Se indlæg|
Moedes
|
|
| huratho |
Lagt på d. 21/06-2007 09:05
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 913 |
Er der interesse for at vi engang imellem moedes et eller andet sted her i Thailand. Det kunne da vaere sjovt at faa sat ansigter paa jer, som skriver. Jeg ved godt at der er mange af jer som har lagt billed ind, men papir er jo taknemmelig. Maaske er det bare en sindssyg ide, eller hvad? Hugo ![]() At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let. |
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 21/06-2007 09:13
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2610 |
Fed ide'.................Maaske vi kunne samles til en eller anden hoejtid, maaske jul ??????
![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
|
Lagt på d. 21/06-2007 09:38
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Hurato tager du så journalister med ![]() eller kommer du alene bamsen |
|
|
|
| huratho |
Lagt på d. 21/06-2007 09:46
|
|
Hej Bamsen Er det OK at jeg tager min kone med? Hugo ![]() At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let. |
|
|
|
| ebeth |
Lagt på d. 21/06-2007 11:10
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 586 |
Jeg skal nok maile/pb'e dig næste gang vi er i "byen"- må da se dit menageri! Det er en stor have I har! Hvor i ChiangMai ligger den? Det er rigtigt, at det er sjov at få sat ansigter på folk, hvilket jeg fik på adskillige ved Carabao koncerten på Christiania. |
|
|
|
|
Lagt på d. 21/06-2007 11:27
|
|
Davser Det er altid lidt sjovt at få sat ansigter på folk Og de gange jeg har mødt folk fra dansk-thai har det været hyggeligt. bamsen |
|
|
|
| ebeth |
Lagt på d. 21/06-2007 11:54
|
|
Bamsen, hvis kone ikke har meget tilbage af højre pegefinger -og som selv er ved at slå alle sommerfugle ihjel på Sydsjælland ![]() Du sku' ha' taget til byen den aften.... ![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 21/06-2007 11:57
|
|
davser Ebeth Ja men det ville jeg ikke min kone mangler sgutte noget af sin finger men jeps jeg har min egen måde at drille sommerfugle som ikke vil flyve op o be om godt vejr bamsen |
|
|
|
| huratho |
Lagt på d. 21/06-2007 12:35
|
|
Hej Bamsen Jeg mangle baade tommel og pegefinger paa hoejre haand, men jeg synes da stadig vi har godt vejr, imellem regnbygerne. Hvad har det at goere med at f.eks. at moedes. Hugo ![]() At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let. |
|
|
|
|
Lagt på d. 21/06-2007 14:38
|
|
huratho skrev: Hej Bamsen Jeg mangle baade tommel og pegefinger paa hoejre haand, men jeg synes da stadig vi har godt vejr, imellem regnbygerne. Hvad har det at goere med at f.eks. at moedes. Hugo Davs Prøv lige at se hvad ebeth skrev Og se så hvad jeg svarede på bamsen |
|
|
|
| ebeth |
Lagt på d. 22/06-2007 22:45
|
|
Ok, bamsen, det handlede om to ting: Din gamle bevægelige gif. "Pige stikker finger i munden"...var det ikke din kone? Troede du skiftede giffen fordi hun ikke havde noget tilbage af den finger! Sommerfuglen forstod du. Man kan svært hurtigt blive misforstået,så kun kolde facts fra nu af! Sorry! Jeg tror Hugo er blevet medlem efter den gif er blevet skiftet, så ikke mærkeligt han tror jeg er tosset! vh |
|
|
|
|
Lagt på d. 23/06-2007 08:22
|
|
Ebeth Ok jag fattede den ikke, men jo den var da sød den gif ikke Ja men det er når jeg falder over en gif så gafler jeg dem, og ser om jeg kan bruge dem. Jeg har lidt på lager bamsen |
|
|
|
| quickmouse |
Lagt på d. 23/06-2007 08:30
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1412 |
bamsen skrev: Ebeth Ok jag fattede den ikke, men jo den var da sød den gif ikke Ja men det er når jeg falder over en gif så gafler jeg dem, og ser om jeg kan bruge dem. Jeg har lidt på lager bamsen hej bamsen: jeg fandt lige denne side, http://www.sfast....nimgif.htm quickmouse
>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. << |
|
|
|
| pdrhan |
Lagt på d. 23/06-2007 09:05
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1323 |
Jubiii - så er det snart ferietid.....nogen herfra der er i pattaya fra 4juli....? Vi skal bo på Mountain View - skal sgu rigtigt ned og slappe af! Go sommer! Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 23/06-2007 09:25
|
|
God tur PD. din gamle kastrup dreng hæ hæ. (jeg er selv opvokset i kastrupkrogen) Gid det var mig der skulle afsted nu, men venter lige 4 måneder endnu. |
|
|
|
| pbludon |
Lagt på d. 23/06-2007 09:43
|
|
Begynder ![]() Antal indlæg: 14 |
Lyder da som en ok ide. I mine øjne skulle det så bare være væk fra larm og tourist-stederne.. Bare en tanke na.... |
|
|
|
|
Lagt på d. 23/06-2007 10:20
|
|
jsh hvornår skal du afsted jeg rejser i oktober bamsen |
|
|
|
|
Lagt på d. 23/06-2007 10:21
|
|
quickmouse skrev: bamsen skrev: Ebeth Ok jag fattede den ikke, men jo den var da sød den gif ikke Ja men det er når jeg falder over en gif så gafler jeg dem, og ser om jeg kan bruge dem. Jeg har lidt på lager bamsen hej bamsen: jeg fandt lige denne side, http://www.sfast....nimgif.htm Så se lige her http://www.animat... bamsen |
|
|
|
|
Lagt på d. 23/06-2007 10:43
|
|
bamsen skrev: jsh hvornår skal du afsted jeg rejser i oktober bamsen Hej bamse vi tager afsted 20 oktober, og vi det er ham den runde du ved nok ik ![]() ![]() vi flyver med sas denne her gang, man skal jo prøve noget nyt. Ja ok billetten var lige næsten 1400 kr billigere end thai, så der var også en lille grund der ![]() ![]() |
|
|
|
| pdrhan |
Lagt på d. 23/06-2007 15:53
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1323 |
jsh71 skrev: God tur PD. din gamle kastrup dreng hæ hæ. (jeg er selv opvokset i kastrupkrogen) Gid det var mig der skulle afsted nu, men venter lige 4 måneder endnu. jsh71....hehe Amager - altid Amager....... næste år tager vi derned og holder jul og nytår..... go tur når din tid kommer....go sommer herhjemme Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
![]() |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.