Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
|
Stable Lodge/ Half way to Christmas
|
|
|
Lagt på d. 20/06-2007 10:27
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
[img]http://dansk-thai.dk/images/ppimages/720/Halfxmas.gif[/img] is not a valid Image. |
|
|
|
|
Lagt på d. 20/06-2007 10:41
|
|
Ja det er sgu godt det ikke er mig som skal spise der føj bamsen |
|
|
|
| Stampe |
Lagt på d. 20/06-2007 10:49
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 305 |
Ja bamse ! du fik vel nok sidst vi var der ![]() Tænker på den medisterpølse ![]() ![]() ![]() og det oksekød der blev forvandlet til Svinekød på Grillen.. ![]() ![]()
![]() Hilsen Stampe |
|
|
|
|
Lagt på d. 20/06-2007 11:05
|
|
Stampe Ja det er rigeligt til at jeg aldrig spiser der mere Det sure kød de serverer Ja men de har jo den fantastiske grill som forvandler oksekød til svinekød ![]() bamsen |
|
|
|
| dutling68 |
Lagt på d. 20/06-2007 12:26
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1381 |
jeg var der nu sidste jul og det var okej mad vi fik der ingen tivl om det
Jeg brugte de fleste af mine penge på sprut, kvinder og hurtige biler. Resten ødslede jeg væk...........
|
|
|
|
| ben |
Lagt på d. 20/06-2007 13:34
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 438 |
Bamse; fortael, fortael! HVad skete der? Skaal! |
|
|
|
|
Lagt på d. 20/06-2007 13:49
|
|
Jeg har venner der er kommet 20 år på Stable Lodge. Denne uge ville de have 1450 Bath for et dobbeltværelse uden morgenmad, medens prisen incl. morgenmad på NANA var 1250 Bath. Når du ser menukortet på "stalden", nu, skal du huske at se nederst på kortet, priserne er uden moms og betjening, så når du får regningen, får du nærmest en prop. Deres Julebord, vil jeg betragte som ringere end "ta selv bordet ","Hos >Robert" på Vesterbrogade. De forsøger efter bedste evne at ødelægge hotellet. |
|
|
|
|
Lagt på d. 20/06-2007 14:19
|
|
Davser Ben Jo mig og stampe gik ind på stable og skulle spise, Jeg fandt ud af atder var buffet den dag, Og gik ned og tog noget kød, et par stykker oksekød, ![]() og lidt andet blandt andet noget medister og afleverede det til pigen ved grillen. Da jeg endelig fik det igen, var der sket en trylle kunst med maden,,de stykker oksekød var forvandlet til svine kød ![]() ![]() Ja vi grinede godt af det,og undre os over om de også kunne forvandle det til guld.. Men ok jeg begyndte at spise det medister,, men det var edder surt, det var rigtigt dårligt, så jeg brækkede mig ud på tallerkenen, godt at stampe stadig ikke havde fået sin mad. Men så ja så turde jeg ikke spise mere, på det sted, Det var det, men jeg har da før spist derinde for over 1 år siden, godt nok en platte ,som var yderst god. bamsen |
|
|
|
| Frank |
Lagt på d. 20/06-2007 20:42
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2141 |
Vi har for ganske nyligt boet på Stable Lodge. Jeg kan bekræfte, at de "skjuler" den egentlige pris ved at skrive uden moms og service. Det gælder både for værelser og menukort. Det synes jeg er dårlig stil. Jeg fik ikke prøvet smørrebrødssedlen, men priserne lå på bath 85-125 pr. stk. og dertil moms og service. Andre skadinaviske retter lå alle på bath 325. Jeg blev nødt til at prøve én - den smagte ok efter en måned på ris og nudler, men portionen var ganske lille. Prisen på "alt hvad du kan spise" BBQ mandag til fredag: bath 495. Det, der ligger fremme om fredagen, har ligget fremme hver dag siden mandag. Bon appetit. Alt i alt et pænt, lille værelse og en ok restaurant, men med priser, som 40 % for høje. Redigeret af Frank d. 20/06-2007 20:43 |
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 20/06-2007 20:59
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2610 |
bamsen skrev: Davser Ben Jo mig og stampe gik ind på stable og skulle spise, Jeg fandt ud af atder var buffet den dag, Og gik ned og tog noget kød, et par stykker oksekød, ![]() og lidt andet blandt andet noget medister og afleverede det til pigen ved grillen. Da jeg endelig fik det igen, var der sket en trylle kunst med maden,,de stykker oksekød var forvandlet til svine kød ![]() ![]() Ja vi grinede godt af det,og undre os over om de også kunne forvandle det til guld.. Men ok jeg begyndte at spise det medister,, men det var edder surt, det var rigtigt dårligt, så jeg brækkede mig ud på tallerkenen, godt at stampe stadig ikke havde fået sin mad. Men så ja så turde jeg ikke spise mere, på det sted, Det var det, men jeg har da før spist derinde for over 1 år siden, godt nok en platte ,som var yderst god. bamsen Godt skrevet Bamsen, jeg sidder sq stadig og griner ![]() Sikken en oplevelse, det har jeg trods alt aldrig proevet, men jeg braekkede mig engang ud over hele bordet nede paa Copenhagen bar i Pattaya efter at havde indtaget ca. 20 Chang og naesten 2 flasker fisk....
Redigeret af Suk Rak Ning d. 20/06-2007 21:02 ![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
| kanut |
Lagt på d. 21/06-2007 01:13
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 601 |
Jeg bor på Stable lodge når jeg er i Bangkok, men jeg spiser der aldrig, jeg går på suda.
MAN ARBEJDER FOR AT LEVE
MAN LEVER IKKE FOR AT ARBEJDE ![]() |
|
|
|
| ben |
Lagt på d. 21/06-2007 05:12
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 438 |
Jeg var nede ogfaa platten der forleden - og et par snaps. Ikke noget at klage over som saadan andet end de kommer med kun 3 soelle skiver rugbroed til en hel platte...men nemt nok at bede om mere. Jeg har aldrig taget grill-buffett da det ikke er specielt Dansk og det er derfor jeg kommer der jo. ![]() Hotellet maa have form mange stamgaester siden de kan komme opmed saadanne priser for et 2 stjernet hotel. Skaal! |
|
|
|
| kanut |
Lagt på d. 21/06-2007 09:20
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 601 |
Ok Stable lodge er lidt slidt og koster lidt for meget, men jeg kan som stamkunde godt lide at være der.![]() Jeg sad i går og læste en arktike om vandrehjem i Danmark, det koster 500 kr for et værelse med køjesenge og køkken og toilet på gangen, det er dyrt synes jeg. ![]() Men pyt nu med det, der er jo frit valg på alle hylder i Thailand, så man kan jo bare bo et andet sted ![]() jeg glæder mig, for jeg skal til stable lodge på lørda til Mandag ( skønt)
MAN ARBEJDER FOR AT LEVE
MAN LEVER IKKE FOR AT ARBEJDE ![]() |
|
|
|
| Hawk |
Lagt på d. 21/06-2007 15:42
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 12 |
Jeg har spist en del gange på Stable de gange jeg har været i Bangkok, og har nu egentlig været ret tilfreds. Dog er jeg enig i at det er lidt dyrt, og ikke særlig god stil at moms og service kommer oveni. Jeg har aldrig boet der, men havde faktisk overvejet det næste gang jeg skal afsted om nogle måneder. Hvordan er værelserne og service på selve hotellet? |
|
|
|
| Top High Class Fashion |
Lagt på d. 21/06-2007 16:00
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 398 |
Hej Jeg kommer der en del og syntes alt er ok ogsaa maden Leo |
|
|
|
| larsen99 |
Lagt på d. 21/06-2007 17:13
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 372 |
Jeg var der i juli 2005 og havde ikke noget at klage over, og vi rejser til Thailand 4. juli og vil igen bo på stable lodge et par dage inden vi rejser videre rundt i Thailand
![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 21/06-2007 22:08
|
|
Når NANA hotel, en klasse bedre, med dejligt swimmingpool. koster 250 Bath mindre per døgn, og inclusive morgenmad, skal man da være meget rig for at vælge "Stalden"![]() |
|
|
|
| Hawk |
Lagt på d. 21/06-2007 22:16
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 12 |
Mener du/I at værelserne er bedre på Nana end i "Stalden"? Jeg har boet på Nana og var måske uheldig, men det værelse jeg boede på var ikke særlig godt, men der er måske forskellige standarder? Er værelserne så ringe på Stable? Jeg ved der er morgenmad på Nana, men synes ikke der er særlig hyggeligt. Det synes jeg til gengæld der er i haven på Stable. |
|
|
|
| larsen99 |
Lagt på d. 21/06-2007 22:47
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 372 |
Hawk skrev: Det er nok også mere børne venligt på stable, vil jeg tro.
Mener du/I at værelserne er bedre på Nana end i "Stalden"? Jeg har boet på Nana og var måske uheldig, men det værelse jeg boede på var ikke særlig godt, men der er måske forskellige standarder? Er værelserne så ringe på Stable? Jeg ved der er morgenmad på Nana, men synes ikke der er særlig hyggeligt. Det synes jeg til gengæld der er i haven på Stable. ![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 21/06-2007 23:52
|
|
Hvad er mere børnevenlig på stable Der render da også mænd rundt med deres thaipiger,på stable Og værelserne på nana er da udmærket til den pris Jeg har aldrig været oppe på stables værelser,så dem kender jeg ikke noget til. Men deres mad puha efter sidste gang, det var godt jeg brækkede mig, ellers havde jeg sikkert været syg,a f det dårlige sure mad de serverer Men det glæder mig da, at der er nogen som har fået god mad dernede,for det har jeg da selv,engang da erik var der Fin platte,ikke noget at klage over,og en god årgang colalight, ![]() ikke noget at klage over. Men jeg har sikkert været møj uheldig,med min mad,uden tvivl,fordi jeg tror da ikke at de serverer dårligt mad med vilje. bamsen |
|
|
|
Side 1 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.