Se indlæg|
Big Buddha, Phuket
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 22/06-2007 15:53
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2610 |
Saa er der lidt billeder til dem der har lyst til at kigge lidt, det er billeder fra den store Big Buddha der er ved at blive bygget her paa Phuket. Go' fornoejelse.... ![]() [img]http://s146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/th_Picture152-1.jpg[/img] is not a valid Image. ![]() ![]() ![]() [img]http://i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/Picture154.jpg [/img] [img]http://i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/Picture155-1.jpg[/img] is not a valid Image. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() [img] http://i146.photo...ure170.jpg [/img]
![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
| tuktuk |
Lagt på d. 22/06-2007 16:25
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 540 |
hvad !!!!!!!!!!!!!!!! ingen vilde dyr denne gang ?????? |
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 22/06-2007 16:32
|
|
![]() Tuk Tuk, hvis du kigger godt efter, saa sidder der en sabelkat i vores hvide Honda. ![]()
Redigeret af Suk Rak Ning d. 22/06-2007 16:35 ![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
| skoge |
Lagt på d. 22/06-2007 16:52
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 113 |
Suk skrev: ![]() Tuk Tuk, hvis du kigger godt efter, saa sidder der en sabelkat i vores hvide Honda. ![]() ![]() Lige mine ord Suk - jeg synes ikke Ning ser så smilende ud som på andre foto´s - gad vide hvorfor ???????? Håber hun er i bedre humør når vi forhåbentlig ses til November ! ![]() |
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 22/06-2007 16:55
|
|
der er bedring paa vej....................
|
|
|
| Earthrush |
Lagt på d. 22/06-2007 17:51
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 257 |
Tak Suk altid en fornøjlse at se fotos fra thailand , nu hvor man ikke selv har været der Regner med sommer næste år så hedder det thailand 3 uger *S* ARRIVE
RAISE HELL LEAVE |
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 22/06-2007 18:23
|
|
Earthrush skrev: Tak Suk altid en fornøjlse at se fotos fra thailand , nu hvor man ikke selv har været der Regner med sommer næste år så hedder det thailand 3 uger *S* Tak for den venlige respons, jeg deler gerne mit liv med andre, glaed dig til du kommer.......Thailand er simpelthen for fedt...........har selv boet her i ca. 3 aar nu, men samtidigt ferieret her siden 89.......... ![]()
|
|
|
| tuktuk |
Lagt på d. 23/06-2007 05:45
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 540 |
Hehe..... Men jeg kan se du havde taget den store træhammer med i tilfældets skyld....!! |
|
|
|
| phitsanulok |
Lagt på d. 23/06-2007 07:53
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1054 |
HEj Suk, det ser godt ud :-) hvilken vej skal man kørere for t komme derop? jeg så godt at de var ignag da vi var der sidst... ![]() |
|
|
|
| quickmouse |
Lagt på d. 23/06-2007 08:25
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1412 |
Suk skrev: ![]() Tuk Tuk, hvis du kigger godt efter, saa sidder der en sabelkat i vores hvide Honda. ![]() ![]() og jeg som troede at sabelkatte var en uddød race.....
quickmouse
>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. << |
|
|
|
|
Lagt på d. 23/06-2007 08:31
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
quickmouse skrev: Suk skrev: ![]() Tuk Tuk, hvis du kigger godt efter, saa sidder der en sabelkat i vores hvide Honda. ![]() ![]() og jeg som troede at sabelkatte var en uddød race..... ![]() Nej der bor også en sabelkat i odense har jeg hørt lidt om.men skarpe tænder ![]() ![]() bamsen Redigeret af d. 23/06-2007 08:31 |
|
|
|
| stoney |
Lagt på d. 23/06-2007 19:48
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 182 |
fede billeder,men den yndige kvinde er hun så en mini budda,som du ser hende?![]()
Pil af med jer,knægte.I tiltrækker fluerne!
|
|
|
|
| nicefarang |
Lagt på d. 23/06-2007 20:03
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 420 |
Den store figur med stilladserne er det nybygning eller restaurering ? OG hvad forestiller det |
|
|
|
| L |
Lagt på d. 24/06-2007 08:02
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 511 |
Den store figur med stilladser ER det der blir "den store budha". Den på de første billeder er "bare" en lille een der også er der. Hvis du fra rundkørslen i Chalong tager den vej der går til Central Festival centret, så ligger afkørsel derop til Big Buddha på venstre hånd et par km fra rundkørslen. Der er et stort skilt. |
|
|
|
| torben mustang |
Lagt på d. 24/06-2007 10:18
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 81 |
som jeg har forstået det er den lille buda en kopi af den kæmpe buda kommer til at se ud,det skulle blive den 2 største buda i østen. Og ja skoge Ning ser ikke så glad ud men det er der måske?? en god grund til Og til suk tak for sidst (hvis du ellers kan huske det) du var vist lidt træt da vi mødtes på den grimme ælling i Kata Vi ses jo nok til oktober,hvis din lever holder så længe :
[mail][/mail]
|
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 24/06-2007 10:33
|
|
Department of Forestry, Kitisangkaraam Temple (Kata Temple) and Phrabuddha Mingmonkol Sattha 45 Foundation have cooperated in a forest project on Nak-Kued Mountain in Phuket Province. The project covers 42 rai (6.72 hectare) of land on the top of the mountain and includes the building of 2 Pangmarnvichai Buddha images. One is a gold-alloy Buddha image which is 5.49 meter wide, 12.49 meter height and weighs 22 tons. This Buddha image is now complete and on display for public to pay respect. The other Buddha image is built with cement and will be 25.45 meter wide and 45 meter height when complete. At the moment the construction is at the head part. It is to be the great Buddha image of Phuket which signifies people's respect to the three jewels - Buddha, Dhamma (teaching), Sangha (monk) - of Buddhism and his majesty King Adulyadej in the occasion of his 80th Birthday aniversary. http://www.mingmo...huket.com/ Redigeret af Suk Rak Ning d. 24/06-2007 10:36 ![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
|
Lagt på d. 24/06-2007 15:55
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
for hulen da, se lige det stilads de formentlig kravler rundt på..![]() |
|
|
|
| L |
Lagt på d. 24/06-2007 17:24
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 511 |
Hvad der er ganske sjovt er at alle får lov at skrive sit navn på en mursten som så bliver brugt i byggeriet. Så man er da temmelig forevig gjort og skulle vist også give een lidt held.... ![]() |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

der er bedring paa vej....................

: