ide at tjekke med ambassaden først - man ved aldrig helt hvor meget de går op i det desværre.
 
Spring til debat: