Se indlæg
 Udskriv debat
LOSO Live in Copenhagen
falang yao
Hej alle LOSO Fans,
Jeg kan hermed oplyse jer at LOSO kommer og giver koncert i København/Nørrebro Hallen fredag den 28 JANUAR 2005. Jeg kommer tilbage med yderligere oplysninger. Forsalg af billeterne foregår fra Dan-Thai-klub i Holmbladsgade og koster 180 kr. Jeg glæder mig til at se LOSO optræde "live".
For jer "jyder" som bliver forfordelt ,kunne man måske arrangerer en bustur fra fx. AARHUS-København . Jeg har en ex-kollega(tvangspensionist) som kører turistbus af og til og jeg vil gerne spørge på jeres vegne hvis i er tilstækkelige mange (måske 15/20stk.) om hvad sådan en tur vil koste.Det eneste jeg vil få ud af det, er en selvtilfredstillelse, hvis det kunne lykkes Smile.
M.v.h., M. Rasmussen Cool

P.S.:Så kunne man mødes før eller efter og se hvem der gemmer bag det pseudonym:"Falang Yao", "Surin" ,"John", "Stampe" m.m. for ikke at glemme alle jer andre .Og så kunne ham "Vrikke Rasmus" give den Cola han skylder.GrinGrin
Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk

surin
hvis ikke jeg er på job så kunne det da være sjovt at mødes evt. på thairesturant til en bid mad før koncerten

K K
Det lyder meget godt det med bus fra århus-kbh. det kunne være fedt hvis andre er med på det. det er jeg i hverfald!Grin

falang yao
Hej JK,
Jeg har lige sendt en mail til min x-kollega om forespørgsel på busturen AARHUS/KBH , alternativt Sjællands Odde/Kbh og retur. Jeg kommer lige så snart at jeg har modtaget svar fra ham. Kryds fingerne.
falang-yao@dansk-thai.dk

John
Hejsa

Fin ide.
Jeg har bare et problem, min kone bryder sig ikke om LOSO, og jeg kender dem ikke, så vi kommer nok ikke!

John Grin
john@dansk-thai.dk

http://www.j-s.dk/hus
jens
er der ikke nogle der kunne finde et link til noget musik med dem da konen sighun ikke kender dem.
Storebæltsforbindelsen har jo en god pris på en aftenbillet den kunne vi nærige jyder jo benytte os af.
MVH
Jens

Webmaster
Hejsa,

Jeg fandt et lille link til nogle af deres tekster:

http://www.ethaim...s/loso.php

Og hvis du har Windows Medie Player installeret, så prøv følgende link:

http://www.thaiwo...m/loso.wvx

Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
falang yao
Hej allesammen,
Kim/Webmaster har haft besvær med at få fat i ThaiKim(Siam Orchid restaurant-Siam Market-Dan.Thai.Club m.m.og koncert arrangør) for at få nogle detajler om koncerten. Jeg fik fat i ham på sin mobil nr. 30 55 51 30 ,man kan bestille billetter på det nr., og jeg fik lidt at vide om programet:
-Kl. 18oo åbnes dørene til Nørrebro Hallen.
-Der vil være underholdning fra et eller anden band som opvarmning.
(min "papsøn" og hans venner(7stk) som er ivrige LOSO fans og øver på alle deres nummer, syntes ikke at de selv var dygtige nok til at optræde som opvarmningsband og de er ved at mangle en trommeslager).
-Ca. kl.22oo kommer LOSO på scenen og giver deres koncert.
-Ca. kl.02oo (lørdag morgen) slutter festen.

Og til vores jydske venner ,
"A" har fået kontakt med kollegaen,som skal spørge Vognmanden om priserne på busturen. Han foreslå at I bliver samlet op ved Sjælland Oddes færgeleje (busen kommer fra Rørvig) ved ca.15/1530 og kører til KBH/Nørrebro hallen, og returen efter kl.02oo over Storebæltsbroen til AARHUS.
Er der nogen OVERTHERE som vil påtage sig at finde ud af hvor mange i bliver og svarer here . Kommer straks tilbage når jeg har fået tilbudet.
falang-yao@dansk-thai.dk

K K
Vil det sige at vi skal selv sgr for at komme til sjælland? men vi blir kørt til århus når koncert er færdig? PS hva kommer det til at koste så`?

falang yao
Hej JK,
Vi bliver nød til at droppe den løsning da det vil blive for dyrt.Returen over Storebæltsbroen til AARHUS var fordi Mols linien sejler ikke om natten efter koncert afslutningen.
Så går vi over til plan B, som går ud på at I bliver hæntet ved Sj.ODDE og kørte til Nørrebro Hallen ,så kører busen tomt tilbage til Rørvig og kommer næste morgen(lørdag) efter morgenmaden for at køre jer til Sj.ODDE . Han regner lige på en "vennerpris".

