Se indlæg|
EBT
|
|
|
Lagt på d. 06/10-2005 19:47
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Hej. Accepterer banker i Thailand "Electronic Bank Transfer" fra for eks. PayPal eller lignende. Er der nogen der der har erfaringer om det ? På forhånd tak. Eat og Finn |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 06/10-2005 20:15
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Hejsa Eat og Finn, Jeg er næsten overbevist om at PayPal virker over hele verden (lige bortset fra Nordkorea måske). Ups, fandt lige et brugbart link til Jer: - https://www.paypa...es-outside Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
|
Lagt på d. 06/10-2005 21:28
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Hej. Tak for respons, men .... Users in these countries cannot withdraw funds to their local bank account electronically or by paper check. They can withdraw funds to a U.S. bank account. Costa Rica Dominican Republic Iceland Israel Luxembourg Malaysia Thailand Turkey Venezuela men tak alligevel, så fik jeg svaret. Redigeret af d. 06/10-2005 21:30 |
|
|
|
| Duffi |
Lagt på d. 09/06-2007 19:30
|
|
Begynder ![]() Antal indlæg: 17 |
I dag kan jeg kun finde denne besked på www.paypal.com ivedr. Thailand, hvilket kunne indikere at det måske nu godt kan lade sig gøre at overføre penge til Thailand med PayPal, hvilket jo ville være en billig løsning: Send. Receive. Withdraw to a Local or U.S. Bank Account. Send and receive payments in these countries. Withdraw from your PayPal account to your in-country bank account or to a U.S. bank account. Er der mon nogen som har erfaringer med dette? På forhånd tak. |
|
|
|
| laodenmark |
Lagt på d. 09/06-2007 20:02
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 405 |
Man kan også sende via. www.ikobo.com Koster vist 4%. de sender et debit kort til modtager, Som så kan hæve i ATM. Normalt er der en mdr. sende begrænsning på 500 us $. men det kan sættes op. Pengene bliver trukket fra enten Visa eller Mastercard. virker nemt og sikkert |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.