Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
|
Stable Lodge/ Half way to Christmas
|
|
|
Lagt på d. 22/06-2007 07:59
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Godt man ikke kommer sådan nogle fine steder, næ hold i jer til de små thai køkkener, der får man god mad. ![]() ![]() |
|
|
|
| jpo |
Lagt på d. 22/06-2007 09:36
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 797 |
stalden nej tak, bor på chatracourt det ligger lige lidt efter honey hotel [url]www.chatracourt.com/eng.asp[/url] (rigtige søde mennesker) Redigeret af d. 22/06-2007 09:42 |
|
|
|
|
Lagt på d. 22/06-2007 10:40
|
|
Man skal altså være lidt ualmindelig, hvis man vil betale 250 Bath mere per døgn plus morgenmad for "Stalden", sammenlignet med NANA hotel, der også har et fint hotel, og en natclub der har åbent hele natten. Nu er jeg ikke så meget for dyre hoteller, så jeg bruger Thai House Inn, der ligger i den lille smøge mellem soi 7 og soi 5, lige ved den ret ukendte Beergarten. Hotellet er ejet af en ænglænder, Jim Arthur, der sørger for ordentlig rengøring, aircon kan køre uden nøgle, og så kan man kravle hjem fra Beergarten i soi 7, pris 700 Bath |
|
|
|
| Theobald |
Lagt på d. 22/06-2007 11:03
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 18 |
Jeg er kommet på Stablelodge gennem de seneste 7 år og aldrig oplevet noget negativt om stedet. - Det er et hyggeligt hotel, og maden er rigtig rigtig god. Mange danskere kommer der jævnligt for at få tilfredsstillet deres lyst til stegt flæsk og persillesovs, og den findes ikke bedre noget sted i Danmark. Priserne på værelser og mad finder jeg er særdeles rimelige. Personalet er søde og stedets beliggenhed er roligt og centralt. Hotellet har også et dygtigt og velfungerende turbureau.
Redigeret af Theobald d. 22/06-2007 11:09 |
|
|
|
|
Lagt på d. 22/06-2007 11:13
|
|
Theobald skrev: Jeg er kommet på Stablelodge gennem de seneste 7 år og aldrig oplevet noget negativt om stedet. - Det er et hyggeligt hotel, og maden er rigtig rigtig god. Mange danskere kommer der jævnligt for at få tilfredsstillet deres lyst til stegt flæsk og persillesovs, og den findes ikke bedre noget sted i Danmark. Priserne på værelser og mad finder jeg er særdeles rimelige. Personalet er søde og stedets beliggenhed er roligt men centralt. ![]() Det er ikke rigtigt det du siger Jeg kender mange steder i danmark hvor maden er bedre, og de serverer ikke dårligt mad ( surt kød.) Men jeg er inponeret af at deres grill kan forvandle oksekød til svine kød, sådan en gril har jeg aldrig set før... ![]() eller mon det er personalet, ![]() som har mere travlt med at snakke og hygge sammen, og ikke se hvad de laver. Det tror jeg Men ok man kan jo bare holde sig væk fra stable, hvis man er utilfreds, så heldig er man bamsen Redigeret af d. 25/06-2007 02:18 |
|
|
|
| latour82 |
Lagt på d. 22/06-2007 11:34
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 377 |
Man kunne også lade være med at spise Dansk mad i Thailand .Men hver sin lyst .Personligt har jeg aldrig bare nærmet mig en dansk resturant dernede, og kommer med ret stor sikkerhed heller aldrig til det. Dertil er jeg alt for glad for det lokale mad ![]() Niels |
|
|
|
|
Lagt på d. 22/06-2007 12:15
|
|
Godt latour 82. så det ikke kun mig der har den samme mening om det ![]() ![]() ![]() Jeg må indrømme jeg prøvet at spise dansk mad i thailand, og jeg må sige hvergang er jeg blevet skuffet. Den eneste gang jeg synes jeg har fået noget dansk mad var 3 stykker smørrebrød fra en biks i jomtien i soi 7. Det var noglelunde til at spise, men de gange jeg har prøvet varmt mad er jeg blevet skuffet hvergang. ![]() ![]() ![]() Ps Også er det også p.... dyrt, hvorfor betale i dyre domme når man kan få noget super lækkert mad på thaikøkkenerne. Ja man kan blive mæt for under 100 bath med drikkelse, hvor man skal betale uha mange bath de dyre farlangsteder. Også er de oz mere hyggeligere mange gange, i stedet for at sidde sammen med en masse farlanger. Redigeret af d. 22/06-2007 12:30 |
|
|
|
| pbludon |
Lagt på d. 22/06-2007 15:06
|
|
Begynder ![]() Antal indlæg: 14 |
Jeg selv kunne aldrig drømme om at bo på Stalden, værelserne er under al kritik. mad er ok, men dansk mad i Thailand er ikke lige mig. Var også bedre da Budha var der. Jeg selv holder til på Nana hotel.. |
|
|
|
| joensen |
Lagt på d. 24/06-2007 19:14
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 142 |
Jeg forår ikke al den kritik der er af Stable Lodge, jeg har boet der mange gange, og manden er da udmærket og servicen er da også i top. Værelserne er der skam heller ikke noget at klage over, og så er der også meget børne venligt, lige meget om der kommer et par mænd med deres Thai damer, min kone er da også Thaier. Bare fordi man har fået byttet et stykke bøf med svin på gillen behøver man da ikke at hælde alt det gyll d, vorherre bevares, hvor er det typisk dansk, jeg bliver helt flov. Stable Lodge er et af de få steder i Thailand de kan lave andet end thai mad. ![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 24/06-2007 21:08
|
|
du må jo have penge nok, når du ikke nævner prisniveau på både værelser og restaurant, men ellers har du da ret.![]() |
|
|
|
| prasat |
Lagt på d. 24/06-2007 22:47
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 660 |
det eneste der er fedt ved stable er at det ligger tæt på lolitas. har kun boet der en gang og gør det ikke mere, vil gerne have noget mere kvalitet, men efter vi har fået lejligheden bor vi ikke på hotel i bkk. prasat |
|
|
|
|
Lagt på d. 25/06-2007 02:17
|
|
joensen skrev: Jeg forår ikke al den kritik der er af Stable Lodge, jeg har boet der mange gange, og manden er da udmærket og servicen er da også i top. Værelserne er der skam heller ikke noget at klage over, og så er der også meget børne venligt, lige meget om der kommer et par mænd med deres Thai damer, min kone er da også Thaier. Bare fordi man har fået byttet et stykke bøf med svin på gillen behøver man da ikke at hælde alt det gyll d, vorherre bevares, hvor er det typisk dansk, jeg bliver helt flov. Stable Lodge er et af de få steder i Thailand de kan lave andet end thai mad. ![]() Jamen jeg kan da godt forstå du bliver flov, og det har du da helt ret til at være Det burde ellers være den /dem som ejer stable som burde være flove at servere surt kød/dårligt ![]() Og forlange penge for det. ![]() Men DEn trylle grill de har, Ja den er fantastisk,men jeg mente nu ellers jeg prøvede at skrive det som lidt sjovt.Men jeg forlanger jo ikke urimeligheder af dig,så det opfattede du ikke ![]() bamsen |
|
|
|
| jpo |
Lagt på d. 25/06-2007 10:53
|
|
jeg fik en mave forgiftning på stalden, det var helt tilbage i 1997 den havde jeg i 3 uger. så nu griner i ikke vel. en stor tatar med ræ æggeblomme. og så må der grines, hvor dum kan man være. |
|
|
|
|
Lagt på d. 25/06-2007 10:56
|
|
Jpo Ja men det er jo ikke til at vide, hvor mange som får råden kød på stable, Jeg var bare heldig at jeg brækkede mig på stedet af det rådne kød de serverer. Men jeg håber da at den /dem som ejer det får råd til at købe frisk kød an dag og så giver folk noget ordentligt at spise Og jeg var lige ved at sige,,,,,måske er det en af dem som her roser det lortested der bliver syg næste gang. bamsen |
|
|
|
| jpo |
Lagt på d. 25/06-2007 11:00
|
|
det skal lige siges at efter min mave forgiftning tilbage i 1997, har jeg spist mange gange, ja næsten hver år på stalden, og da har det været ok |
|
|
|
| pbludon |
Lagt på d. 25/06-2007 13:47
|
|
Begynder ![]() Antal indlæg: 14 |
Igen.. Jeg mener at hvis man skal betale ca. 1400 bath for et værelse skal det sgu også være iorden. Servisen og maden er blevet ringere efter at Erik Budha er holdt op. Jeg kender en del der ikke gider Stalden mere, mig selv incl. ![]() |
|
|
|
| jpo |
Lagt på d. 25/06-2007 17:21
|
|
jeg giver dig helt ret, og pigerne der serverer er pisse sure, men når der kommer en enlig mand, så smiler de meget, den eneste der altid er glad og smiler, er ham den lille ladyboy, hvad siger i andre |
|
|
|
Side 2 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.