P.S.:han foreslår også at man kunne kontakte en af AARHUS turistbuser og høre om prisen for sådan en tur. Rutebil AARHUS-KBH,
ved jeg ikke hvor de har endestationen,og så skal man transporteres videre til Nørrebro Hallen.
falang-yao@dansk-thai.dk

nutte
Jeg vil høre om det er hele bandet der kommer og spiller eller er det kun loso alene der kommer med hans gitar så ham for ca. 2 år siden der var har her i danmark alene ?

http://Haibjørnsvej 49
falang yao
Hej Nutte,
Det er svært af få nogle ordentlige oplysninger fra ham thai Kim. Men på den lille folder som min stedsøn har fået står der:
โลโช เต็มวง (Undskyld, men mit thai er ikke hvad der har været, jeg kan meget på thai untaget sproget) !!,min autoriseretGrin translatør siger at der står "Alle sammen" (hele bandet: SEK-JAJ-GAN-) og jeg må tro på hende .
Den 5 Februar er de i ZURICH /Schwiez.

M.v.h., M.Rasmussen Cool
Redigeret af falang yao d. 08/01-2005 12:12
falang-yao@dansk-thai.dk

K K
Ja og hvis nu vi bliver hentet om morgen hvor skal man så sove henne osvShockSad

Maltese Falcon
tja så beklager jeg at måtte meddele at i desværre ikke kan komme med Smile
så er der også bare mere loso til os andre(mig...) 555555

PfftCool

surin
hvad med at tage toget/bussen hvis i alligevel ikke kan blive kørt hjem efter konserten men først næste morgen så køre toget jo igen

falang yao
JK skrev:
Ja og hvis nu vi bliver hentet om morgen hvor skal man så sove henne osvShockSad

Hej JK,
Jeg er ved at undersøge om Thai Corner eller Thai Esan 1 Restaurant vil åbne i 2/3 timer efter koncerten og måske lave en gang nuddle suppe (jeg skal påpege at p.t., er det ønsketænkning fra min side) hvis de skal alligevel tilbage til butiken med resten af maden som de ikke fik solgt til koncerten , samt pot /pander .Og så kunne bussen hente jer derfra.
Jeg har bedt kollegaen om at indhente et nyt tilbud på : Sj.Odde-KBH-hvile til kl.3-4 tiden, for så at køre tilbage til Sj.Odde.(Jeg skal nok sørge for mad og drikke til chaufføren).
I HAR STADIG IKKE FUNDET UD AF OM HVOR MANGE I BLIVER.

P.S.: Er der nogle her i forumet (Vognmand/Chauffør) som har kendskab(bedømme) til det tilbud vi fik, er det rimeligt/billigt, selv har jeg ingen annelse om det.
Redigeret af falang yao d. 30/04-2006 22:08
falang-yao@dansk-thai.dk

falang yao
Maltese Falcon skrev:
tja så beklager jeg at måtte meddele at i desværre ikke kan komme med Smile
så er der også bare mere loso til os andre(mig...) 555555

PfftCool

Så, så, Maltese ikke ondskabsfuld, ellers kommer jeg efter dig og tager din trehjulet cykel fra dig GrinGrinGrin

Min Papsøn har lige købt billet i Thai forretningen "DENN JAI" i Reventlowsgade, lige overfor udgangen fra Hovedbanegården mod Istegade og Reverdilsgade. Thai Esan Market og Thai Video har åbenbart ikke hørte om koncerten, det er nok fordi de er mere til "PUMPUAN" og lignende ISAAN musik.

Redigeret af falang yao d. 11/01-2005 23:45
falang-yao@dansk-thai.dk

nutte
Min kone var inde og købe billet til loso hun hun kunne ikke få at vide hvor mange der kommer fra loso er der nogen her inde der ved hvor mange der kommer ?

http://Haibjørnsvej 49
falang yao
Hej Nutte,
Jeg må desvære give dig ret, de forretninger som sælger billeterne aner intet om de forskelige detaljer omkring koncerten,de skal bare sælge billetter. P.t. er der stadig ikke lavet nogle posters(plakater) om LOSO, kun en lille folder som din kone har måske fået udleveret hvori som jeg skrev tidligere på thai at alle tre medlemmer fra LOSO kommer. Elendigt PR. Jeg vil prøve at få fat i (thai)Kim og få mere at vide.
falang-yao@dansk-thai.dk

falang yao
Hej LOSO fans,
Her noget nyt (uden at være det) fra Øst fronten. Her til aften (mandag) var jeg en tur forbi Siam Orchid Restaurant og fik så en sludder med (thai) Kim.
-Han bekræfter at hele bandet kommer til KBH. (til Nutte).
_P.g.a. uoverstemmelser med Denn Jai , er det ikke muligt at købe billetter i den forretning fremover.Sad
-Billetter kan efterfølgende købes i Siam Orchid Restaurant på Amager Boulevard eller ved indgang til Nørrebro Hallen d. 28/1/05. Samme pris 180 kr.(ingen mulighed for billetkøb via billetnet)
-Det vil være muligt at købe thai mad og drikkevarer på stedet.Pfft
Jeg kan ikke komme i tanke om noget andet.Ellers spørg bare.
falang-yao@dansk-thai.dk

Spring til debat: