Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Var ude at koere en tur med Ning igaar, fandt en lille udsigtspost, hvor vi kunne sidde og kigge ud over Chalong.
Jeg havde da set skiltet, men jeg kunne ikke se nogen aber.
Mens jeg saa sad og noed en stille Chang, ja saa var det lille monster foran mig og gik til angreb paa mig.
Efter en lille fight med abekatten forsvandt den, men da jeg saa ville tage et foto af skiltet ovenfor, ja saa kom den lille satan og proevede at rykke neglen af min storetaa med taenderne, om det gjorde ondt, ja gu gjorde det ondt.
Suk...............Redigeret af Suk Rak Ning d. 13/06-2007 02:51
Ja det var noget af en oplevelse, men en ting fandt jeg da ud af, jeg har bestemt ikke abetaekke ..............
Den skulle ha' haft 1 aar i " monkeyhouse " 55555
Mvh. Abemanden............
Der var 2 busser med Japanere, som raabte og skreg under fighten, haaber da, at de fik nogle gode billeder...........Redigeret af Suk Rak Ning d. 13/06-2007 07:08
Godt billede Suk, ikke nemt at tage.
Det var i sådan en situation man kunne ønske at have sin elektriske myggezapper med i form af en tennisketcher.
Kan huske engang jeg sad og spiste morgenmad på den lille ø koh Lipe ud for Tarutao i Sydvestthailand.
Bedst som jeg sidder og snakker med en lokal thailænder, kommer der en behåret hånd op på bordet og snapper mine toasts!
WTF? Nåeh, det var Lor, "Smukke", en vild men lidt for husvant makak abe som lige havde tørret mig for morgenmaden.
Jeg tror også jeg har et billede af yngste søn, som han ser ud, mens aben snupper hans popcorn i Krabi, skal lige lede det frem.